  • 561. Data: 2020-10-15 22:46:41
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 15:03, Liwiusz pisze:

    > Przypomina mi to dowcip, jak to na zjeździe ateistów, czy innych
    > komunistów, postanowiono wyklinać pana Boga. Wszyscy wyklinają oprócz
    > jednego. Antek, a dlaczego ty nie wyklinasz pana Boga - pytają się go. -
    > Bo ja naprawdę w niego nie wierzę.
    >
    > I takich to mamy w większości ateistów, którzy niby w Boga nie wierzą,
    > ale na słowo chrzest srają w majty. Też jestem ateistą i mi wisi i
    > powiewa, czy jestem ochrzczony, czy nie, a swoją przygodę z kościołem
    > skończyłem na komunii - i nie robię mu z tego powodu żadnych wyrzutów.

    Bardzo celne.

    --
    Robert Tomasik

  • 562. Data: 2020-10-15 22:56:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2020 o 15:11, Kviat pisze:

    > Nie bredź. Nie ma znaczenia ile jest pomówień. Te pomówienia nijak nie
    > usprawiedliwiają skali ujawnionego procederu.

    Ale jak chcesz ocenić skalę procederu, jak nie masz punktu odniesienia?

    > I co z tego, że nie wiemy ile jest pomówień? Żeby uświadomić sobie czym
    > jest kościół, to normalnemu człowiekowi wystarczy to co wie, to co
    > zostało ujawnione i udokumentowane, a nie to, czego nie wie.
    > I podręcznik do historii.

    Ooo! To grubo. Historię do tego trzeba zaprząc :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 563. Data: 2020-10-16 07:21:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ależ stwierdzanie nieważności umów to chleb powszedni świeckiego
    > prawnika i nikt wówczas się tym nie burzy.

    Sakrament małżeństwa to "taka (zwykła) umowa"? Trwałem w błędnym błędzie
    że jednak nie, dziękuje za przekonujące wyprowadzenie na drogę Prawdy :-)

    --
    A. Filip

  • 564. Data: 2020-10-16 10:21:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2020 15:03:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > i nie robię mu z tego powodu żadnych wyrzutów.

    Bardzo egoistyczne podejście. Wisi ci dobro tych których KK zwodzi na
    manowce. I nie pieprz że tak równo z ukończeniem 7 lat osiągnąłeś
    dojrzałość psychiczną pozwalającą ci nie mieć żadnych wątpliwości co do
    nieistnienia bogów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 565. Data: 2020-10-16 11:41:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 22:18, Shrek pisze:

    > Ale w logice kościoła katolickiego już bardziej. No i co - zapętliliśmy
    > się;)

    Nie zapętliliśmy się, bo w logice kk nie istnieje takie pojęcie jak
    "kurwiarz". Już pomijając fakt, że wcześniej takie określenie
    przypisywałeś mojej logice, teraz logice kościoła - ewidentnie sam nie
    wiesz o czym mówisz.

    --
    Liwiusz

  • 566. Data: 2020-10-16 11:42:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 22:19, Shrek pisze:

    > A co mówi kościół?

    To pytanie do mnie?

    --
    Liwiusz

  • 567. Data: 2020-10-16 11:43:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-16 o 07:21, A. Filip pisze:

    > Sakrament małżeństwa to "taka (zwykła) umowa"? Trwałem w błędnym błędzie
    > że jednak nie, dziękuje za przekonujące wyprowadzenie na drogę Prawdy :-)

    Jeśli obedrzeć ją z elementu wiary, to tak. Nie ma to jednak znaczenia w
    kontekście tego, że tak samo może być uznane za nieistniejące.

    --
    Liwiusz

  • 568. Data: 2020-10-16 11:44:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bardzo egoistyczne podejście. Wisi ci dobro tych których KK zwodzi na
    > manowce.

    "Problem" w tym, że nie uważam, aby kk zwodził ludzi na manowce.

    > I nie pieprz że tak równo z ukończeniem 7 lat osiągnąłeś
    > dojrzałość psychiczną pozwalającą ci nie mieć żadnych wątpliwości co do
    > nieistnienia bogów.

    Raczej odwrotnie - wówczas miałem jeszcze taką dojrzałość psychiczną, że
    potrafiłem nie mieć wątpliwości co do Boga.

    --
    Liwiusz

  • 569. Data: 2020-10-16 11:54:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2020 11:44:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > "Problem" w tym, że nie uważam, aby kk zwodził ludzi na manowce.
    Podziwiam twoje zdolności w zakresie logicznego myślenia :)

    > Raczej odwrotnie - wówczas miałem jeszcze taką dojrzałość psychiczną, że
    > potrafiłem nie mieć wątpliwości co do Boga.
    To co to znaczy: "a swoją przygodę z kościołem skończyłem na komunii"?

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 570. Data: 2020-10-16 12:11:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Podziwiam twoje zdolności w zakresie logicznego myślenia :)

    > To co to znaczy: "a swoją przygodę z kościołem skończyłem na komunii"?

    To znaczy, że do bierzmowania nie podszedłem.

    --
    Liwiusz