  • 1. Data: 2003-02-27 14:36:39
    Temat: Pytanie dotyczace wojska
    Od: "Yossar" <a...@w...pl>

    Czy ktos z szanownych grupowiczow moglby podać jakis link
    do stron zawierajacych wszystkie schorzenia uprawniajace do uzyskania
    kat.D na komisji wojskowej?

    Z gory dziekuje!

  • 2. Data: 2003-02-27 15:02:24
    Temat: Re: Pytanie dotyczace wojska
    Od: KiKmen 7272 <u...@p...fm>

    Użytkownik Yossar napisał:
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow moglby podać jakis link
    > do stron zawierajacych wszystkie schorzenia uprawniajace do uzyskania
    > kat.D na komisji wojskowej?

    ktoś tu chyba nie chce służyć ku chwale ojczyzny ;)

    --
    "Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy." (Dante Alighieri)

  • 3. Data: 2003-02-27 15:33:23
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    To zapewne mało chwalebne że ci odpowiem ale jest cały dziennik ustaw w tym
    temacie. Zaraz pogrzebie w starych aktach i poszukam numerku. W jednej
    sprawie prze sądem korzystałem z niej.

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-02-27 15:33:37
    Od: "tomat" <t...@w...pl>

    > ktoś tu chyba nie chce służyć ku chwale ojczyzny ;)

    Hehe :) No wlasnie... a mnie interesuje wszystko nt. kategorii, ale z
    zupelnie odwrotnej perspektywy, wiec rowniez poprosze o jakis link, jesli
    ktos taki posiada.
    Pozdrawiam,
    tomat

  • 5. Data: 2003-02-27 15:43:47
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To zapewne mało chwalebne że ci odpowiem ale jest cały dziennik ustaw w
    tym
    > temacie. Zaraz pogrzebie w starych aktach i poszukam numerku. W jednej
    > sprawie prze sądem korzystałem z niej.

    O prószę już mam i podaje numerek Dz.U. 1992 r. nr 57 poz. 278

    Stan_Z

  • 6. Data: 2003-02-27 16:13:25
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Stan_Z napisał:
    > O prószę już mam i podaje numerek Dz.U. 1992 r. nr 57 poz. 278

    hm, otworzyłem sobie baze aktów prawnych na stronach sejmu.. znalazłem
    to co wyżej.. a tam były odnośniki do innych dz.u... klikałem.. a tam
    były kolejne odnośniki, coraz więcej odnośników, itp itd

    w końcu odpuściłem :)
    nie ma gdzieś konkretnego tekstu ustawy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl