  • 1. Data: 2016-11-17 02:15:43
    Temat: Zwrot Części towaru zamówionego przez internet
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Czy można, powołując się na ustawę o zakupach na odległość i zwrocie w
    14dni, zrezygnować tylko z części zamówienia?

    Zamówiłem przez internet 3 sprzęty AGD, każdy z dostawą i wniesieniem
    oraz wybrałem formę zapłaty - całość, z góry, za pomocą karty debetowej.

    Wygląda to tak:

    1. Lodówka 1000zł
    Dostawa lodówki 0zł
    Wniesienie 1zł

    2. Zmywarka 1000zł
    Dostawa zmywarki 0zł
    Wniesienie 1zł

    3. Piekarnik 1000zł
    Dostawa piekarnika 0zł
    Wniesienie 1zł.

    Przed zapłatą postanowiłem jednak zrezygnować z piekarnika. Kontakt z
    BOK sklepu skończył się na tym, że poinformowano mnie, że mogę anulować
    zamówienie i złożyć nowe. Zapłacę jednak wtedy za transport i wniesienie
    (skończyła się promocja).

    Czy mogę zapłacić za całość, a następnie powołując się na 14 dni
    natychmiast zrezygnować z punktu 3 wraz z transportem i wniesieniem,
    domagając się jednak dostarczenia pozostałych 2 punktów wraz z usługami
    dodatkowymi w cenie z zamówienia i oczywiście zażądać zwrotu 1001zł na
    konto związane z kartą?

  • 2. Data: 2016-11-17 19:19:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-11-16 o 02:15, PlaMa pisze:

> [...]
    > domagając się jednak dostarczenia pozostałych 2 punktów wraz z usługami
    > dodatkowymi w cenie z zamówienia i oczywiście zażądać zwrotu 1001zł na

    Skoro sklep zatrudnia idiotów, to zrezygnuj w chwili dostawy i zapytaj,
    czy dostarczą resztę, czy masz u konkurencji taniej zamówić i wracają z
    tym całym nabojem.

  • 3. Data: 2016-11-17 21:50:52
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2016 7:15 PM, PlaMa wrote:
> [...]
    > domagając się jednak dostarczenia pozostałych 2 punktów wraz z usługami
    > dodatkowymi w cenie z zamówienia i oczywiście zażądać zwrotu 1001zł na

    Mozesz.
    Pytanie tylko jak chcesz potem odzyskac kase.
    Bo jak masz zaplacic z gory przed dostawą, to potem mozesz sie dlugo
    bujac zanim odzyskasz kase.

  • 4. Data: 2016-11-17 23:24:24
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Skoro sklep zatrudnia idiotów, to zrezygnuj w chwili dostawy i zapytaj,
    > czy dostarczą resztę, czy masz u konkurencji taniej zamówić i wracają z
    > tym całym nabojem.

    W sensie fizycznie jak kurier będzie u mnie? Trochę jednak gnojowskie to
    by było, aż tak nie chcę zagrywać :(

    W pozostałych pozostałych interpretacjach to mam wrażenie, że tam
    korpo-olewanie działa i straszenie, że nie kupię u nich nic, chyba
    zimnym moczem po nich spłynie.

  • 5. Data: 2016-11-18 02:04:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-11-16 o 23:24, PlaMa pisze:

    > W sensie fizycznie jak kurier będzie u mnie? Trochę jednak gnojowskie to
    > by było, aż tak nie chcę zagrywać :(

    A oni normalnie Cię traktują?

    > W pozostałych pozostałych interpretacjach to mam wrażenie, że tam
    > korpo-olewanie działa i straszenie, że nie kupię u nich nic, chyba
    > zimnym moczem po nich spłynie.

    No ale oni będą musieli wówczas koszty transportu pokryć, bo od Ciebie
    dostaną te 3 zł. Koszt transportu - w ramach promocji - masz w towarze
    schowany.

  • 6. Data: 2016-11-18 12:50:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Może jakieś ubezpieczenie do karty się przyda?

    -----

  • 7. Data: 2016-11-18 13:06:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.11.2016 o 02:15, PlaMa pisze:
    > Cześć.
    >
    > Czy można, powołując się na ustawę o zakupach na odległość i zwrocie w
    > 14dni, zrezygnować tylko z części zamówienia?

    W normalnych sklepach wysyłkowych można bez problemu.
    Żona wielokrotnie robiła tak w Zalando i nikomu do głowy nie przyszło
    wydziwiać.
    Napisz ku przestrodze, co to za firma, bo zasłużyli na reklamę.
    Jacek

  • 8. Data: 2016-11-18 14:58:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    On być moze pyta o sytuację, ze za dostawę dwóch artykułów musiałby więcej zapłacic i
    jeszcze dopłacić za dostawe, a przy trzech artykułach skorzystał z jakiejś promocji.

    -----