  • 1. Data: 2008-12-22 22:02:20
    Temat: Reklamacja zakupu w USA
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem sobie dostęp OnLine do LinuxJournal w PDF. Niestety kasiurę
    skasowali z karty, a dostępu do PDFów nie dostałem. Piszę mejle
    reklamacyjne, ale jestem olewany. Za pierwszą reklamacją napisali, że mam
    dzwonić do nich do USA, a kolejne listy już już ignorują całkowicie. Nie
    znam tak języka, żeby się dogadać przez telefon, a i koszt rozmowy do USA
    pewnie najniższy nie jest.

    Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    poooooszło?

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 2. Data: 2008-12-22 22:08:56
    Temat: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Tristan pisze:

    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?

    1. Płaciłeś bezpośrednio czy np via paypal ?

    2. Święta ci doskwierają, że masz tak mnogo problemów ???

    6008

  • 3. Data: 2008-12-22 22:12:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 23:02:20 +0100, Tristan napisał(a):

    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?

    Nie poszło. Skontaktuj się z bankiem, pewnie każą Ci napisac reklamacje i
    zwrócą kasę za jakiś czas. Warto też poinformowac firmę pośredniczącą w
    płatności.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2008-12-22 22:13:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

    > Czy mogę coś zrobić?

    Może wezmą w rozliczeniu laptopa z zielonym pikselkiem

    :-)

  • 5. Data: 2008-12-22 22:15:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 23:12
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1j4pocrvxg0tg$.xpntpgsset1s$.dlg@40tude.net>):

    > Nie poszło. Skontaktuj się z bankiem, pewnie każą Ci napisac reklamacje i
    > zwrócą kasę za jakiś czas. Warto też poinformowac firmę pośredniczącą w
    > płatności.

    Miejsce transakcji BELLTOWN MEDIA INC
    713-3441956, US

    Więc wiesz.... se mogę zawiadamiać.

    No nic, zadzwonię jutro do mBanku... Zobaczymy co powiedzą.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 6. Data: 2008-12-22 22:19:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

> [...]
    > znam tak języka, żeby się dogadać przez telefon, a i koszt rozmowy do USA

    Zależy, jak rozmawiasz.

    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?

    Reklamacja w banku: opłata pobrana, a transakcja nie została
    zrealizowana. Oni będą rozmawiać i w razie czego porozmawiają z
    odpowiednimi służbami w kwestii ewentualnego oszustwa owego "sklepu".

    Ale sprawdź, czy nie było jakichś terminów na realizację zamówienia,
    które jeszcze nie upłynęły.

  • 7. Data: 2008-12-22 22:32:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 23:15:42 +0100, Tristan napisał(a):

    > Miejsce transakcji BELLTOWN MEDIA INC
    > 713-3441956, US
    >
    > Więc wiesz.... se mogę zawiadamiać.

    Belltown media to firma która wydaje magazyn. Ja piszę o firmie, która
    pośredniczy w płatności. To jest ta firma, która sprawdza czy masz na
    koncie kase i ściąga ją od Twojego banku. W ostateczności zawsze nad nimi
    stoi wystawca karty, czyli VISA albo MC i jeżeli bank będzie robić
    problemy, możesz się zwrócić bezpośrednio do wystawcy. Są skuteczni,
    zapewniam.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2008-12-22 23:10:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > pewnie najniższy nie jest.
    >
    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł

    Jakoś nie wydaje mi sie, aby sama firma leciała sobie w kulki.
    Za dużo do stracenia. Moze jakis pojedynczy "egzemplarz" sie w pracy obija.
    Podeślij mi więcej szczegółów to się zobaczy.

    Po polskiej stronie zostaje ci reklamacja w banku, tylko dam sobie głowę
    uciąc, że po pierwszej odpowiedzi firmy, bank cie zleje i powie, ze
    firma dostaczyla wszystko co potrzeba. Bank przeciez nie bedzie
    dochodzil czy dostales login i haslo.

  • 9. Data: 2008-12-22 23:11:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 23:32
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <127ktkz0qnhnk$.cyk6rha35tw8.dlg@40tude.net>):

    > Belltown media to firma która wydaje magazyn.

    No więc właśnie...

    > Ja piszę o firmie, która
    > pośredniczy w płatności.

    No to wygląda, że nikt nie pośredniczy.
    U nich na WWW wpisywałem numer karty. Widać sami se obsługują.
    W każdym razie, w mBanku widnieje tylko to:

    Numer operacji na wyciągu 16
    Data operacji 09-12-2008
    Data rozliczenia 10-12-2008
    Numer karty XXXX XXXX
    Imię i nazwisko na karcie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Rodzaj operacji ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY - INTERNET
    Miejsce transakcji BELLTOWN MEDIA INC
    713-3441956, US
    Kwota w walucie oryginalnej -49,50 USD
    Kwota w walucie rachunku -156,79 PLN

> [...]
    > stoi wystawca karty, czyli VISA albo MC i jeżeli bank będzie robić
    > problemy, możesz się zwrócić bezpośrednio do wystawcy. Są skuteczni,

    Zobaczymy.... Generalnie zły jestem, bo kurde, błędów na stronie mają w
    cholerę, ale pismo lubiłem czytać. Od 2 lat prenumerowałem. Ale coś im się
    system z miesiąc temu rozjechał i cuda się dzieją... Koledze się udało
    zaprenumerować i ma dostęp, a mi niby konto przedłużyło do 2011, ale
    pobierania nie ma :(

    No nic, żeby choć kasę odzyskać, bo sponsorować ich nie mam zamiaru.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 10. Data: 2008-12-22 23:21:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

> [...]
    > system z miesiąc temu rozjechał i cuda się dzieją... Koledze się udało
    > zaprenumerować i ma dostęp, a mi niby konto przedłużyło do 2011, ale

    To bardziej wyglada na problem techniczny, a nie przekręt firmy.
    Moze im się coś posypało i dlatego olewają listy bo głupio sie przyznać.