  • 1. Data: 2003-02-27 13:55:25
    Temat: Re: sieć blokowa
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik Mumin <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3l4b7$c8u$...@a...news.tpi.pl...

    : My na podstawie Dz. ust. 73 PT art 2. pkt. 21 jesteśmy
    : siecią wewnętrzną. W związku z tym chciałby się dowiedzieć
    : czy faktycznie jest nam potrzebne zezwolenie.
    jest wam potrzebne: mlotek i drabina... no i jeszcze pare flopow.
    Jesli jestescie siecia wewn. tj. kabelek przez podworko do sasiada, to
    watpie zeby z administracji sie przyczepili o to.

    : Jeśli nie
    : to czy trzeba mieć jakiś dokument w stylu "zwolnienie
    : z zezwolenia" oraz jaka jest podstawa prawna ku temu.
    nie sadze, zeby cos takiego bylo. Chociaz powinny byc specjalne przepisy na
    ASK.

    pzdr
    Kaf

  • 2. Data: 2003-02-27 16:37:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie umiem odpowiedzieć na pytanie zasadnicze. Ale mogę poradzić, by na
    piśmie zwrócić się z tym pytaniem do URTiP. Muszą coś odpowiedzieć i później
    nie będą się mogli czepiać interpretacji. Jak będą twierdzili, że zezwolenie
    jest wymagane, to muszą podać podstawę prawną. Wówczas będzie można to
    przeanalizować.

  • 3. Data: 2003-02-27 17:12:12
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Mumin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zebraliśmy się w grupę lokatorów z chęcią położenia sobie
    > sieci komputerowej. Złożyliśmy stosowne podanie do
    > spółdzielni mieszkaniowej i po 7 miesiącach mogliśmy sobie
    > odebrać zezwolenie. Były tam wypisane punkty, wszystkich
    > spełnienie nie stanowi problemu poza jednym
    > Par.1 - Uzyskać zezwolenie telekomunikacyjne z URTiP.
    > Nic tylko rejestrować stowarzyszenie (bagatela 500zł)

    To konieczność, bo rozpowszechniacie sygnał i basta.
    zwłaszcza, że dotyczy to jak piszesz 2 budynków.
    Nasza sieć ma już 4 lata i takie
    papiery były konieczne.
    Spółdzielnia wie co pisze.
    Można powiedzieć w tym wypadku, niestety ma rację.
    pzdr. JarekM

  • 4. Data: 2003-02-27 20:13:51
    Od: "zeluq" <z...@s...pl>

> [...]
    > to czy trzeba mieć jakiś dokument w stylu "zwolnienie
    > z zezwolenia" oraz jaka jest podstawa prawna ku temu.

    Zgloszenie do URTiP nic nie kosztuje, chyba, ze chcesz pozniej papierek, ze
    takie zezwolenie masz to trzeba wydac 11zl na znaczki skarbowe. Ale zeby cos
    zglosic do urtip to trzeba chyba miec jakas forme prawna.

    zeluq

  • 5. Data: 2003-02-27 21:52:08
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'Mumin' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b3l7jm$1t7$1@atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | Dodam jeszcze, że łączymy ze sobą dwa bloki.
    | Prawdopodobnie za pomocą studzienek TPSA,
    | oczywiście po podpisaniu z nimi umowy.

    Date sobie ustaw kolego.

    ->piotr

  • 6. Data: 2003-02-27 23:01:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Feb 2003, Jarosław Matejczuk wrote:
    [...]
    >+ Nasza sieć ma już 4 lata i takie
    >+ papiery były konieczne.

    wKF: 4 lata co cała epoka :)
    Przepisy ze dwa razy już się zmieniły... (nie mówię jak z "papierami",
    bo akurat *te* mogą nadal być jak były !)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-02-28 11:07:46
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    sieć radiowa rozwiąza wam sprawe

[...]