  • 1. Data: 2008-12-22 15:14:42
    Temat: Reklamacja usługi
    Od: czosnowski <c...@g...com>

    Witam,

    Oddałem do serwisu telefon w celu zdjęcia blokady simlock. Po
    odebraniu telefonu w dniu następnym okazało się, że jest uszkodzony -
    mruga ekran, nie wyłącza się etc. Udałem się na ustną rozmowę z
    serwisantem, który zapewnił mnie, że w wyniku tej usługi telefon nie
    mógł być uszkodzony i wszystko wskazuje na to, że oddałem do serwisu
    aparat niesprawny (co oczywiście jest bzdurą). Poszukałem w internecie
    podobnych przypadków i znalazłem je - zostały zdiagnozowane jako źle
    przeprowadzona operacja zdjęcia blokady, w wyniku której zostało
    uszkodzone oprogramowanie telefonu (można to naprawić, wgrywając nowy
    soft). Po telefonie do Inspekcji Handlowej, zostałem poinformowany o
    konieczności pisemnego udokumentowania sprawy. Wystosowałem więc pismo
    do zakładu, w którym telefon był "naprawiany" i po kilku dniach
    otrzymałem odpowiedź, z której wynikało, że zdjęcie blokady simlock
    nie wymaga ingerencji do wnętrza telefonu. Zastanawiam się czy warto
    wysłać do nich kolejny list, zaznaczając, że prawdopodobnie uszkodzili
    software, czy załatwić sprawę inaczej? Zdaję sobie sprawę, iż
    wiadomości na forach internetowych niespecjalnie mogą mi być w tej
    sprawie pomocne, natomiast zastanawiam się czy już w tej chwili
    należałoby udać się do rzeczoznawcy? Telefon nie jest wiele wart, więc
    nie wiem czy opłaca się przepychać z tym niekompetentnym serwisem
    wydając pieniądze na listy polecone i rzeczoznawców, czy poszukać
    innego, który telefon mi naprawi, prawdopodobnie taniej. Normalnie
    wybrałbym drugą opcję, jednak nie mogę znieść kilkukrotnego
    sugerowania mi, że oddałem do serwisu aparat uszkodzony i domagam się
    teraz Bóg wie czego. Co według Was powinienem w takiej sytuacji
    zrobić, do kogo się zwrócić?