  • 31. Data: 2013-10-23 18:55:34
    Temat: Re: Równoważne adresy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:52676ea9$0$2166$65785112@news.neostrada.pl...
    .pl...

    > O jakie przepisy to regulują, bo wyglądałoby,że np w Szczecinie te
    > przepisy sa łamane...

    Taż podałem link do Rozporządzenia.

  • 32. Data: 2013-10-23 21:08:58
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 18:52, Robert Tomasik pisze:

    > Ja się tam wymądrzać nie chcę, ale podlinkowane przeze mnie zdjęcie
    > dostarcza dość prostego i oczywistego rozwiązania. Te domy należą do
    > dwóch różnych ulic: Witosa (3, 5) oraz Rataja 11-15. Moze to jest jakieś
    > rozwiązanie.

    Nie wierz we wszystko, co napisze Google :)
    Ten wysoki "trzyklatkowiec" przy rondzie ma adres Witosa 9. Jakiś dureń
    na guglu podjazd pod ten budynek (ślepy podjazd) oznaczył "ul. Rataja".
    Kolejne wysokie wieloklatkowce na południe mają adresy Witosa 11, 13,
    15. Targeo przynajmniej jest tu dokładniejsze, bo pewno korzystało z
    urzędowych map.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 33. Data: 2013-10-23 21:21:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kolejne wysokie wieloklatkowce na południe mają adresy Witosa 11, 13, 15.
    > Targeo przynajmniej jest tu dokładniejsze, bo pewno korzystało z

    Musiałbym jechać i sprawdzić, ale wersja Google wydaje mi się akurat
    bardziej wiarygodna.

  • 34. Data: 2013-10-23 21:49:00
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 21:21, Robert Tomasik pisze:

    > Musiałbym jechać i sprawdzić, ale wersja Google wydaje mi się akurat
    > bardziej wiarygodna.

    I takich stanowczych i oddanych nam trzeba! :D
    Nie musisz jechać. Użyj Google Street View. Na zdjęciach widać tablice
    adresowe na budynkach. Jest tak, jak pisałem, a nie jak Ci się wydaje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 35. Data: 2013-10-23 23:09:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I takich stanowczych i oddanych nam trzeba! :D
    > Nie musisz jechać. Użyj Google Street View. Na zdjęciach widać tablice
    > adresowe na budynkach. Jest tak, jak pisałem, a nie jak Ci się wydaje.

    Ależ mnie się nic nie wydaje, bo niby na jakiej podstawie by mi się miało
    wydawać. Odstępstw od reguł jest mnóstwo i zdaję sobie sprawę z tego.
    Faktycznie pomysł dobry i obejrzałem tabliczki - masz rację. Ba, nawet jak
    sie adres Witosa 9 wpisze, to wychodzi na ten blok przy Rataja. Trzebaby
    było zapytać kogoś miejscowego z czego ta anomalia wynika. Domy 3~7 nie
    wyglądają na jakoś szczególnie starsze od tych bloków. Może stoją na
    miejscu jakiś starych budynków? Bo z czegoś sie to musi brać na pewno.

  • 36. Data: 2013-10-24 00:16:03
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > Jak sobie wyobrażasz budynek na dwóch sąsiednich działkach o numerach 11 i
    > 1? Most nad działkami 3~9 i to "pod wlos"?

    yhmmm...
    ul. Stoklosy w wawie
    kolejnosc numeracji blokow po jednej stronie ulicy masz 6, 4, 2, 7, 1
    prosty odcinek z polnocy na poludnie....

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 37. Data: 2013-10-24 07:37:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 23:09, Robert Tomasik pisze:

    > Ależ mnie się nic nie wydaje, bo niby na jakiej podstawie by mi się
    > miało wydawać.

    Nie wiem na jakiej podstawie, ale napisałeś "wersja Google wydaje mi się
    akurat bardziej wiarygodna" (dopowiadam: niż moja).

> [...]
    > nawet jak sie adres Witosa 9 wpisze, to wychodzi na ten blok przy
    > Rataja. Trzebaby było zapytać kogoś miejscowego z czego ta anomalia

    Mieszkam w Katowicach, więc poniekąd jestem miejscowy, ale pełną wiedzą
    nie dysponuję.

    Domy 3~7 nie wyglądają na jakoś szczególnie starsze od tych
    > bloków. Może stoją na miejscu jakiś starych budynków? Bo z czegoś sie to
    > musi brać na pewno.

    Tak, powstały na miejscu "fińskich domków", które tu kiedyś stały i
    zostały zrównane z ziemią buldożerami. Nie wiem jakie miały adresy.
    Trzeba byłoby szukać w archiwach miasta. Potem wybudowano blokowiska, a
    potem te nowe "domki" (bank, cukiernia, Żabka itp).
    Uparcie będę uważał, że urzędniczym idiotyzmem było nadawać im adresy
    3-7, skoro ulica Witosa zaczyna się blisko kilometr dalej na północ, a
    obok nich są budynki o adresach 11-15.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 38. Data: 2013-10-24 08:04:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-23 18:54, Robert Tomasik pisze:

    > Podaj współrzędne GPS chociaż jednego takiego miejsca, to bedzie można
    > sie zastanowić. Inaczej niczego konstruktywnego napisać się nie da.

    Przykład - Szczecin, ulica Emilii Plater

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 39. Data: 2013-10-24 09:07:32
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 23 October 2013 18:53:02 UTC+2, Robert Tomasik wrote:
    > U�ytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisa� w
    > wiadomo�ci news:78b8900d-7180-4803-9d12-5044ac5f63cf@googlegrou
    ps.com...

    Pan�w

    > Podlinkowa�em odpowiednie Rozporz�dzenie.

    No, ale skoro zostało one uchylone to chyba nie obowiązuje? Tak czy siak, mówi się
    tam o adresach nieruchomości i budynków, a nie o adresach mieszkań.

    AdamK

  • 40. Data: 2013-10-24 17:22:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie wiem na jakiej podstawie, ale napisałeś "wersja Google wydaje mi się
    > akurat bardziej wiarygodna" (dopowiadam: niż moja)

    Na podstawie doświadczenia. Ukłąd ulic na gogle wydał mi się bardziej
    intuicyjny.

    > Odstępstw od reguł jest mnóstwo i zdaję sobie sprawę z
    >
    > Mieszkam w Katowicach, więc poniekąd jestem miejscowy, ale pełną wiedzą
    > nie dysponuję.

    Jak Ci się uda kogoś dopytać, to daj znać. Bo podejrzewam, ze jakieś
    wyjaśnienie tej bzdury będzie.

> [...]
    > Uparcie będę uważał, że urzędniczym idiotyzmem było nadawać im adresy
    > 3-7, skoro ulica Witosa zaczyna się blisko kilometr dalej na północ, a

    I tu się z Tobą zgadzam. Pytanie, skąd ten kretynizm.