  • 1. Data: 2011-05-11 11:52:54
    Temat: Wydanie DR po kolizji
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Dziś stanąłem przed murem urzędniczym i się niestety odbiłem.

    1. Zabrano DR za kolizję
    2. zmieniono adres/siedzibę właściciela pojazdu
    3. dokonano naprawy
    4. uzyskano zaświadczenie od diagnosty, że już spełnia warunki i nie ma
    przesłanek do zabrania
    5. odwiedziłem urząd (z wszystkimi niezbędnymi załącznikami i wnioskiem)

    Co się okazuje. Nie mogę odebrać DR bo adres jest nieaktualny. Nie mogę
    złożyć wniosku o nowy bo stary jest zatrzymany. W okienku od zmiany
    danych mam informację, że do zmiany danych potrzebny jest dokument albo
    oświadczenie o jego zagubieniu (na piśmie tego nie otrzymam). W okienku
    z odbiorem starego nie otrzymam starego bo dane się nie zgadzają.

    Złożyłem wniosek wraz z załącznikami i napisałem, że oczekuję odmowy na
    piśmie. Najpierw durna baba powiedziała, że odmawia przyjęcia wniosku.
    Dopiero interwencja u kierownika dała efekt.

    Interesuje mnie czy jest jakiś zapis, że nie mogą mi wydać DR jak adres
    jest nieaktualny. Ustały w końcu przesłanki do zabrania.

    Icek

  • 2. Data: 2011-05-11 12:09:18
    Temat: Re: Wydanie DR po kolizji
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> >
    > Interesuje mnie czy jest jakiś zapis, że nie mogą mi wydać DR jak adres
    > jest nieaktualny. Ustały w końcu przesłanki do zabrania.

    Zaraz jakiś zapis. Pani urzędniczka wie lepiej. I nie podskakuj bo oprócz
    dowodu to Ci jeszcze auto zabiorą.

    :)

    Właściwie to powinno być :(((((((((((((((((

    Debilizm tych skurwiałych biurw obojga płci w naszych urzędach przechodzi
    już wszelkie granice.

  • 3. Data: 2011-05-11 13:16:31
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 11.05.2011 14:09, Andy Niwiński wrote:
    > Debilizm tych skurwiałych biurw obojga płci w naszych urzędach
    > przechodzi już wszelkie granice.

    To nie przyczyna, to skutek.

  • 4. Data: 2011-05-16 11:08:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-11 13:52:54 +0200, Icek <i...@d...pl> said:

    > 1. Zabrano DR za kolizję

    Oni.

    > 2. zmieniono adres/siedzibę właściciela pojazdu

    Oni.

    > 3. dokonano naprawy

    Oni.

    > 4. uzyskano zaświadczenie od diagnosty, że już spełnia warunki i nie ma
    > przesłanek do zabrania

    Oni.

    > 5. odwiedziłem urząd (z wszystkimi niezbędnymi załącznikami i wnioskiem)

    Ty.

    Coś tu nie gra.
    ;>

    --