  • 1. Data: 2003-02-27 12:42:16
    Temat: sluzbowe komorki...
    Od: Kami <K...@j...net>

    Pracuje w duzej firmie, gdzie wiekszosc pracownikow biura ma sluzbowe
    komorki (specyfika pracy, jest to zwiazane z wystepujacymi 'sytuacjami
    kryzysowymi' i dosc czestymi wyjazdami sluzbowymi). Przy przyjmowaniu
    tychze telefonow poinformowano nas, ze mamy okreslony limit (minuty w
    abonamencie, kazdy z nas dokladnie wie, ile to jest w jego przypadku), a
    jesli ktos przekroczy okreslona sume - bedziemy to pokrywac z wlasnych
    pieniedzy. I to oczywiscie jest bardziej niz zrozumiale. Nie bylo
    natomiast mowy o zakazie prowadzenia rozmow prywatnych z tychze
    sluzbowych telefonow.
    Natomiast jakis czas temu doszly nas sluchy, ze dostaniemy billingi
    swoich polaczen, bedziemy musieli pozaznaczac wszystkie polaczenia
    prywatne i pokryc ich koszty - mowa o kilku miesiacach wstecz. Czy mozna
    tak zrobic? Czy to w ogole logiczne? Bardzo jestem ciekawa, czy tak w
    ogole mozna?

    K.

  • 2. Data: 2003-02-27 13:12:23
    Temat: Re: sluzbowe komorki...
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Niestety według wymogów US jest to baaaardzo logiczne. Firma musi tak zrobić
    by nie ponosić konsekwencji.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-27 13:17:50
    Od: Kami <K...@j...net>

  • 4. Data: 2003-02-27 13:34:33
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-02-27 13:41:43
    Od: Kami <K...@j...net>

  • 6. Data: 2003-02-27 13:41:57
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Firma broni sie przed chorymi karami i potencjalna degradacją kapitłową. A
    pracownicy niestety nie powinni korzystać z telefonów służbowych do celów
    przywatnych. Wyjatek stanowić powinny rozmowy z członkami rodziny pracownika
    przebywającego na delegacji Jednak tu nie ma jednoznacznej delegacji
    prawnej.

    > A co US ma do tego, tak btw?

    Wykonujac dyspozycje MF egzekfuje zasady wliczania rozmów z telefonów do
    kosztów firmy.

    Stan_Z