  • 11. Data: 2011-05-11 18:22:43
    Temat: Re: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iqek3q$9bj$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakie to sa te rozne patenty po uprowomocnieniu ?
    > Odroczenie dwukrotne i pozniej calkowite zawieszenie czy masz na mysli
    > jeszcze cos innego.

    No raczej to wlasnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-05-11 18:31:54
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No raczej to wlasnie.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    A jakie to wazne moga byc powody aby sad odroczyl ?
    Czy to loteria ?

  • 13. Data: 2011-05-11 19:17:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A jakie to wazne moga byc powody aby sad odroczyl ?
    > Czy to loteria ?

    No - najwiecej do powiedzenia w tej kwestii maja zapewne lekarze :) - chyba
    najwiecej odroczen jest ze wzgledu na stan zdrowia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2011-05-11 19:19:05
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 20:31, kaktus pisze:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to wazne moga byc powody aby sad odroczyl ?
    > Czy to loteria ?

    Dzieciaku zapomnij o o odroczeniu amnestii i innych chorobach
    wieziennych. Jedyna mozliwosc to zawieszenie reszty kary. Jakbys mial
    liczyc na warunek to i tak mozesz sie o to ubiegac w zakladzie karnym a
    w zakladzie karnym jak juz bedziesz to wiesz ze do konca bo nikt nawet
    nie bedzie wnioskowal o twoj warunek.

  • 15. Data: 2011-05-11 19:20:18
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 21:17, SDD pisze:
> [...]
    >
    > No - najwiecej do powiedzenia w tej kwestii maja zapewne lekarze :) - chyba
    > najwiecej odroczen jest ze wzgledu na stan zdrowia.

    Ta ale nie w sprawach gdzie gosc ma 1.5 miesiaca do odsiadki i nie sa to
    tanie sprawy i nie dla frajerow.

  • 16. Data: 2011-05-11 20:13:59
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak juz bedziesz to wiesz ze do konca bo nikt nawet nie bedzie wnioskowal

    Dzieciaku, jakbys mial chociaz troche pojecia to bys wiedzial ze na poltorej
    miesiaca to ja nawet do ZK nie trafie tylko do AS. Dla ciebie to moze to
    samo. O warunek z AS to nawet bym sie nie staral, bo po co. Lepiej
    odsiedziec to co mi zostalo i miec reszte w dupie niz dostac warunek i
    meldowac sie jeszcze kuratorowi.
    A frajerem owszem jestem nie grypsowalem :).

  • 17. Data: 2011-05-11 20:30:28
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Pszeciągać sprawe ile się da.
    Teraz ciągle zaostszają za wszystko kary,
    pewnie po to by nowy parlament miał z czego robić amnestię.

  • 18. Data: 2011-05-11 21:29:10
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 22:13, kaktus pisze:

> [...]
    > warunek i meldowac sie jeszcze kuratorowi.
    > A frajerem owszem jestem nie grypsowalem :).

    Zeby stanac na warunek to musisz dostac pozytywna opinie i dostac sie na
    komisje a to trwa dluzej niz 1.5 miesiaca.

    Wiec lepiej odsiedziec, jak nie stac cie na papuge ktory dogada sie z
    sedzia zeby zawiesic reszte kary.

  • 19. Data: 2011-05-12 17:43:03
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Pszeciągać sprawe ile się da.
    > Teraz ciągle zaostszają za wszystko kary,
    > pewnie po to by nowy parlament miał z czego robić amnestię.

    Ale tobie to by wystarczyło spuścić dobry wpierdol. Na takie kretynki to
    powinni karę chłosty przywrócić.

  • 20. Data: 2011-05-12 20:10:56
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Ale tobie to by wystarczyło spuścić dobry wpierdol. Na takie kretynki to
    > powinni karę chłosty przywrócić.

    To groźba?
    To karalne, jest na to paragraf, ciebie amnestia nie powinna objąć, podobnie
    jak nie powinni być objęci amnestią prawnicy, policja, prokuratury i
    sądownictwo. Tyś pewnie z tego właśnie świadka, od razu widać.