  • 1. Data: 2008-12-22 17:50:09
    Temat: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Z federacji konsumentów:
    "Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące zakazu
    wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w takich
    przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na przechowanie
    rzeczy klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz lub
    przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w ramach
    ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki regulamin obowiązuje
    osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada, pozostaje przyjść
    do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję. "

    Zgadzacie się z tym? Czy ochrona może mnie nie wpuścić z plecakiem na
    tern sklepu? Co jeżeli się nie zgadzam, żeby odłożyć moją własność do
    (np.) słabo strzeżonego depozytu, ale nadal chcę wejść na teren sklepu?

    Czy regulamin sklepu lub nakaz ochroniarza może mnie do tego zmusić?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2008-12-22 17:54:34
    Temat: Re: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote
    >Co jeżeli się nie zgadzam, żeby odłożyć moją własność do (np.) słabo
    >strzeżonego depozytu

    A co jeśli właściciel sklepu nie zgadza się, aby wchodzić do jego własności
    z mocno podejrzanym plecakiem....?

  • 3. Data: 2008-12-22 18:03:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A co jeśli właściciel sklepu nie zgadza się, aby wchodzić do jego własności
    > z mocno podejrzanym plecakiem....?

    Moze trzeba pojechac na pare dni do Izraela i tam poprobowac wchodzic z
    plecakiem do duzego sklepu ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 4. Data: 2008-12-22 18:05:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 18:50:09 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Zgadzacie się z tym?

    Nie zaśmiecaj grupy. Temat był już wałkowany wielokrotnie, nie przesadzę
    jeśli powiem, że napisano dobre 3 tysiące postów o tym, w różnych wątkach.

    Udaj się do archiwum.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2008-12-22 19:13:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2008-12-22 19:05, scream pisze:

    > Nie zaśmiecaj grupy. Temat był już wałkowany wielokrotnie, nie przesadzę
    > jeśli powiem, że napisano dobre 3 tysiące postów o tym, w różnych wątkach.
    > Udaj się do archiwum.

    I nigdy z nich nic nie wynikło, bo zawsze zrobiły się trzy grupy, które
    nigdy się ze sobą nie zgadzały (1. że właściciel może co chce, 2. że
    regulamin to nie konstytucja, 3. spamerzy itp bluzgacze :) ), a tu nagle
    pewne stanowisko przedstawia sobą Federacja konsumentów. Jestem ciekaw
    czy to coś zmienia w neverending dyskusji.

  • 6. Data: 2008-12-22 19:28:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Swoją drogą plecak i tak wrzucam do wózka, więc przestaje być plecakiem jakby -
    inaczej boję się, że niechcacy pozrzucam jakieś towary z półek, a jak trafi na Jacka
    Danielsa to może być kosztowna przygoda ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-12-22 19:30:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:
> [...]
    > (np.) słabo strzeżonego depozytu, ale nadal chcę wejść na teren sklepu?
    >
    > Czy regulamin sklepu lub nakaz ochroniarza może mnie do tego zmusić?

    Federacja konsumentow juz wielokrotnie plotła bzdury.
    Dzwoniłem tam parę razy i miałem wrażenie, że rozmawiam z babcią robiącą
    sweter na drutach. Jak im podczas rozmowy wytknąłem, że plotą bzdury to
    się dowiedziałem, że skoro jestem mądrzejszy to po cholere dzwonię.

  • 8. Data: 2008-12-22 19:30:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "PlaMa" <m...@w...pl> wrote
    >
    > A co jeśli właściciel sklepu nie zgadza się, aby wchodzić do jego własności
    > z mocno podejrzanym plecakiem....?

    niech zamknie sklep.

  • 9. Data: 2008-12-22 19:38:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 18:50
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <giok0j$sb3$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zgadzacie się z tym? Czy ochrona może mnie nie wpuścić z plecakiem na
    > tern sklepu? Co jeżeli się nie zgadzam, żeby odłożyć moją własność do
    > (np.) słabo strzeżonego depozytu, ale nadal chcę wejść na teren sklepu?

    A jak zechcesz przyjść z kupą gnoju ? Plecaki w sklepach i autobusach
    powinny zostać zakazane. W jednym i drugim jest przez nie masa kłopotu i
    zniszczeń.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 10. Data: 2008-12-22 19:42:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    >
    > A jak zechcesz przyjść z kupą gnoju ? Plecaki w sklepach i autobusach
    > powinny zostać zakazane. W jednym i drugim jest przez nie masa kłopotu i

    W ogóle powinni zakazać wsiadania ludzi do autobusów, bo jak tak chołota
    się wepcha do autobusu to dopiero jest syf.