  • 161. Data: 2018-12-10 18:07:07
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2018 16:24:46 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Gdzie mogę zbadać, jak ty się bawisz pod kołdrą? Bo też mi się wydajesz
    > podejrzanym zboczeńcem :)

    Liwiusz, pozazdrościłeś głupoty Filipowi?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 162. Data: 2018-12-10 18:11:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Liwiusz, pozazdrościłeś głupoty Filipowi?

    Nie, po prostu wykazuję głupotę argumentów Bancera.

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2018-12-10 18:33:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 12:04, Olin pisze:
    > Od kiedy Nowogrodzka decyduje, kto z czym może się uzewnętrzniać?

    Niektórzy mają jeszcze dobry smak czy poczucie wstyd.
    Nowogrodzka jak i słońce peru czy obecnie Shrek nie mają tu nic do gadania.

  • 164. Data: 2018-12-10 18:38:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie, po prostu wykazuję głupotę argumentów Bancera.

    Najgorzej jak się komuś coś wydaje i w to wierzy.
    Nic nie pokazujesz, a Twoje reductio ad absurdum pokazuje
    jedynie że masz braki w logicznym myśleniu i czepiasz się
    czegokolwiek byle tylko w urojony sposób "wygrać"
    dyskusję.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 165. Data: 2018-12-10 18:39:30
    Temat: Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ależ niech on *konsekwentnie* rozwinie KTO "mógł+" mieć wiedzę o czymś

    Zmuś mnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 166. Data: 2018-12-10 18:42:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Zmuś mnie.

    Po co, przecież wystarczy, że się ośmieszyło twoje argumenty.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2018-12-10 18:43:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > jedynie że masz braki w logicznym myśleniu i czepiasz się
    > czegokolwiek byle tylko w urojony sposób "wygrać"

    Nieprawdą jest, że dowód r.a.a. jest niepoprawny.

    --
    Liwiusz

  • 168. Data: 2018-12-10 19:18:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Po co, przecież wystarczy, że się ośmieszyło twoje argumenty.

    Argumenty "masowego oskarżenia" nie są śmieszne IMHO.
    Jemu jak teraz doskonale widać nie pasuje że argument którego sam użył
    (tak jak go użył) uderza _znacznie_ szerzej niż chciał.
    Na "doprecyzowanie" już mu odwagi nie starczyło.

    --
    A. Filip

  • 169. Data: 2018-12-10 19:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 07:34, Animka pisze:

> [...]
    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    > Nikt nie powie, matki ofiar przeciez nie wiedzą, a poszkodowana
    > najbardziej mieszka za granicą.

    Napisałaś, że matki wiedziały.

    --
    Liwiusz

  • 170. Data: 2018-12-10 19:44:04
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-09 o 20:57, A. Filip pisze:

    > Dlaczego "wybaczenie Polańskiemu" nie może być formą samoobrony _ofiary_ ?

    Dlaczego zawsze gdy jest mowa o pedofilach kościoła katolickiego ktoś
    musi koniecznie wrzucić Polańskiego, rabinów, pedofilów muzułmańskich,
    pedofilów w szkołach i cholera wie jeszcze jakich innych pedofilów?

    Szukasz usprawiedliwienia dla pedofilii w kościele, czy zwyczajnie nie
    potrafisz się skupić na temacie?

    Pozdrawiam
    Piotr