  • 31. Data: 2016-07-04 10:17:52
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-03, witek <w...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli sie rozwiedzie to bedzie należne.

    Nie. Jeśli będzie poświadczał nieprawdę (że któreś z rodziców
    jest osobą samotnie wychowującą dziecko). Nigdzie się nie
    czepiałem rozwodu, tylko tego co jest sformułowane w dalszej
    części.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 32. Data: 2016-07-04 10:22:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wymyślili głupie prawo. Od pomagania ludziom w ciężkiej sytuacji jest
    > pomoc społeczna.

    Jak również i redystrybucja podatkowa.

    > Jak się układa prawo tak, że bycie "normalnym" pociąga za sobą same
    > trudności (jak choćby w tym wątku)

    Jakie trudności? o.O

    > lub problemy z zapisaniem dziecka do przedszkola, to nic dziwnego, że
    > ludzie kombinują jakby się z tej normalności wypisać.

    I fakt, że to jest społecznie akceptowane jest co najmniej smutny.

    > Co ciekawe jak robią to duże firmy to jest to dobre i chwalebne;)

    Udają samotne matki? Pokaż gdzie?

    > Jasne - a jak uciekniesz na ulicy złodziejowi, to zrobisz w ch... nie
    > złodzieja a uczciwych współobywteli, bo złodziejowi to wszystko jedno
    > kogo okradnie i nie oddając swojego dobra nie robisz na złość
    > złodziejowi, a pozostałym ofiarą:P

    "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    > już moje - zresztą władza mówi mi to wprost. Jestem gorszym sortem
    > obywatela. Przykro mi. Może kiedyś się zmieni, aczkolwiek obstawiam że w
    > swoim poszanowaniu dla prawa Prezydent po prostu strzeli focha i nie
    > ogłosi kolejnych wyborów - i co mu zrobisz?

    Też jestem "gorszym sortem" i co z tego? Nie uprawnia mnie to do kantowania.
    Jak pies nasra mi na dywan, to ja mu nie muszę nasrać do posłania w ramach
    "zemsty".

    > To w końcu jak to z tą optymalizacją podatkową - wolno czy nie wolno? ;)

    Że się powtórzę:

  • 33. Data: 2016-07-04 10:46:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    Plus co najmniej wynagrodzenie pełnomocnika strony przeciwnej.

    a to juz obligatoryjne jest korzystanie z pelnomocnika?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 34. Data: 2016-07-04 11:45:54
    Od: m <m...@g...com>

    On 04.07.2016 10:17, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > jest osobą samotnie wychowującą dziecko). Nigdzie się nie
    > czepiałem rozwodu, tylko tego co jest sformułowane w dalszej

    I chyba w obowiązującym stanie prawnym sam rozwód, w sytuacji opisanej
    przez wątkodawcę, wymagałby poświadczenia nieprawdy o całkowitym i
    trwałym rozkładzie pożycia małżeńskiego.

    p. m.

  • 35. Data: 2016-07-04 12:15:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 11:45, m pisze:

    > I chyba w obowiązującym stanie prawnym sam rozwód, w sytuacji opisanej
    > przez wątkodawcę, wymagałby poświadczenia nieprawdy o całkowitym i
    > trwałym rozkładzie pożycia małżeńskiego.

    Skoro dowody przetrwają postępowanie sądowe, to co z tego.

    Poświadczeniem nieprawdy jest też złamanie przysięgi małżeńskiej, więc
    każdego rozwodnika należałoby ukarać (stosując taką usenetową definicję
    rozszerzoną "poświadczenia nieprawdy").

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-07-04 12:28:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 04.07.2016 10:22, Wojciech Bancer wrote:

    > Udają samotne matki? Pokaż gdzie?

    A nie - i biorą "alimenty" od "córek".

    > "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    > wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    > ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    Co nie zmienia postaci rzeczy, że wybrali złodzieja - to niech ich ograbia.

    > Też jestem "gorszym sortem" i co z tego?

    To z tego, że to na razie już nie jest "twoje państwo". Zostałeś
    wywłaszczony - sorry. I powienineś zrozumieć, dlaczego ludzie w 2016
    roku traktują państwo jako nie swoje - masz tu odpowiedź.

    > Że się powtórzę:
    >
    > Ależ możesz sobie unikać, o ile jest to zgodne z prawem i nie polega
    > na podawaniu innego stanu niż jest w rzeczywistości.

    Optymalizacja podatkowo prawie z zasady polega na kombinowaniu ze stanem
    faktycznym różnym od rzeczywistości;)

    Shrek

  • 37. Data: 2016-07-04 13:35:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że wybrali złodzieja - to niech ich ograbia.

    Rozumiem, że poprzednia ekipa w jakiś znaczący sposób się pod tym względem
    rózniła?

    > To z tego, że to na razie już nie jest "twoje państwo". Zostałeś
    > wywłaszczony - sorry. I powienineś zrozumieć, dlaczego ludzie w 2016
    > roku traktują państwo jako nie swoje - masz tu odpowiedź.

    Mentalność kalego.

    > Optymalizacja podatkowo prawie z zasady polega na kombinowaniu ze stanem
    > faktycznym różnym od rzeczywistości;)

    Nie, nie polega.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 38. Data: 2016-07-04 13:43:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    > wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    > ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    Nie wybrał naród, zaledwie niecałe 20% uprawnionych do głosowania...
    Więc jaki naród. Niestety ale w imię przypodobania się tej części
    narodu, który ich wybrał, a z faktu, że sami pieniędzy nie mają, to
    zabierają jak mogą (a nawet jak nie mogą). Teraz mówią o zabraniu
    resztek z OFE... A żeby łatwiej rządzić, tworzą państwo policyjne (pod
    pretekstem chronienia nas przed terrorystami).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 39. Data: 2016-07-04 13:57:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > "Złodzieja" wybrał naród. Jakkolwiek głupio by nie wybrał, to jednak
    > wybrał. I części narodu ten "złodziej" się podoba. Mnie się nie podoba,
    > ale co zrobić, takie są reguły demokracji.

    Może napisz u kogo są meble z willi Gierka, miniwieża, kino domowe i
    jeszcze jeden obraz bodajże i czy złodziej został ukarany za sprzedaż
    obrazu na allegro.

    --
    animka

  • 40. Data: 2016-07-04 14:06:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-04, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie wybrał naród,

    Wybrał.

    > zaledwie niecałe 20% uprawnionych do głosowania...

    No ale czyja to wina? Za tumiwisizm się płaci.

> [...]
    > resztek z OFE... A żeby łatwiej rządzić, tworzą państwo policyjne (pod
    > pretekstem chronienia nas przed terrorystami).

    No i? "Nie podoba mi się pracodawca, to będę okradał kolegów.", tylko
    na większą skalę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com