  • 21. Data: 2011-01-10 13:21:55
    Temat: Re: Ryszard C. vs Jared Lee Loughner
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:igebom$k5v$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobrze, że nie zbombardowali okolicy, z której mieszkał...

    > Dlaczego do d...? Co ci przyjdzie z tego, że będziesz miał jego
    > podobiznę i nazwisko? Postawisz ołtarzyk czy jakieś voodoo odprawisz?

    Chcę wiedzieć kim był, może to mnie bardziej obchodzi niż ofiara, czemu
    jej nazwisko jest upubliczniane i już się ją uświęca, co?
    Nawet dostał order od prezydenta za to że zginął, a dla mnie mógłby
    zostać Markiem R. Jakoś nie uszanowano tego i podano pełne dane,
    dlaczego? A drugą wojnę to rozpętał Adolf H.?

  • 22. Data: 2011-01-10 13:22:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.01.2011 13:48, Andrzej Ława wrote:

    > Tylko w przypadku małżeństw.

    No fakt, to usprawiedliwia pedofile.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2011-01-10 14:18:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 14:22, Tomasz Chmielewski pisze:

    > No fakt, to usprawiedliwia pedofile.

    Nadal czekam na tę listę krajów bez limitu.

  • 24. Data: 2011-01-10 14:20:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 14:21, pyton pisze:

    > Chcę wiedzieć kim był,

    Ja też wiele rzeczy chcę. I co z tego?

> [...]
    > zostać Markiem R. Jakoś nie uszanowano tego i podano pełne dane,
    > dlaczego? A drugą wojnę to rozpętał Adolf H.?

    To się zdecyduj: masz pretensje, że podano imię i nazwisko ofiary, czy
    że nie podano imienia i nazwiska domniemanego sprawcy?

  • 25. Data: 2011-01-10 14:56:59
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:igf4il$3pt$2@inews.gazeta.pl...

    > Ja też wiele rzeczy chcę. I co z tego?

    > To się zdecyduj: masz pretensje, że podano imię i nazwisko ofiary, czy
    > że nie podano imienia i nazwiska domniemanego sprawcy?

    Jestem zdecydowany: mam pretensje, że nie podano danych sprawcy, a
    zrobiono to z nazwiskiem ofiary.
    I co to za domniemaność: wszyscy go tam widzieli, jest różnica gdy ktoś
    jest podejrzany, a gdy został ujęty na miejscu przestępstwa.
    W tym drugim przypadku to nie jest podejrzany, tylko jeszcze
    nieosądzony/nie skazany.

  • 26. Data: 2011-01-10 15:32:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.01.2011 15:18, Andrzej Ława wrote:

    > Nadal czekam na tę listę krajów bez limitu.

    "I skoro maz uznal, ze zona osiagnela dojrzalosc plciowa w wieku 6 lat,
    to osiagnela".

    Czy jakos tak to bywa w Arabii Saudyjskiej.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 27. Data: 2011-01-10 21:23:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 15:56, pyton pisze:

    > Jestem zdecydowany: mam pretensje, że nie podano danych sprawcy, a
    > zrobiono to z nazwiskiem ofiary.

    Bo?

    > I co to za domniemaność: wszyscy go tam widzieli,

    Ty też?

    > jest różnica gdy ktoś
    > jest podejrzany, a gdy został ujęty na miejscu przestępstwa.
    > W tym drugim przypadku to nie jest podejrzany, tylko jeszcze
    > nieosądzony/nie skazany.

    Błąd. Może być np. niepoczytalny.

    Teoretycznie mógł być też np. jakoś kontrolowany lub sterowany - były
    różne eksperymenty w tym kierunku.

    Albo szantaż - jakbyś miał do wyboru poświęcić życie zakładnika (swojej
    bliskiej osoby) lub zastrzelić nielubianego polityka, to co byś zrobił, hmm?

  • 28. Data: 2011-01-10 21:29:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 16:32, Tomasz Chmielewski pisze:

    > "I skoro maz uznal, ze zona osiagnela dojrzalosc plciowa w wieku 6 lat,
    > to osiagnela".
    >
    > Czy jakos tak to bywa w Arabii Saudyjskiej.

    Ach, ten ukochany sojusznik USA i obrońca wolnego świata.

    U nich seks (pozamałżeński) jest generalnie nielegalny, temat seksu w
    małżeństwie nie jest poruszany na zewnątrz, a limitu wiekowego na ślub
    nie ma. Tylko co to ma wspólnego z Polańskim? W szczególności w
    kontekście 6-latki?

  • 29. Data: 2011-01-10 22:08:08
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:igftcp$rfn$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo?

    Bo jakoś gdzie indziej nie mają z tym problemu, tylko w tym posranym
    kraju.

    > Błąd. Może być np. niepoczytalny.

    A jak niepoczytalny to już nie jest on? Jest powiedzenie "nie był sobą",
    nie wiedziałem że można je wziąć tak na poważnie!

    > Teoretycznie mógł być też np. jakoś kontrolowany lub sterowany - były
    > różne eksperymenty w tym kierunku.

    Ufo, aha. To wtedy podaje się że Ryszard Iksiński był zdalnie sterowany.

    > Albo szantaż - jakbyś miał do wyboru poświęcić życie zakładnika
    > (swojej
    > bliskiej osoby) lub zastrzelić nielubianego polityka, to co byś
    > zrobił, hmm?

    Z tej drugiej opcji to przecież niektórzy by się cieszyli, ale
    nielubiany dla porywacza, czy dla tej osoby?
    Ale co to zmienia? Gdzie indziej jakoś nie mówią: zamachowcem był Roger
    X. ale nie podamy państwu jego danych, bo był manipulowany??

  • 30. Data: 2011-01-10 22:25:19
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2011 23:08, pyton pisze:

    > Bo jakoś gdzie indziej nie mają z tym problemu, tylko w tym posranym kraju.

    Czyli twoja argumentacja się sprowadza: "bo ja tak chcę i gdzieś indziej
    tak to zrobili".

    Ale może podaj jakiś konkretniejszy argument, hmm?

    > A jak niepoczytalny to już nie jest on? Jest powiedzenie "nie był sobą",
    > nie wiedziałem że można je wziąć tak na poważnie!

    Jak jest niepoczytalny, to trafia do zakładu zamkniętego na leczenie, a
    nie do zakładu karnego na ukaranie.

    Przypominam, że podanie danych do publicznej wiadomości jest u nas formą
    dodatkowej kary.

    > Ufo, aha. To wtedy podaje się że Ryszard Iksiński był zdalnie sterowany.

    A bez metafor?

    > Z tej drugiej opcji to przecież niektórzy by się cieszyli, ale
    > nielubiany dla porywacza, czy dla tej osoby?

    Pomyśl.

    > Ale co to zmienia? Gdzie indziej jakoś nie mówią: zamachowcem był Roger
    > X. ale nie podamy państwu jego danych, bo był manipulowany??

    Gdzie indziej ukamienują ciebie za łakome spojrzenie na cudzą żonę.

    I co k*.* z tego wynika? Też chciałbyś to wprowadzić, bo "u innych też
    tak jest"?