  • 251. Data: 2020-10-08 02:31:40
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-06, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    [..]
    > rażące. A trzecia - mówisz o przejrzystości Kościoła? Chyba żartujesz.

    To był sarkazm.

    --
    Marcin

  • 252. Data: 2020-10-08 02:38:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Już to przerabialiśmy. Robisz poraz kolejny jakąś dziwną projekcję czy
    > inną woltę na uczestników tutejszych dyskusji, którzy niekoniecznie
    > pochwalają Polańskiego i jego popleczników. Poza tym, stosujesz jego
    > przypadek jako uniwersalne przeciwstawienie każdej niegodziwości
    > dokonywanej przez funkcjonariuszy kk, co z kolei ma żaden logiczny sens,
    > wobec różnorodności takich przypadków.

    Paru+ *bezczelnie* stosujących domniemanie winy dla księży i domniemanie
    niewinności dla Wielkich Reżyserów było aż tak nachalnych że się
    solidnie zapisali w mojej pamięci. Wątpię by tacy byli wszyscy ale z
    całą pewnością to znaczącą mniejszość z ambicjami na porwanie tematu.

    --
    A. Filip

  • 253. Data: 2020-10-08 02:44:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-07, Kviat <Kviat> wrote:

    > A kto twierdzi, że powinien?

    Ja. Jak się robi za wzorzec moralności, to wypadałoby mieć jakieś
    skuteczne wewnętrzne procedury aby pozbywać się owieczek łamiące statut
    firmy.

    --
    Marcin

  • 254. Data: 2020-10-08 03:20:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-08, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czy ty radośnie zakładasz że w grupie nauczycieli (szkół podstawowych)
    > pedofilii jest "nie więcej niż przeciętna"? Ja bym się bardzo zdziwił
    > gdyby tam nie było "nadreprezentacji". Muchy ciągnie do miodu,
    > nieprawdaż?

    Ale to nie jest jakiś taki fajny miód MZ. Poza tym, tam jest zdaje się
    nadreprezentacja kobiet, a aktywni pedofile mają zdaje się dość sporą
    nadreprezentacje wśród mężczyzn.

    > Czy Polański po ucieczce z USA do Francji został odsunięty od pracy z
    > nieletnimi aktorkami? Czy *Francja* jest winna tego o co oskarżają
    > Polańskiego po mediach kolejne osoby/kobiety? Czy "przemysł filmowy"
    > jest winny że dał mu wiele szans kręcenia kolejnych filmów?

    Ktoś kiedyś wyraził opinię, że w pracach, w których się uczestniczy, i
    których wyniki się potem publikuje niewskazana jest zbyt duża
    różnorodność tematyczna. Poniekąd z tą opinią się zgadzam, ale jeśli by
    kiedyś mnie coś napadło i miałbym zająć się jakimś odelgłym dla mnie
    tematem, to chciałbym abyś wiedział, że Twoja fascynacja pedofilia
    Polańskiego jest w pierwszej piątce.

    --
    Marcin

  • 255. Data: 2020-10-08 03:49:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > kiedyś mnie coś napadło i miałbym zająć się jakimś odelgłym dla mnie
    > tematem, to chciałbym abyś wiedział, że Twoja fascynacja pedofilia

    Ależ dla mnie "pedofilia Polańskiego" jest zaledwie fascynującym
    *testem* czy kontr-dyskutant nie ma podwójnej moralności Kalego.
    W tym (wąskim) zakresie sprawdza się bardzo nieźle :-)
    Jak dla kogoś problemem nie jest pedofilia ale *wyłącznie* pedofilia w
    KRK to niech się wali na drzewo. Jeśli zaś ktoś dla dowalenie KRK jest
    gotów poświęcić Polańskiego to przynajmniej jest konsekwentny i mówi B
    jak powiedział A.

    Jak dla mnie testem jak bardzo USA zależy *tylko* na
    "wolności i demokracji (dla świata)" jest ile "wolności i demokracji"
    całkowicie wystarcza USA dla poddanych USA przyjaznego Królestwa Saudów.
    "Nie za wiele", nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 256. Data: 2020-10-08 10:18:56
    Od: Kviat

    > Ja nic nie neguję.

    To skoro nie negujesz ochrony pedofilów przez kościół, to o co ci chodzi?

    > Oczekuję jakiegoś sensownego przykładu, nad którym
    > podyskutujemy.

    Ale o czym ty chcesz dyskutować? Przecież wszystko jest jasne.

    > Podobno

    Podobno?
    Bez wątpienia ci się pogorszyło.

    > ich masa, to może jednak jakiś konkretny
    > wskażesz, by dało się to przedyskutować.

    https://oko.press/24-biskupow-na-mapie-koscielnej-pe
    dofilii/
    https://oko.press/images/2020/05/Raport-nt-tuszownai
    a-koscielnej-pedofilii-przez-biskupow.pdf

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/arcybis
    kup-polak-bierze-sie-za-biskupow-ktorzy-tuszowali-pe
    dofilie-kto-podzieli-los/7ddzk70

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksual
    ne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim_w_Polsce

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksual
    ne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadu%C5%BCycia_seksual
    ne_w_Ko%C5%9Bciele_katolickim#Przypisy

    http://bishop-accountability.org/member/index.jsp

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-metropolita-ly
    onu-skazany-za-tuszowanie-pedofilii-papiez-nie,nId,2
    892375

    https://wyborcza.pl/7,75399,23434138,australijski-ar
    cybiskup-skazany-za-tuszowanie-pedofilii.html

    https://www.newsweek.pl/polska/krycie-ksiedza-pedofi
    la-biskup-przeniosl-ksiedza-pedofila-na-ukraine-spra
    wca-dalej/j1mk3fj
    "Kuria tarnowska przyznała właśnie, że ksiądz pedofil, wobec którego
    wpłynęły skargi o nadużycia na nieletnich, został wyekspediowany przez
    przełożonych na Ukrainę, gdzie dopuszczał się kolejnych nadużyć. "

    Inne znajdziesz samodzielnie, a masz w czym wybierać.
    A teraz dyskutuj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 257. Data: 2020-10-08 10:46:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Komu jak komu, ale Tobie można wierzyć, że byłeś w wielu dupach dogłębnie je
    penetrując, w tym i w tej, stąd Twoja dogłębna wiedza
    CO tam mają.
    Nie chcieli Cię?

    -----

  • 258. Data: 2020-10-08 10:58:37
    Od: Kviat

    > Ależ ja wiem, o czym mowa, tylko nie wiem, o czym Ty myślisz. A trudno
    > dyskutować z argumentami, które podobno sa powszechnie znane, ale nawet
    > nie jesteś w stanie ich podać.

    Jeżeli ci nie podam linków do powszechnie dostępnych dowodów na kształt
    Ziemi, to pewnie do końca życia będziesz żył w niepewności jaki Ziemia
    ma kształt.

    Specjalnie dla ciebie, w związku z tym, że jesteś osobą upośledzoną
    niepotrafiącą korzystać z komputera i internetu i pewnie żyjesz na
    bezludnej wyspie, do której informacje na temat kościelnych skandali
    pedofilskich docierają z dużym opóźnieniem (albo wcale), zamieściłem
    kilka linków w odpowiedzi do innego posta.
    Pewnie będziesz w szoku, ale powiem cię, że normalnym ludziom wyszukanie
    takich informacji zajmuje 3 sekundy. Nawet takim żyjącym na bezludnej
    wyspie z komputerem i dostępem do internetu, który ty niewątpliwie
    posiadasz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 259. Data: 2020-10-08 11:02:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2020 10:18:56 +0200, Kviat napisał(a):

    > https://wyborcza.pl/7,75399,23434138,australijski-ar
    cybiskup-skazany-za-tuszowanie-pedofilii.html

    Tu akurat mamy doniesienie że zarzuty sfabrykował inny kardynał. Co jest
    niemniej ciekawym przyczynkiem do etyki stosowanej w kręgach
    watykańskich (czy też jej braku :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 260. Data: 2020-10-08 12:40:20
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-) [Olin: GW (2004) "minęła się z prawdą"]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 07 Oct 2020 16:00:37 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Świadek pojawił się dopiero po śmierci Jankowskiego bo mógł się obawiać
    > "medialnej nagonki *z udziałem GW" za życia Jankowskiego?

    Nader śmiała teza, bo sprawa zaczęła się od reportażu Bożeny Aksamit
    "Sekret św. Brygidy" w "Dużym Formacie" (dodatku GW) z grudnia 2018 r.,
    którego bohaterką była Barbara Borowiecka.

    > IMHO Gazeta Wyborcza w praktyce była częścią "medialnego parasola
    > ochronnego" "pedofila Solidarności" (pod rządami SLD). IMHO w praktyce
    > to (także) Gazeta Wyborcza zapewniła Jankowskiemu bezkarność aż do
    > śmierci (6 lat bezkarności).

    Możesz uważać, co chcesz, ale w dyskusji wypada mieć jakieś argumenty,
    zamiast mętnych insynuacji o jakimś tytule artykułu, którego znowu nie
    podałeś. Zamiast tego jest coś o "wrażeniu wstępnym".

    Nawiasem mówiąc, GW jakoś nigdy nie przepadała za tym demonem seksu z uwagi
    na jego antysemickie szopki i wypowiedzi. Że KO ,,Libella"/,,Delegat" kapował
    na opozycję, a jako wikary gonił dzieci po piwnicach, równocześnie się
    onanizując, wyszło dopiero niedawno.

> [...]
    > *bezwstydne* skurwysyny ze specjalnie ekstra wyśrubowanymi standardami
    > *wyłącznie* na księży i KRK ale już nie na
    > + Wielkich Polskich Reżyserów Ocalałych z Holocaustu
    > + artystów którzy za nim stanęli murem
    > + państwo Francuskie które zagwarantowało pedofilowi i seksualnemu
    > drapieżnikowi dziesięciolecia bezkarności (są po mediach oskarżenia o
    > inne/kolejne "wyczyny seksualne")
    > + amerykański przemysł filmowy/rozrywkowy z kulturą seksualnego
    > wykorzystywania i dziesięcioleciami niewyrzucania Polańskiego z Akademii

    To bardzo chwalebne.
    Do tej listy zapomniałeś dodać całkowicie świecki przypadek Zdzisława
    Antoniego Kurskiego, który latami molestował córkę partyjnego kolegi, a
    teraz jest nietykalny, co w swej łaskawości zapewnia mu ziobrotura.

    A tak przy okazji: ani Polański, ani nikt z jego kolegów artystów nie
    tłumaczył się, że przecież kapłani ideologii rzymsko-pedofilskiej też
    gwałcą nieletnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek