  • 1. Data: 2016-11-17 09:57:44
    Temat: Rozeznanie rynku przez instytucje publiczna / www
    Od: b00 <b...@s...pt>

    Hej,
    zapytanie mam do Was Drodzy Grupowicze o zapis z rozezniania rynku
    ogłoszonego przez jeden z mazowieckich urzędów dot. stworzenia strony
    internetowej, w którym to rozeznaniu chodzi o poznanie ceny utworzenia
    strony internetowej i usług z nią powiązanych.

    Formularz ofertowy mówi o zapoznaniu się i akceptacji załącznika 1 do
    oferty. W załączniku wszystkie 10 stron jest OK poza jednym zapisem na
    10 stronie:
    "Panel administracyjny nie może się opierać na darmowych systemach CMS."
    , co to wg. Was znaczy?
    Czy panel administracyjny opiera się na darmowym systemie CMS, jeśli
    zastosujemy np. Drupal'a (http://www.drupal.org)? Czy jeśli zapłacę
    znajomej firmie za customizację Drupala na moje potrzeby (będzie to
    cokolwiek, np. zmiana ikonki wylogowania) i go kupię, bo licencja to
    przewiduje to czy to nadal będzie darmowy system CMS?

    W czym rzecz, obstawiam że ktoś taki zapis ukierunkował pod kogoś, i
    chcę trochę namieszać.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2016-11-17 19:20:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-11-16 o 09:57, b00 pisze:
> [...]
    > 10 stronie:
    > "Panel administracyjny nie może się opierać na darmowych systemach CMS."

    Ja sądzę, że wystarczy, że im ów panel sprzedasz - o ile licencja na to
    pozwala.