  • 31. Data: 2016-11-23 02:22:41
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 13:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    t...

    > Znacznie taniej, tym niemniej - obiad dal dwoch osob 1000 zl.
    > Nie jest to jakos bardzo drogo, ale tez i nie tanio.
    >
    > No coz, z prywatnym stolikiem i poczekalnia dla BOR to moze i calkiem
    > niedrogo.
    >
    > Z tym, ze tych posiedzen u Sowy bylo chyba z kilkaset.
    > Ekshumacji tez ma byc wiele.
    >
    > A przeciez mogli sobie pizze do gabinetu zamowic :-)
    >
    > J.

    Uczyli sie przecież kultury w Warszawie i chcieli bywać.

    --
    animka

  • 32. Data: 2016-11-23 02:25:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 16:40, J.F. pisze:

    > Owszem ... choc zalezy jakich "wszystkich" masz na mysli :-)
    >
    > Nawet te glosne "finansowanie partii politycznych", to jest tylko 60
    > mln rocznie.
    > Tyle co nic.
    >
    > J.

    Znowu dali pieniądze niedożywionemu Rydzykowi. Co miesiąc mu chyba dają.
    Oby mu ten bęben pękł wreszcie.

    --
    animka

  • 33. Data: 2016-11-23 08:55:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-22 16:40, J.F. pisze:

    > Owszem ... choc zalezy jakich "wszystkich" masz na mysli :-)
    >
    > Nawet te glosne "finansowanie partii politycznych", to jest tylko 60 mln
    > rocznie.
    > Tyle co nic.

    Tak tu takie nic, tam takie nic i nakapie się bak. Dodatkowo takie
    finansowanie partii stawia w niekorzystnej sytuacji partie, które chcą
    się pojawić na scenie politycznej. Więc moim zdaniem powinno zniknąć,
    nie tylko ze względu na oszczędności w budżecie, ale i ze względu
    właśnie na demokrację.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl/dyktando_2016/katowice.ht

  • 34. Data: 2016-11-23 10:22:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 13:17:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ale się wijecie, i ośmiorniczki, i sarkofagi, to grosze w wydatkach
    > państwa. Tu potrzeba zmian systemowych, a nie wieszanie "cyganów" za
    > rzekome wydatki.

    Słusznie:
    Dopłaty do ZUS-u z budżetu państwa - łącznie 61 mld zł.
    500+ - 17 mld zł w 2016, 23 mld zł w 2017.
    Obniżenie wieku emerytalnego - 40 mld zł w ciągu czterech lat.
    Darmowe leki dla seniorów - 125 mln zł, w przyszłym roku 564 mln zł.

    Ale suwerena oburzyły akurat ośmiorniczki, a nie dopłaty do ZUS.
    Co ciekawe, 1.2 - 1.8 mln zł rocznie na ochronę Orbana Północy mało kogo
    obeszło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 35. Data: 2016-11-23 10:44:43
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    Kwota wolna od podatku w wysokości 8000zł (wzrost o 5000zł) to około 30mld
    zł mniej wpływających do budżetu.
    Suma 500+, wcześniejsze emerytury i leki dla seniorów to razem mniej niż
    30mld zł rocznie.
    Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    wprowadzał żadnych reform.

    No to może sprawdź sobie, kiedy TK wypowiedział się w sprawie kwoty wolnej.
    Dla tej dyskusji nie ma to większego znaczenia, ale tak tworzą się mity, a
    po co?
    Michał

  • 36. Data: 2016-11-23 12:45:50
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 37. Data: 2016-11-23 14:23:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Nov 2016 09:24:22 +0100, Danusia napisał(a):

    > Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał
    żadnych reform.

    W sprawie wyroku TK już Cię Michał wyprostował.
    Jeśli o mnie chodzi, nieśmiało zauważę, że wszak to Tusk wprowadził reformę
    emerytalną, żeby Polacy musieli pracować do śmierci, również na
    Nowogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 38. Data: 2016-11-23 14:32:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 listopada 2016 14:22:44 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > W sprawie wyroku TK już Cię Michał wyprostował.
    Czytałem to "prostowanie" i nie rozumie.
    Wyjaśnij proszę : "dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    wprowadzał żadnych reform"

  • 39. Data: 2016-11-23 15:38:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 05:32:57 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Wyjaśnij proszę : "dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    wprowadzał żadnych reform"

    Wyrok zapadł 28 października 2015 r. Trzy dni po wyborach.
    Wtedy misiewicze dopiero szykowali się do tego, żeby nas wszystkich
    uszczęśliwić.
    Nawisem mówiąc, to ciekawe, że ormowcy dobrej zmiany nagle interesują się
    opinią jakichś kolesi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 40. Data: 2016-11-23 18:29:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 listopada 2016 15:38:19 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Wyrok zapadł 28 października 2015 r. Trzy dni po wyborach.
    > Wtedy misiewicze dopiero szykowali się do tego, żeby nas wszystkich
    > uszczęśliwić.

    Czyli pytanie:"dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    wprowadzał żadnych reform" dalej zostaje bez odpowiedzi.
    Bo coś o mitach było;)
    > Nawisem mówiąc, to ciekawe, że ormowcy dobrej zmiany nagle interesują się
    > opinią jakichś kolesi.

    Kto to "ormowcy dobrej zmiany"?