  • 1. Data: 2012-10-28 00:57:14
    Temat: Różne ceny dla różnych klientów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Firma zagraniczna prowadzi w Polsce portal. Aby zacząć korzystać - zgadzasz
    się na OWH w których jest napisane, że wszelkie spory rozpatrywane są na
    gruncie prawa niemieckiego.

    Portal przeznaczony dla konsumentów - nie dla firm czy osób prowadzących
    działalnośc. Ot komercyjna strona rozrywkowa.
    Logując się na portalu można zakupić usługi.
    Czy firma ma prawo róźnicować ceny i jednym użytkownikom dawać cenę A a
    innym za to samo cęne o 50% niższą/wyższą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 2. Data: 2012-10-28 01:30:40
    Temat: Re: Różne ceny dla różnych klientów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Czy firma ma prawo róźnicować ceny i jednym użytkownikom dawać cenę A a
    > innym za to samo cęne o 50% niższą/wyższą?

    A dlaczego by nie.
    Oferta może być indywidualna dla każdego.
    Chyba, że co innego ci oferują na stronie, a potem mówią, że nie mogą ci
    tego sprzedać.

  • 3. Data: 2012-10-28 02:31:42
    Od: kashmiri <k...@g...com>

    On Saturday, October 27, 2012 11:58:06 PM UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Czy firma ma prawo róźnicować ceny i jednym użytkownikom dawać cenę A a
    >
    > innym za to samo cęne o 50% niższą/wyższą?

    Nigdy nie wchodziłeś na stronę operatora komórkowego?

    k.

  • 4. Data: 2012-10-28 08:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A dlaczego by nie.
    > Oferta może być indywidualna dla każdego.
    > Chyba, że co innego ci oferują na stronie, a potem mówią, że nie mogą ci
    > tego sprzedać.

    Hmm... pytasz, dlaczego nie.
    Otóż sądziłem, że różnicowanie cen jest przejawem dyskryminacji jednej
    grupy względem drugiej.
    To tak jak bym napisał w sklepie:
    - masło - kobiety 3zł, mężczyźni 5zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 5. Data: 2012-10-28 08:57:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nigdy nie wchodziłeś na stronę operatora komórkowego?

    ? Wchodziłem nie raz.
    Ale oferty które widzałem, różniły się tylko w zależności od tego, czy
    jestem nowy czy stary.
    Co innego - indywidualne negocjacje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 6. Data: 2012-10-28 09:47:11
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-28 08:57, Budzik napisał(a):
    > Otóż sądziłem, że różnicowanie cen jest przejawem dyskryminacji jednej
    > grupy względem drugiej.
    > To tak jak bym napisał w sklepie:
    > - masło - kobiety 3zł, mężczyźni 5zł.

    Np. u fryzjera strzyżenie męskie 35zł, strzyżenie damskie 65zł.

  • 7. Data: 2012-10-28 10:20:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-28 08:47:11 +0000, TrzyLinie <t...@o...pl> said:

    > Np. u fryzjera strzyżenie męskie 35zł,

    za ~8-14 minut pracy

    > strzyżenie damskie 65zł.

    za ~45-75 minut pracy

    To nie jest takie proste.
    :-0

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-10-28 10:53:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-28, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > To nie jest takie proste.
    >:-0

    Zniżki dla uczniów/studentów/emerytów/inwalidów.
    Fitness tylko dla kobiet.
    Jakby poszukać, to trochę się znajdzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-10-28 12:40:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    co następuje:

    > ? Wchodziłem nie raz.
    > Ale oferty które widzałem, różniły się tylko w zależności od tego, czy

    bo nie widziales innych ofert, ktore nigdy nie zostaly ci przedstawione
    co nie znaczy ze ich nie ma

  • 10. Data: 2012-10-28 16:59:14
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > za ~8-14 minut pracy

    > za ~45-75 minut pracy
    >
    > To nie jest takie proste.

    Nigdy nie widziałeś dziewczyn ostrzyżonych "na chłopaka"?
    Przy takiej fryzurze pracy jest akurat tyle samo. ;-)

    Piotr