  • 131. Data: 2005-01-29 15:46:47
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Lozen napisał(a):

> [...]
    > zajmij sie tym na swoim podworku, za chorych na raka pluc tez placisz.

    > A jezeli o tym braku bezpieczenstwa producent nie wiedzial? Ostatecznie
    > tez nie od razu znane sa usterki.

    > Sa salaty z dietetycznymi sosami. Wcale nie trzeba hamburgerem sie
    > zapychac.

    > To sprzedawcy samochodow ostrzegaja o mozliwosci wypadkow? Nie
    > wiedzialam...

    > Mowa byla o skladzie kalorycznym, moja wina, ze mi w danym momencie
    > zabrako odpowiednich slow.
    > PRoducentow ciastek tez podejrzewasz o teorie spiskow?
    zdelegalizowac otylosc i tyle !!!
    (zaraz opracuje odpowiedni projekt ustawy)
    Mars

  • 132. Data: 2005-01-31 19:35:41
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    ja ciagle widze jak mamy biegaja z torebkami z obiadkiem bo blisko jest
    MDonald szkoly
    do samochodu ,dziecko z obiadekiem i do domku.

  • 133. Data: 2005-01-31 19:42:10
    Od: "Arielka" <a...@y...ca>

    "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > o szkoldiwosci "zlego" odzywiania trabia w USA z ronych
    > zrodel. nikt nie zyje w niewiedzy. menu McDonalda jest urozmaicone,
    > wprowadzono wiele
    > dan "zdrowych".

    wprowadzono po filmie salatki zamiast frytek ;))
    w Kanadzie ciagle ci sami jedza po 10 lat na sniadanie obiad i kolacje to
    samo
    mimo ze trabia ,lekarze blagaja,szkoly zakazuja
    jak sie ktos wychowal tak jedzac to bardzo trudno zmienic przyzwyczajenia z
    dnia na dzien ..........

    > na prawde tabele kaloryczne dostepne bez problemu.
    juz widze jak Kanadyjczyk ktoremu sie nie chce gotowac i szuka sobie tabeli
    z przelicznikami hahah :))

  • 134. Data: 2005-01-31 20:55:44
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

> [...]
    > mimo ze trabia ,lekarze blagaja,szkoly zakazuja
    > jak sie ktos wychowal tak jedzac to bardzo trudno zmienic przyzwyczajenia z

    to tylko i wylacznie jesgo wina.

    > juz widze jak Kanadyjczyk ktoremu sie nie chce gotowac i szuka sobie tabeli
    > z przelicznikami hahah :))

    tam nic nie trzeba przeliczac, juz to zrobili za nich.

    iwon(k)a

  • 135. Data: 2005-01-31 22:29:05
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    ada wrote:
    > Przypomnijmy, pozew oddalono nie dlatego ze pozwani
    > nie mieli racji a dlatego ze adwokat cwok nie sforulowal poprawnie
    > zarzutow. Adwokat dostal 30 dni na poprawek pozwu, co zrobil znowu
    > niechlujnie.
    Zobacz sobie film "Super Size Me". Tam (mimo, że generalnie z
    dziewczynkami się zgadzają) pokazują też w całej okazałości, jakim
    ćwokiem jest ich adwokat.
    Filmowcy: Dlaczego występuje Pan przeciwko MD?
    Adwokat ćwok: ....hmm.... chodzi Wam o jakiś inny powód niż
    odszkodowanie....(przygłupi uśmiech)....hmmm... no więc /cięcie - bo
    przecież już nie było sensu go słuchać/
    Pozdrawiam,
    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 136. Data: 2005-01-31 22:45:34
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Sebastian wrote:
    > troche o tym mowili w tym
    > filmie - supersize me - ze np na jakims zadupiu dzieci nie maja sie gdzie
    > bawic a jedyny plac zabaw w okolicy jest w donaldzie... albo np. ze reklamy
    > sa adresowane do dzieci... ze ronald mcdonald to tez czesc tej taktyki...

    Chodziło też o to, że reklamy akurat MD są wyraźnie kierowane do dzieci
    i w efekcie to właśnie MD (na tle innych fast foodów) ma najwięcej
    wiernych dziecięcych i młodzieżowych klientów.

    A co do Ronalda MD. Najśmieszniejsza, ale też i najtragiczniejsza była
    scena z pokazywaniem dzieciom obrazków.
    1) Kto to jest?
    Dziecko 1 -nie wiem,
    Dziecko 2 -nie wiem,
    Dziecko 3 -George Waschington
    2)A to kto?
    Dziecko 1 - -nie wiem
    Dziecko 2 -nie wiem,
    Dziecko 3 -hmm... George W. Bush?
    Prowadzący - no nie, ale blisko i pokazuje... jeden z najbardziej
    znanych obrazów przedstawiających... Jezusa Chrystusa.
    /Po raz pierwszy od lat naprawdę mnie zatkało/
    3) A to kto jest?
    Tu dzieci od razu stały się znacznie radośniejsze:
    - o to Ronald MD!
    - on pomaga przy kasach!
    i wyglądało na to, że na temat 3 obrazka dzieci mogłyby opowiadać na
    okrągło.
    Pozdrawiam,

  • 137. Data: 2005-02-01 02:29:58
    Od: kanarek <l...@w...pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > to tylko i wylacznie jesgo wina.

    Wylacznie? Zanim taki zezre, to McDonald wyprodukuje. I na tym odcinku
    firma jest ODPOWIEDZIALNA ZA SWOJE WLASNE I NIEPRZYMUSZONE DZIALANIA
    biznesowe.

    > tam nic nie trzeba przeliczac, juz to zrobili za nich.
    >
    > iwon(k)a

    I te tabele oddaja prawde? A jaka decyzje moze podjac dziecko po
    "przeczytaniu" tej tabeli?

  • 138. Data: 2005-02-01 02:34:57
    Od: kanarek <l...@w...pl>

    Marta Wieszczycka wrote:

> [...]
    > Adwokat ćwok: ....hmm.... chodzi Wam o jakiś inny powód niż
    > odszkodowanie....(przygłupi uśmiech)....hmmm... no więc /cięcie - bo

    Tylko ze adwokat musi oplacic pare milionow kosztow z wlasnej kieszeni z
    gory bez zadnej gwarancji wygranej. I za to bierze 1/3 prowizji.
    O co w tej sprawie temu czlowiekowi dokladnie chodzi, to nie bardzo
    wiadomo. Zeby prawnik nie potrafil sformulowac dwa razy pod rzad pozwu
    to jest zastanawiajace. Moze zrobil juz uklad z McDonaldem i dostal kase
    za udawanie ze sprawe dalej ciagnie. Zeby nie bylo podejrzen na niego, a
    i firma uciekla tylnymi drzwiami.

    Ten film, rozumiem, to nie dokument pod katem prawnym.

  • 139. Data: 2005-02-01 03:59:10
    Od: bigmac <b...@i...pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > to tylko i wylacznie jesgo wina.

    > tam nic nie trzeba przeliczac, juz to zrobili za nich.
    >
    > iwon(k)a

    A gdzie na tej tabelce jest acrylamide?
    Rzad USA wlasnie oglosil po raz kolejny liste znanych srodkow
    rakotworczych na ktorej jest arcylamide z frytek McDonald's:

    http://ntp.niehs.nih.gov/index.cfm?objectid=BAEDD944
    -F1F6-975E-7A044FCBA50624E5

    PDF: http://ntp.niehs.nih.gov/ntp/roc/eleventh/profiles/s
    003acry.pdf

    Okazuje sie ze ten zwiazek jest nie tylko sklasyfikowany jako szkodliwy,
    ale nawet MD MUSI uzywac specjalnej dokumentacji przy transporcie
    drogami publicznymi. Tmczasem kiedy MD dostarcza do Polski, to juz
    dokumentacja znika z opakowan na TIRach.

    Czy tak wyglada dbanie o zdrowie klienta. Ciekawe co na to dzieci ktore
    rzekomo dokonuja swiadomego wyboru zrac w MD?

    Wiecej o tym co gubi sie w informatorach MD:

    http://www.health.nsw.gov.au/public-health/food/info
    /acrylamide.html

    Czy MD wycofal w Polsce cokolwiek z powodu umieszczenia arcylamide na
    liscie srodkow rakotworczych? Czy rozsylal ostrzezenia do domow klientow
    (wg listy stalych klientow jaka posiadaja)?

  • 140. Data: 2005-02-01 11:35:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wylacznie? Zanim taki zezre, to McDonald wyprodukuje. I na tym odcinku
    > firma jest ODPOWIEDZIALNA ZA SWOJE WLASNE I NIEPRZYMUSZONE DZIALANIA
    > biznesowe.

    wszystko co zresz zostaje przez kogos wyprodukowane.
    Czy gdybys chlala dzien w dzien wino marki Wino, to
    pozwala bys po 20 latach firme MIX S.A za to zes
    sobie sp. wyglad i w ogole zycie? Czy oni sa odpowiedzialni za to
    czy Ty?

    Nie pasuje Ci mcdonald, zryj co innego, nikt Cie nie zmusza,

    Po za tym gdyby te jedzenie rzeczywisci ebylo tak szkodliwe
    to mcdoanld nie mial by pozwolenia na sprzedaz.

    (Zaloz sobie restaraucje i popowiedz o formalnosciach jakie musisz
    zalatwic )

    P.