  • 1. Data: 2013-10-19 09:46:46
    Temat: Prawo pracy a art 218 k.k 1.1 stanowisko a rzeczywistość cd
    Od: mi_ro <m...@n...pl>

    Czy art 218 kk par.1 miałby zastosowanie w sytuacji w której pracodawca
    od 3 lat zatrudnia mnie na stanowisku fizycznym a w rzeczywistości
    wykonuje zupełnie co innego, gdy złożyłem pismo z zaświadczeniem
    lekarskim o przeciwwskazaniach do pracy którą wykonuje w rzeczywistości
    (a nie na której jestem zatrudniony) bez właściwej reakcji ze strony
    pracodawcy. Oraz gdy z dnia na dzień odmówię wykonywania tych czynności
    nie związanych z moim stanowiskiem zatrudnienia?

    Jak wiadomo nie ma przepisów w których zobowiązuje się pracodawcę do
    udzielenia odpowiedzi pracownikowi na pismo w jakimkolwiek terminie.

    pozdrawiam
    miro