  • 1. Data: 2016-11-18 16:38:51
    Temat: Prezent
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Właśnie znalazłem w skrzynce na listy taką oto ulotkę:
    https://s15.postimg.org/kvd1qeqh7/IMG_20161118_16334
    1_HDR.jpg
    https://s13.postimg.org/un3ve4wtj/IMG_20161118_16340
    0_HDR.jpg
    Znając życie będą mówić, że prezent przysługuje po wykonaniu okresowego badania
    kontrolnego. Jednak taki zapis nie widnieje na ulotce.
    W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że to jest
    sprawa cywilna.

  • 2. Data: 2016-11-18 16:43:48
    Temat: Re: Prezent
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >ulotce.
    >W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że

    A przeczytaj po prawej. W zamian za co dostaniesz prezent ?

    Po lewej tez mozesz - duzymi, zoltymi literami napisane.

    J.

  • 3. Data: 2016-11-18 17:01:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > A przeczytaj po prawej. W zamian za co dostaniesz prezent ?
    >
    > Po lewej tez mozesz - duzymi, zoltymi literami napisane.

    Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
    Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

  • 4. Data: 2016-11-18 18:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 listopada 2016 17:02:34 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
    > Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

    "Organizator Promocji pod pojęciem "badania" rozumie wykonanie kompletnego przeglądu
    technicznego"
    ??

  • 5. Data: 2016-11-18 23:32:50
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2016 9:38 AM, qwerty wrote:
> [...]
    > badania kontrolnego. Jednak taki zapis nie widnieje na ulotce.
    > W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że to

    to jest sprawa cywilna i policja po za zrobieniem notatki sobie pojdzie.
    Ja sie tylko zastanawiam jakiej jakosci jest ten alkomat.
    Bo nikt normalny prezentow za kilkaset zlotych nie rozdaje.
    No i pytanie czy alkomatow jest wiecej niz jeden.

  • 6. Data: 2016-11-19 08:53:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2016 o 16:38, qwerty pisze:

> [...]
    > badania kontrolnego. Jednak taki zapis nie widnieje na ulotce.
    > W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że to

    A po co ci alkomat, co losowe wyniki generuje?

    Shrek

  • 7. Data: 2016-11-19 11:25:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 23:32 witek <w...@g...pl> pisze:

> [...]
    > Bo nikt normalny prezentow za kilkaset zlotych nie rozdaje.
    > No i pytanie czy alkomatow jest wiecej niz jeden.

    Kiedy klienci Lidla zwyczajnie wykorzystali jasno opisany regulamin
    promocji, bełkotałeś coś z oburzeniem o kradzieży, oszustwie i "polskiej"
    kulturze.

    Tu masz jasno i wyraźnie określone warunki promocji - ma wykonać
    p r z e g l ą d t e c h n i c z n y
    a znów coś bełkoczesz...

    Nb. podobno tragicznie wypada czytanie ze zrozumieniem nawet prostych
    tekstów...
    To prawda!

    Wezwanie policji w takiej sytuacji powinno skończyć się tak:
    http://teczka.pl/prawo/co-grozi-za-bezpodstawne-wezw
    anie-policji-wprowadzenie-policji-w-blad

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2016-11-19 13:50:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-11-16 o 16:38, qwerty pisze:
> [...]
    > badania kontrolnego. Jednak taki zapis nie widnieje na ulotce.
    > W razie kłopotów w otrzymaniu prezentu dzwonić po policję? Tylko, że to

    Mało dokładnie przeczytałeś ulotkę. Na pierwszej stronie w prawym górnym
    rogu opisano, że alkomat dostaniesz, jak im sprzedasz swoje dane i będą
    mogli Ci SPAM wysyłać.

  • 9. Data: 2016-11-19 15:51:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 listopada 2016 17:02:34 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    .

    > Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
    > Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

    Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"

  • 10. Data: 2016-11-19 16:28:34

    W dniu 2016-11-18 o 17:01, qwerty pisze:
    > Badanie nie oznacza zrobienie przeglądu.
    > Mogę zbadać działanie amortyzatorów na jednej osi.

    Hehehe.
    Chcecie podyskutować o promocji Lidla? :-)