  • 21. Data: 2011-05-12 22:36:17
    Temat: Re: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:iqheu9$mmu$1@news.onet.pl...

    > To groźba?
    > To karalne, jest na to paragraf, ciebie amnestia nie powinna objąć,
    > podobnie jak nie powinni być objęci amnestią prawnicy, policja,
    > prokuratury i sądownictwo. Tyś pewnie z tego właśnie świadka, od razu
    > widać.
    ^^^^^^^^
    ?

    Co po twoim stylu pisania widać, to już mówił nie będę....

  • 22. Data: 2011-05-13 18:48:01
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ^^^^^^^^ ?
    >
    > Co po twoim stylu pisania widać, to już mówił nie będę....

    Piszesz dokładnie tak samo jak pewien polonista - idiota, uczący mnie kiedyś
    polskiego, a zwłaszcza ortografi w 1 i 2 kl LO - prawie każdemu na
    sprawdzanym wypracowaniu pisał "stylll", a słowo popszedzał imieniem
    delikwenta, na co uczniowie odpisywali (dopisywali) "Jasiu, pisownia!" bo
    tak miał właśnie na imię.

  • 23. Data: 2011-05-14 18:52:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kaktus wrote:
    > Witam.
    >
    > W 2005 roku zostałem aresztowany i przesiedziałem w areszcie 6
    > miesięcy i 2 tygodnie. Sprawa ciągła się do teraz i obecnie rusza
    > proces. Uzgodniłem z prokuratorem karę 8 miesięcy pozbawienia wolności
    > oraz
    > grzywne ( dobrowolne poddanie się karze ).
    > Czy jest szansa, jeżeli sąd przychyli się do tego wyroku abym nie
    > musiał wracać do więzienia na pozostałe 1.5 miesiąca ?
    > Chodzi mi o warunkowe zwolnienie z z odbywania reszty kary.
    > Czy warunkowe zwolnienie z odbywania reszty kary moze byc zastosowane
> [...]

    po sprawie wystąp z powództwem o odszkodowanie za przewlekłość procesu
    sądowego...

    bo nawet przestępcy należy sie szybki proces, po prostu już dawno powinno
    być poi sprawi a tobie by sie już liczyły lata do zatarcia.

  • 24. Data: 2011-05-14 20:05:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 00:36, Andy Niwiński pisze:

    > Co po twoim stylu pisania widać, to już mówił nie będę....

    Nie karm tej durnej trollicy...