  • 21. Data: 2012-10-29 13:44:49
    Temat: Re: Różne ceny dla różnych klientów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2012, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2012-10-28, Bydlę <p...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tey, opierając się na statystykach, to sobie dowolną bzdurę można udowodnić.

    Ale akurat statystyka to jest "twardy" dowód w znaczeniu obiektywizmu.
    Oczywiście, druga strona może przedstawić *rozsądne* wyjaśnienie,
    dlaczego konkretna interpretacja jest błędna.
    Natomiast jeśli statystyka jest "obiektywna" (nie zawiera błędów
    w interpretacji), to jest (mimo że ludzie z psami mają średnio
    po 3 nogi ;))

    > Jesteś pewny, że to dobry argument? :P

    Nie zawsze, bo prawo może zabraniać :P

    Tak, czytałem argument o Romach, więc łatwo mi odpowiedzieć "dlaczego":
    bo obowiązuje przepis o zakazie dyskryminacji ze względu na <lista> :>,
    i zupełnie inna sprawa że interpretacja bywa "nielogiczna" (z obiektywnych
    powodów - wystarczy rozważyć ubezpieczenie od śmierci spowodowanej przez
    odrę, nie mylić z Odrą).

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2012-10-29 13:57:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Np. u fryzjera strzyżenie męskie 35zł, strzyżenie damskie 65zł.

    plis, trzymajmy jakiś poziom.
    Mówie o usłudze która niczym się nie różni.
    A ty porównujesz stzyżenie męskie które trwa 10 minut z damskim, odrobinę
    innym i dłuższym.
    No chyba że Shinead O/Connor wpadnie :) ale on już chyba zapuściła...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 23. Data: 2012-10-30 14:58:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-29 11:03:42 +0000, Wojciech Bancer <p...@p...pl> said:

    > Czyli jak ktoś nie wpuści dajmy na to Romów do restauracji tłumacząc to tym,
    > że "zachowują się niewłaściwie" i "brudzą", to będzie wg Ciebie ok?

    Nie, wg ciebie. Bo taki pomysł ty wykombinowałeś.

    Ja twierdzę, że jeśli na 10 000 przypadków np. samolotowych, 9592
    powodują rudzi, to oznacza to, że bycie rudym zwiększa
    prawdopodobieństwo, że będzie się autorem takiego przypadku
    samolotowego.
    Ty, że rudego trzeba odstrzelić, gdy tylko zamówi rower.

    Zauważasz różnicę?
    :-)

    --
    Bydlę