  • 21. Data: 2011-05-26 14:53:31
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    > No dalej nie tak do końca. Każdy komp, każda przeglądarka, zostawia ślad w
    > postaci danych, ID, a jeśli dodać do tego odpowiednie skrypty (nie każdy ma
    wszystko uaktualnione, w tym ostrzeganie o wyłudzaniu danych) to można się o
    userze i jego kompie wiele dowiedzieć.

    Zwłaszcza, jak ktoś używa szatańską przeglądarkę:
    http://imageshack.us/m/585/6263/schowek01e.jpg

  • 22. Data: 2011-05-26 14:53:34
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 26.05.2011 16:43, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro taki z Ciebie ekspert to ustal z jakiego komputera został wysłany
    > poprzednia moja wiadomość.

    http://panopticlick.eff.org/

    :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2011-05-26 14:57:17
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 26.05.2011 16:49, Maruda wrote:

    > Od czasów Pentium 60 (MHz! Tak! Były kiedyś takie komputery!) każdy
    > procesor ma unikalny id, o który serwer www może zapytać.

    Na podobnej zasadzie moze probowac zapytac o kolor oczu...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 24. Data: 2011-05-26 15:00:07
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał :

    > Nie musi korzystać ze swojego telefonu.
    > Wystarczy, że przełoży swój sim do telefonu, z którego "wykręcał numer", bo
    > jego telefon się akurat rozładował.

    Ty byś tak zrobił? Nie żartuj ;)

  • 25. Data: 2011-05-26 15:00:38
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    [cut]
    A każdy myślący użytkownik wiedząc, że robi coś nie teges umie usiłowania
    łebmajstra zniweczyć.

    > wyselekcjonowanie w mieszkaniu z spośród 5 kompów odpowiedniego na
    > podstawie pobranych danych nie jest trudne.
    To nie musi być w mieszkaniu. To może być router wifi udostępniający łacze
    kilku pobliskim kompom siedzącym za NATem

    > dalej nie wiesz co takiego Twój windows wysyła do sieci bez Twojej wiedzy.
    Słyszałeś coś może o innych niż winda OSach?

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2011-05-26 15:12:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    http://panopticlick.eff.org/

    :)

    http://imageshack.us/m/198/9671/hahamvj.jpg

    Co się dowiedziałeś?
    Używam firefoxa (User agent można zmienić)
    Z nazwy sieci nie dowiesz się który to komputer (wszystkie są w tej samej).
    Nawet rozdzielczość się nie zgadza.

  • 27. Data: 2011-05-26 15:14:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-26, Tomek <p...@z...spamem.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > wszystko uaktualnione, w tym ostrzeganie o wyłudzaniu danych) to można się o

    Nic unikalnego. I nie dowiesz się nic szczególnego, ponad UA w logach serwera
    http. Z czego te UA można zmienić, więc tak naprawdę nic pewnego Ci to nie daje.

    > A co za tym idzie, wyselekcjonowanie w mieszkaniu z spośród 5 kompów odpowiedniego
    > na podstawie pobranych danych nie jest trudne.

    Nie jest to jednoznaczne.

    > Oczywiście, zakładając, że takie skrypty ktoś ma, a user ma starą
    > nieuaktualnioną przeglądarkę. To czywiście cały czas teoretyzowanie,
    > w praktyce wiadomo, że można się ustrzec przed tym, ale dalej nie wiesz
    > co takiego Twój windows wysyła do sieci bez Twojej wiedzy.

    Ja akurat wiem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2011-05-26 15:16:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał:

    > Słyszałeś coś może o innych niż winda OSach?

    A słyszałeś, żeby wątkotwórca miał inny? Albo którys z jego kompów?

  • 29. Data: 2011-05-26 15:18:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-26, Maruda <m...@n...com> wrote:

    [...]

    > Od czasów Pentium 60 (MHz! Tak! Były kiedyś takie komputery!) każdy
    > procesor ma unikalny id, o który serwer www może zapytać.

    http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_log_config.
    html
    Który parametr zapisze mi do logów unikalny id procesora?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2011-05-26 15:23:16
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > A słyszałeś, żeby wątkotwórca miał inny? Albo którys z jego kompów?
    To bez znaczenia dla meritum kwestii - nieudana ta twoja próba ucieczki i
    wyłgania się od baboli, które nawypisywałeś.

    --
    Jotte