  • 31. Data: 2011-01-11 13:07:43
    Temat: Re: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:igg10f$ai7$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli twoja argumentacja się sprowadza: "bo ja tak chcę i gdzieś
    > indziej
    > tak to zrobili".

    Natomiast Twoja argumentacja jest taka: "bo u nas jest tak i tak jest
    dobrze".

    > Ale może podaj jakiś konkretniejszy argument, hmm?

    Nikomu to jakoś nie zaszkodziło i nie kamieniują tych ludzi,
    przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.

    > Jak jest niepoczytalny, to trafia do zakładu zamkniętego na leczenie,
    > nie do zakładu karnego na ukaranie.

    Było o tym, czy to nie jest ten konkretny człowiek o nazwisku np Adam
    Nowak. Według Twojej pokrętnej logiki, nie mozna by było podać tych
    danych, bo ten ktoś nie był sobą ;)

    > Przypominam, że podanie danych do publicznej wiadomości jest u nas
    > formą
    > dodatkowej kary.

    Czym trzeba sobie na nią zasłużyc? Morderstwo okazuje się nie wystarcza,
    a jakby ktoś sam domagał się podania swoich danych, to też nie można?

    > Gdzie indziej ukamienują ciebie za łakome spojrzenie na cudzą żonę.
    > I co k*.* z tego wynika? Też chciałbyś to wprowadzić, bo "u innych też
    > tak jest"?

    Państwa muzułmańskie żyjące mentalnie w średniowieczu raczej nie są dla
    nikogo wzorem.

  • 32. Data: 2011-01-11 13:26:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2011 14:07, pyton pisze:

    > Natomiast Twoja argumentacja jest taka: "bo u nas jest tak i tak jest
    > dobrze".

    Nie. Moja jest taka: jest jak jest i mi zwisa.

    > Nikomu to jakoś nie zaszkodziło i nie kamieniują tych ludzi,
    > przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.

    Ślepy koń też nie widział przeszkód na Wielkiej Pardubickiej.

    > Było o tym, czy to nie jest ten konkretny człowiek o nazwisku np Adam
    > Nowak. Według Twojej pokrętnej logiki, nie mozna by było podać tych
    > danych, bo ten ktoś nie był sobą ;)

    Nie można ich podać, bo dane osobowe podlegają ustawowej ochronie.

    > Czym trzeba sobie na nią zasłużyc? Morderstwo okazuje się nie wystarcza,
    > a jakby ktoś sam domagał się podania swoich danych, to też nie można?

    Pewnie, że można. Tylko trzeba mieć na to papier.

    Taaak... A jakich cyfr używasz?

  • 33. Data: 2011-01-11 23:55:36
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Andrzej Ława pisze:

    > Taaak... A jakich cyfr używasz?

    indyjskich?

  • 34. Data: 2011-01-12 06:50:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2011 00:55, PlaMa pisze:

    > indyjskich?

    Dałeś plamę ;->

  • 35. Data: 2011-01-16 14:06:33
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-10 11:26, Andrzej Ława pisze:

    > 4. jakby pojechali do Hiszpanii, to mogliby mu skoczyć (tam limit jest
    > 13 lat)

    czesto tam jezdzisz w tym celu ? :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 36. Data: 2011-01-18 07:59:57
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2011 15:06, Kotlet pisze:

    > czesto tam jezdzisz w tym celu ? :)

    Wiesz, kotleciku, to że ja coś wiem, nie oznacza, że muszę wykorzystywać
    tę wiedzę w praktyce. Np. znam też parę sposobów ba bardzo interesujące
    wykończenie człowieka - a chyba nie zaczniesz zaraz wpadać w panikę, hmm?

    A może po prostu sądzisz po sobie, hmm? ;->

  • 37. Data: 2011-01-22 09:44:28
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bo Ryszard C. to przydupas jedynej oświeconej PO.
    Proste?
    http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/54/4427/ry
    szard-c-nalezal-do-po
    BTW nie mogę się doczekać paska na twarzy "byłego premiera Donalda T.".
    No chyba, że mu Merkel przyłoży.
    A pasek na d... miał już od Putina.

    -----

  • 38. Data: 2011-02-07 00:50:29
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-01-12 07:50, Andrzej Ława wrote:

    > Dałeś plamę ;->

    czemu? Używamy w europie i jej spadkobiercach cyfr indyjskich :)

    za wiki
    "Cyfry arabskie, właściwie cyfry indyjskie europeizowane - cyfry
    stosowane obecnie powszechnie na całym świecie do zapisywania liczb. Są
    to kolejno znaki: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz 9 i pierwotnie służyły
    do zapisu liczb w systemie dziesiętnym."

  • 39. Data: 2011-02-07 07:30:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 01:50, PlaMa pisze:

> [...]
    > to kolejno znaki: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz 9 i pierwotnie służyły
    > do zapisu liczb w systemie dziesiętnym."

    Błąd.

    Używamy (zachodnio)arabskich. System owszem - pochodzi z Indii (tzn.
    użycie zera i pozycyjność). Ale sam wygląd cyfr jest pochodną symboli
    stworzonych w zachodnich rejonach plemion arabskich. Notabene ułamki
    dziesiętne też zostały wprowadzone dopiero przez Arabów.