  • 1. Data: 2011-05-11 12:42:48
    Temat: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam.

    W 2005 roku zostałem aresztowany i przesiedziałem w areszcie 6 miesięcy i 2
    tygodnie. Sprawa ciągła się do teraz i obecnie rusza proces.
    Uzgodniłem z prokuratorem karę 8 miesięcy pozbawienia wolności oraz grzywne
    ( dobrowolne poddanie się karze ).
    Czy jest szansa, jeżeli sąd przychyli się do tego wyroku abym nie musiał
    wracać do więzienia na pozostałe 1.5 miesiąca ?
    Chodzi mi o warunkowe zwolnienie z z odbywania reszty kary.
    Czy warunkowe zwolnienie z odbywania reszty kary moze byc zastosowane
    jedynie kiedy przebywam w wiezieniu ?

  • 2. Data: 2011-05-11 13:44:09
    Temat: Re: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 14:42, kaktus pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o warunkowe zwolnienie z z odbywania reszty kary.
    > Czy warunkowe zwolnienie z odbywania reszty kary moze byc zastosowane

    Nie masz szans na warunek przy tak niskim wyroku.
    Sad ewentualnie moze zawiesic reszte kary.

  • 3. Data: 2011-05-11 13:56:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie masz szans na warunek przy tak niskim wyroku.
    > Sad ewentualnie moze zawiesic reszte kary.

    A z prokuratorem gadales, ze to 8 miesiecy ma byc bezwzglednego, czy w
    zawieszeniu?

    Bo sad calosc moze Ci dac w zawieszeniu.
    Wtedy to idealnie bedziesz mial, bo Ci zalicza czesc odsiadki na poczet
    grzywny i zaplacisz tylko koszty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-05-11 17:58:00
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Bo sad calosc moze Ci dac w zawieszeniu.
    > Wtedy to idealnie bedziesz mial, bo Ci zalicza czesc odsiadki na poczet
> [...]

    8 miesiecy bezwzglednego. Tylko prokurator cos wspominal, ze po
    uprawomocnieniu sie wyroku, wystarczy aby adwokat napisal jakies pismo i i
    tak nie pojde siedziec po przesiedzialem ponad 6 miesiecy.
    Tylko teraz tak sobie mysle czy czasami cos nie sciemnial.

  • 5. Data: 2011-05-11 18:01:13
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 19:58, kaktus pisze:

> [...]
    > i tak nie pojde siedziec po przesiedzialem ponad 6 miesiecy.
    > Tylko teraz tak sobie mysle czy czasami cos nie sciemnial.

    Sciemnial najmniejszy wyrok do warunkowego to rok jak masz mniej to od
    deski do deski, pogadaj z adwokatem jak ma jaja ile masz zaplacic zeby
    reszte sad zawiesil. Inaczej pojdziesz siedziec chyba ze sie sad zlituje.

  • 6. Data: 2011-05-11 18:04:56
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie masz szans na warunek przy tak niskim wyroku.
    > Sad ewentualnie moze zawiesic reszte kary.

    Ale jezeli uzgodnilem z prokuratorem na dobrowolne poddanie sie karze 8
    miesiecy to sad raczej to przyklepie i nie bedzie nic zawieszal. Czy moze
    jak sie wyrok uprawomocni to mozna pozniej zawiesic warunkowo reszte kary ?
    Bo jezeli jestem na wolnosci to do sadu penitencjarnego nie ma co pisac o
    jakies warunkwe zwolnienie z odbywania reszty kary ?
    Trosze to do dupy ze przesiedzialem 6 miesiecy, pozniej 6 lat na wolnosci i
    teraz znow na poltorej miesiaca trzeba sie tam zabierac.

  • 7. Data: 2011-05-11 18:06:48
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Sciemnial najmniejszy wyrok do warunkowego to rok jak masz mniej to od
    > deski do deski, pogadaj z adwokatem jak ma jaja ile masz zaplacic zeby
    > reszte sad zawiesil. Inaczej pojdziesz siedziec chyba ze sie sad zlituje.

    Najmniejszy wyrok do warunkowe to 6 miesiecy.
    Prokurator dal mi wybor albo 8 miesiecy i 2,5 tys zl do zaplacanie
    albo wyrok w zawieszeniu i kilkanascie tysiecy grzywny.
    Wiec sila rzeczy wole w najgorszym przypadku te 1,5 miesiaca przesiedziec
    niz placic kilkanascie tysi.

  • 8. Data: 2011-05-11 18:13:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jezeli uzgodnilem z prokuratorem na dobrowolne poddanie sie karze 8
    > miesiecy to sad raczej to przyklepie i nie bedzie nic zawieszal. Czy moze

    Z punktu widzenia prawa karnego 8 miesiecy pw to 8 miesiecy pw.
    Zawieszenie to calkiem odrebna kwestia.
    Jesli w "ugodzie" nie bylo nic mowy o zawieszaniu, to moze by tak poprosic
    sad o zawieszenie - a to zalezy np. od tego, czy byles uprzednio karany.
    Jesli nie, to IMHO przy tak niskiej karze sa szanse na zawiasy.

    > jak sie wyrok uprawomocni to mozna pozniej zawiesic warunkowo reszte kary
    > ?

    Jak sie uprawomocni, to sa rozne patenty - ale lepiej zalatwic to przed -
    nad patentami si ebedziesz zastanawial, jak Ci np. kiedys to odwiesza :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-05-11 18:21:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trosze to do dupy ze przesiedzialem 6 miesiecy, pozniej 6 lat na wolnosci
    > i teraz znow na poltorej miesiaca trzeba sie tam zabierac.

    Najbardziej dotkliwe dla Ciebie - przy braku zawiasow - byloby to, ze
    niekarany bylbys dopiero chyba za jakies 10 lat.
    Przy zawiasach bedzie duzo korzystniej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-05-11 18:21:46
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > nad patentami si ebedziesz zastanawial, jak Ci np. kiedys to odwiesza :)

    A jakie to sa te rozne patenty po uprowomocnieniu ?
    Odroczenie dwukrotne i pozniej calkowite zawieszenie czy masz na mysli
    jeszcze cos innego.