  • 21. Data: 2013-10-23 07:27:04
    Temat: Re: Równoważne adresy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 01:02, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    .html

    > Pisałem, ze istnieją wyjątki, ale tu żadnego nie ma. Numeracja leci
    > swoim rytmem po obydwu stronach ulicy od jej początku. Nie ma zadnego
    > powodu, by numer 4 była vis a' vis 3 i 5.

    A jaki jest powód, aby numery 3 i 5 były pomiędzy numerami 11 i 15 ???

    Gdyby miały 11b, 11c (czy dalsze, bo 11 jest "wieloklatkowcem") - to bym
    się nie pluł.
    (W uzupełnieniu - te małe "domki" pomiędzy 3 a 5, głównie siedziby
    firemek, sklepy, bank itp mają adresy 3a, 3b, 3c)
    Daj spokój Robert, bo bijemy pianę. Nie zarzucam Ci braku racji, ani
    pisania głupot.
    Ale nie broń urzędniczego bezmózgowia, bo to bez sensu.

    Bywają ulice, gdzie
    > przykładowo w ogóle nie ma parzystej albo nieparzystej strony ulicy. W
    > tym konkretnym wypadku owo przesunięcie jest wynikiem tego, że po
    > nieparzystej stronie ul. Witosa - jak wynika z mapy pod linkiem
    > http://goo.gl/maps/bCg62 - biegnie na pewnym odcinku biegnie ul. Macieja
    > Rataja. Numer 1 pewnie jest gdzieś na początku, a reszta działek po
    > nieparzystej stronie jest przyporządkowana do tych mniejszych uliczek.

    Tak się składa, że przy ul. Rataja w ogóle nie ma numerów nieparzystych.
    Nie wybudowali :) Ul. Rataja odchodzi od widocznego ronda i biegnie na
    wschód. Ale to tutaj nieistotne. Przykład przywołałem po to, aby pokazać
    numery 3 i 5 między 11, a 15.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-10-23 08:31:53
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 23 October 2013 01:12:50 UTC+2, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Na wsi domy się numeruje w kolejności budowania. Tu spokojnie może być
    > numer 100 obok numeru 1 i 500. Natomiast nie chce mi sie wróżyć, o cóż też
    > może Ci chodzić z tymi adresami, więc moze napisz to normalnie.

    Ciekawa dyskusja nam się tu wywiązała, niewątpliwie. Nie chciałbym Panów dyskutantów
    urazić, ale ciągle pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie zapisy adresów są
    równoważne i jakie przepisy to regulują?

    AdamK

  • 23. Data: 2013-10-23 08:34:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 17:45, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >>> ul. Upierdliwa 2 m3

    > Budynek przy ul. Upierdliwej 2/3 musiałby stać po dwóch stronach tej
    > samej ulicy :-)

    Niekoniecznie - zapraszam do szczecina :) tam często numeracja jest
    taka, że od 1 do polowy numerow to lewa strona, a po prawej w drugą
    stronę. więc nr 1 i ostatni sa na przeciwko siebie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 24. Data: 2013-10-23 08:36:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-22 18:12, sqlwiel pisze:
> [...]
    .pl...

    > Wiadomo o co chodzi. Robert skrócił na wzór amerykański, gdzie chyba
    > parcele mają określoną szerokość, a budynek może zajmować kilka parcel i
    > ma numer 1024/1028 7th Ave, ale nie 1024/1027
    >
    > Z kolei ja nie natknąłem się na adresy typu Wołowa 12/1 m10, a co
    > najwyżej 12a/10 (czyli 12a,m10)

    No to ci piszę, że ja np mieszkając w Polsce mam 4/6 m 8 (na przykład).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 25. Data: 2013-10-23 08:37:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    > nieparzyste, a po drugiej parzyste i tylko sytuacja, gdy w adresie masz
    > dwie kolejne liczby parzyste lub nieparzyste może wzbudzać wątpliwość.

    O jakie przepisy to regulują, bo wyglądałoby,że np w Szczecinie te
    przepisy sa łamane...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2013-10-23 12:46:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.10.2013 08:34, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Niekoniecznie - zapraszam do szczecina :) tam często numeracja jest
    > taka, że od 1 do polowy numerow to lewa strona, a po prawej w drugą
    > stronę. więc nr 1 i ostatni sa na przeciwko siebie.

    Cicho. Nie masz racji. To są wyjątki.

    p. m.

  • 27. Data: 2013-10-23 17:30:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Ciekawa dyskusja nam się tu wywiązała, niewątpliwie. Nie chciałbym Panów
    > dyskutantów urazić, ale ciągle > pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie
    > zapisy adresów są równoważne i jakie przepisy to regulują?

    Jak to jak?
    Białostocka 5/1 != Białostocka 5 m 1
    Może być blok numer 5 i obok jednorodzinny 5/1
    To zupełnie inne adresy.
    Wpiszesz źle, bank wyśle informacje i nie trafi tam gdzie trzeba. Oczywiście
    będą wszyscy winni, tylko nie ty.

  • 28. Data: 2013-10-23 18:52:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wybudowali :) Ul. Rataja odchodzi od widocznego ronda i biegnie na
    > wschód. Ale to tutaj nieistotne. Przykład przywołałem po to, aby pokazać

    Ja się tam wymądrzać nie chcę, ale podlinkowane przeze mnie zdjęcie
    dostarcza dość prostego i oczywistego rozwiązania. Te domy należą do dwóch
    różnych ulic: Witosa (3, 5) oraz Rataja 11-15. Moze to jest jakieś
    rozwiązanie.

  • 29. Data: 2013-10-23 18:53:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:78b8900d-7180-4803-9d12-5044ac5f63cf@googlegrou
    ps.com...
> [...]

    > dyskutantów urazić, ale ciągle pozostaje otwarta pierwotna kwestia: jakie
    > zapisy adresów są równoważne i jakie przepisy to regulują?

    Podlinkowałem odpowiednie Rozporządzenie.

  • 30. Data: 2013-10-23 18:54:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:52676de0$0$2166$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niekoniecznie - zapraszam do szczecina :) tam często numeracja jest taka,
    > że od 1 do polowy numerow to lewa strona, a po prawej w drugą stronę.
    > więc nr 1 i ostatni sa na przeciwko siebie.

    Podaj współrzędne GPS chociaż jednego takiego miejsca, to bedzie można sie
    zastanowić. Inaczej niczego konstruktywnego napisać się nie da.