eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zakupu w USA › Re: Reklamacja zakupu w USA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zakupu w USA
    Date: Mon, 22 Dec 2008 17:10:49 -0600
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <gip64m$446$1@news.interia.pl>
    References: <gip23d$uoi$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-143-25-105.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1229986774 4230 70.143.25.105 (22 Dec 2008 22:59:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Dec 2008 22:59:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gip23d$uoi$1@news.interia.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 081221-0, 12/21/2008), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    X-Authenticated-User: witek7205 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:568584
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan wrote:
    > Witam,
    >
    > kupiłem sobie dostęp OnLine do LinuxJournal w PDF. Niestety kasiurę
    > skasowali z karty, a dostępu do PDFów nie dostałem. Piszę mejle
    > reklamacyjne, ale jestem olewany. Za pierwszą reklamacją napisali, że mam
    > dzwonić do nich do USA, a kolejne listy już już ignorują całkowicie. Nie
    > znam tak języka, żeby się dogadać przez telefon, a i koszt rozmowy do USA
    > pewnie najniższy nie jest.
    >
    > Czy mogę coś zrobić? jakoś wycofać płatność kartą? Czy po prostu 160zł
    > poooooszło?
    >

    Jakoś nie wydaje mi sie, aby sama firma leciała sobie w kulki.
    Za dużo do stracenia. Moze jakis pojedynczy "egzemplarz" sie w pracy obija.
    Podeślij mi więcej szczegółów to się zobaczy.


    Po polskiej stronie zostaje ci reklamacja w banku, tylko dam sobie głowę
    uciąc, że po pierwszej odpowiedzi firmy, bank cie zleje i powie, ze
    firma dostaczyla wszystko co potrzeba. Bank przeciez nie bedzie
    dochodzil czy dostales login i haslo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1