    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5267ffc7$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <52681ecb$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    <5268220b$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <5268282d$0$2297$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Równoważne adresy
    Date: Wed, 23 Oct 2013 23:09:28 +0200

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:5268282d$0$2297$65785112@news.neostrada.pl...

    > I takich stanowczych i oddanych nam trzeba! :D
    > Nie musisz jechać. Użyj Google Street View. Na zdjęciach widać tablice
    > adresowe na budynkach. Jest tak, jak pisałem, a nie jak Ci się wydaje.

    Ależ mnie się nic nie wydaje, bo niby na jakiej podstawie by mi się miało
    wydawać. Odstępstw od reguł jest mnóstwo i zdaję sobie sprawę z tego.
    Faktycznie pomysł dobry i obejrzałem tabliczki - masz rację. Ba, nawet jak
    sie adres Witosa 9 wpisze, to wychodzi na ten blok przy Rataja. Trzebaby
    było zapytać kogoś miejscowego z czego ta anomalia wynika. Domy 3~7 nie
    wyglądają na jakoś szczególnie starsze od tych bloków. Może stoją na
    miejscu jakiś starych budynków? Bo z czegoś sie to musi brać na pewno.