    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Różne ceny dla różnych klientów
    Date: Tue, 30 Oct 2012 14:58:01 +0100

    On 2012-10-29 11:03:42 +0000, Wojciech Bancer <p...@p...pl> said:

    > Czyli jak ktoś nie wpuści dajmy na to Romów do restauracji tłumacząc to tym,
    > że "zachowują się niewłaściwie" i "brudzą", to będzie wg Ciebie ok?

    Nie, wg ciebie. Bo taki pomysł ty wykombinowałeś.

    Ja twierdzę, że jeśli na 10 000 przypadków np. samolotowych, 9592
    powodują rudzi, to oznacza to, że bycie rudym zwiększa
    prawdopodobieństwo, że będzie się autorem takiego przypadku
    samolotowego.
    Ty, że rudego trzeba odstrzelić, gdy tylko zamówi rower.

    Zauważasz różnicę?
    :-)

    --
    Bydlę