  • 1. Data: 2003-02-27 12:19:21
    Temat: Strony erotyczne w kawiakerce internetowej?
    Od: "Harnaś" <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    interesuje mnie sprawa przegladania erotycznych stron internetowych na
    terenie kawiarenki internetowej przez niepelnoletnia mlodziez.
    Jak do takiego zjawiska powinna ustosunkowac sie osoba administrujaca
    kawiarenka?
    Czy powinna ona zabronic wchodzenia na takie strony mlodocianym?
    Czy ta osoba ma prawo tego zabronic, skoro mlody czlowiek placi za
    stanowisko?
    Czy administrator ma prawo zezwolic na przegladanie takich stron tylko
    doroslym? W tym przypadku istnieje mozliwosc podgladu takich stron przez
    siedzaca obok mlodziez.
    Czy powinien byc jakis punkt w regulaminie kawiarenki zabraniajacy
    wchodzenia na takie strony wszystkim bez wyjatku na wiek?

    Pozdrawiam i prosze o sugestie

    --
    Pzdr. Harnas

    @: harnasik [at] poczta [dot] onet [dot] [Poland code]

  • 2. Data: 2003-02-27 13:03:29
    Temat: Re: Strony erotyczne w kawiakerce internetowej?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Harnaś napisał:
    > Jak do takiego zjawiska powinna ustosunkowac sie osoba administrujaca
    > kawiarenka?

    zabronić osobom poniżej 16 roku zycia oglądania takich stron
    istnieje odpowiednie oprogramowanie uniemożliwiające wchodzenie na
    strony erotyczne

    > Czy powinna ona zabronic wchodzenia na takie strony mlodocianym?

    jak najbardziej, inaczej wg mnie łamie ona prawo

    > Czy ta osoba ma prawo tego zabronic, skoro mlody czlowiek placi za
    > stanowisko?

    to nie ma chyba nic do rzeczy.. jak ktoś kupi pistolet to jednocześnie
    nie nabywa prawa do zabijania :)

    > Czy administrator ma prawo zezwolic na przegladanie takich stron tylko
    > doroslym? W tym przypadku istnieje mozliwosc podgladu takich stron przez
    > siedzaca obok mlodziez.

    wtedy to osoba oglądająca popełnia przestępstwo, wydaje mi sie ze z art
    202 par 1 "Zakaz prezentowania treści pornograficznych w sposób mogący
    narzucić ich odbiór osobie która sobie tego nie życzy"

    > Czy powinien byc jakis punkt w regulaminie kawiarenki zabraniajacy
    > wchodzenia na takie strony wszystkim bez wyjatku na wiek?

    nie powinien

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-02-27 14:54:44
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3l2c7$sbn$1@news.onet.pl...

    > zabronić osobom poniżej 16 roku zycia oglądania takich stron
    > istnieje odpowiednie oprogramowanie uniemożliwiające wchodzenie na
    > strony erotyczne

    A czemu niby ponizej 16?

    > wtedy to osoba oglądająca popełnia przestępstwo, wydaje mi sie ze z art
    > 202 par 1 "Zakaz prezentowania treści pornograficznych w sposób mogący
    > narzucić ich odbiór osobie która sobie tego nie życzy"

    W jaki sposob to niby "narzuca"?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-02-27 15:25:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Marcin Olender napisał:
    > A czemu niby ponizej 16?

    masz racje, poniżej 15, pomyliłem sie

    > W jaki sposob to niby "narzuca"?

    w taki, że ktoś stojący obok może mimochodem zauwazyć panienke na ekranie
    chociaz.. może też sie pomyliłem ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-02-27 15:56:05
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2/27/2003 3:54 PM, Marcin Olender wrote :

    > W jaki sposob to niby "narzuca"?

    A to chyba narzuca ten co oglada takie rzeczy?
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |