    Date: Wed, 23 Oct 2013 21:08:58 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Równoważne adresy
    <5267ffc7$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-10-23 18:52, Robert Tomasik pisze:

    > Ja się tam wymądrzać nie chcę, ale podlinkowane przeze mnie zdjęcie
    > dostarcza dość prostego i oczywistego rozwiązania. Te domy należą do
    > dwóch różnych ulic: Witosa (3, 5) oraz Rataja 11-15. Moze to jest jakieś
    > rozwiązanie.

    Nie wierz we wszystko, co napisze Google :)
    Ten wysoki "trzyklatkowiec" przy rondzie ma adres Witosa 9. Jakiś dureń
    na guglu podjazd pod ten budynek (ślepy podjazd) oznaczył "ul. Rataja".
    Kolejne wysokie wieloklatkowce na południe mają adresy Witosa 11, 13,
    15. Targeo przynajmniej jest tu dokładniejsze, bo pewno korzystało z
    urzędowych map.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.