  • 41. Data: 2011-05-26 18:41:48
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 16:43, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro taki z Ciebie ekspert to ustal z jakiego komputera został wysłany
    > poprzednia moja wiadomość.

    inetnum: 85.31.240.0 - 85.31.255.255
    netname: CSK-PL
    descr: Internetia Sp.z o.o.
    country: PL
    admin-c: IRPR3-RIPE
    tech-c: IRPR3-RIPE
    remarks: ***********************************
    remarks: All abuse reports (hacking, spamming
    remarks: and other intrusion attempts) please
    remarks: send to a...@c...pl or fill form at
    remarks: http://abuse.csk.pl
    remarks: ***********************************
    status: ASSIGNED PI
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
    mnt-lower: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
    mnt-by: INTERNETIA-MNT
    mnt-routes: INTERNETIA-MNT
    mnt-domains: INTERNETIA-MNT
    org: ORG-ABPs1-RIPE
    source: RIPE # Filtered
    organisation: ORG-ABPs1-RIPE
    org-name: Internetia Sp.z o.o.
    org-type: LIR
    address: ul. Poleczki 13
    02-822 Warszawa
    Poland
    phone: +48126309987
    fax-no: +48126310448
    abuse-mailbox: a...@i...pl
    admin-c: DS1102-RIPE
    admin-c: MM18723-RIPE
    admin-c: RPOZ-RIPE
    admin-c: TB4495-RIPE
    mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-ref: INTERNETIA-MNT
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
    source: RIPE # Filtered
    role: Internetia Region Polnoc Role
    address: Internetia Sp. z o.o.
    address: NOC-Bialystok
    address: ul. Poleczki 13
    address: 02-822 Warszawa
    address: Poland
    phone: +48858712000
    fax-no: +48858717099
    abuse-mailbox: a...@i...pl
    admin-c: RPOZ-RIPE
    tech-c: RPOZ-RIPE
    tech-c: TB4495-RIPE
    tech-c: MM18723-RIPE
    nic-hdl: IRPR3-RIPE
    mnt-by: INTERNETIA-MNT
    source: RIPE # Filtered
    % Information related to '85.31.240.0/20AS43939'
    route: 85.31.240.0/20
    descr: internetia pool 85.31.240.0/20 AS43939
    origin: AS43939
    mnt-by: INTERNETIA-MNT
    source: RIPE # Filtered

    Już na tej Poleczki 13 będa wiedzieli.

    --
    animka

  • 42. Data: 2011-05-26 18:44:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 16:49, Maruda pisze:

    > Od czasów Pentium 60 (MHz! Tak! Były kiedyś takie komputery!) każdy
    > procesor ma unikalny id, o który serwer www może zapytać.

    A w jaki sposób Microsoft wie jaki mamy komputer itp. w celu sprawdzenia
    czy mamy licencje na Windows? W jaki sposób szpieguje?

    --
    animka

  • 43. Data: 2011-05-26 18:49:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 16:53, Tomasz Chmielewski pisze:

    > http://panopticlick.eff.org/
    >
    > :)

    Tak, tam możesz sprawdzić sobie tylko swoją przegladarkę i jakie
    pluginy, czcionkę obsługuje.

    --
    animka

  • 44. Data: 2011-05-26 19:11:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > inetnum: 85.31.240.0 - 85.31.255.255
    > netname: CSK-PL
    > descr: Internetia Sp.z o.o.
    > country: PL
    > admin-c: IRPR3-RIPE
    > tech-c: IRPR3-RIPE
    > Już na tej Poleczki 13 będa wiedzieli.

    Nie będą wiedzieć. Będą widzieć mój router. Nie ustalą czy wysłałem z laptopa,
    stacjonarnego, czy telefonu.

  • 45. Data: 2011-05-26 19:12:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-26 21:11, qwerty pisze:

    > Nie będą wiedzieć. Będą widzieć mój router. Nie ustalą czy wysłałem z
    > laptopa, stacjonarnego, czy telefonu.

    Ale pytanie brzmiało kto a nie z czego. ;)

    --
    spp

  • 46. Data: 2011-05-26 19:18:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-26, animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > A w jaki sposób Microsoft wie jaki mamy komputer itp. w celu sprawdzenia
    > czy mamy licencje na Windows? W jaki sposób szpieguje?

    Najpierw instaluje (za Twoją zgodą) program, który może informacje o systemie
    zbierać. Tam samo z siebie, to się nic nie dzieje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2011-05-26 19:24:17
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Maruda napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Że każdy procesor zostawia swój fingerprint na "wszystkim"?
    Przeraziłeś mnie. Normalnie strach mnie obleciał i wziąłem ten procesor
    sobie wydłubałem scyzorykiem. Jutro gdzieś w lesie obleję go kwasem solnym
    i rozjadę czołgiem.
    Chyba pomoże. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 48. Data: 2011-05-26 20:07:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 20:24, Maruda pisze:

    > Już Ci ktoś niedawno napisał, żebyś nie wypowiadała się o rzeczach, o
    > których nie masz pojęcia.
    > MAC, to można do każdego routera i większości kart wstukać dowolny.

    Jakbym sobie zmieniła MAC-a i nie poprosiła wlaściciela kablówki także o
    zmianę u nich to nie miałabym internetu. Tak to jest już zorganizowane u
    mojego dostawcy internetu (kablówka osiedlowa-od prywatnego dostawcy co
    prawda). W routerze nie próbowałam zmieniać jego MAC-a i jest tak jak jest.

    --
    animka

  • 49. Data: 2011-05-26 20:10:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 20:35, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > To teraz dowaliłaś. :) Wystarczy, że ustalą z jakiego IP został wysłany. Liczą
    > się statystyki. To ty będziesz udowadniał, że to nie z twojego komputera zostało
    > wysłane. Smutne, ale prawdziwe.

    W mojej kablówce wiedzą nawet czy mam włączony komputer czy nie.
    Oczywiście jak nie wyjęłam wtyczki od internetu z gniazdka.

    --
    animka

  • 50. Data: 2011-05-26 20:12:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > prawda). W routerze nie próbowałam zmieniać jego MAC-a i jest tak jak jest.

    U mojego byłego dostawcy nie było filtracji adresów MAC. Zmieniałeś i miałeś
    inne IP (dobre na rapidshare itp.).
    U obecnego niby jest, ale można wpisać np. sąsiada i wszelkie uwagi będą do
    niego kierowane.