  • 1. Data: 2007-09-01 14:24:09
    Temat: Przyrzeczenie umowy o pracę
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Czy istnieje takie pojęcie i czy wykazanie, iż taki fakt zaistniał, ma
    znaczenie przed sądem pracy?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 2. Data: 2007-09-01 14:27:38
    Temat: Re: Przyrzeczenie umowy o pracę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szerr pisze:
    > Czy istnieje takie pojęcie i czy wykazanie, iż taki fakt zaistniał, ma
    > znaczenie przed sądem pracy?

    Nie istnieje.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-01 14:28:34
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 16:27:38 +0200, Mithos napisał(a)
    w:<news:fbbt6g$cdh$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    A gdyby coś takiego nazwać umową przedwstępną?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 4. Data: 2007-09-01 14:32:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerr wrote:
    > Dnia Sat, 01 Sep 2007 16:27:38 +0200, Mithos napisał(a)
    > w:<news:fbbt6g$cdh$1@nemesis.news.tpi.pl>:
    >
    > A gdyby coś takiego nazwać umową przedwstępną?

    Nie ma umowy przedwstepnej przy umowie o pracę.

  • 5. Data: 2007-09-01 14:37:01
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2007 09:32:57 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:fbbt6r$2sq$4@inews.gazeta.pl>:

    Dzięki.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 6. Data: 2007-09-01 14:42:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > Czy istnieje takie pojęcie i czy wykazanie, iż taki fakt zaistniał, ma
    > znaczenie przed sądem pracy?
    >
    > --
    > Quid leges sine moribus?

    W kodeksie pracy coś takiego nie istnieje, ale jest przecież swoboda zawierania
    umów, i można zawszeć umowę, gdzie jedna strona zobowiązuję się zatrudnić drugą
    lub wypłacić określone odszkodowanie w przypadku nie zatrudnienia. Takie umowy
    podpisuje na przykład UP z pracodawcami, którzy korzystają z różnych dotacji itp.

  • 7. Data: 2007-09-01 14:56:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > lub wypłacić określone odszkodowanie w przypadku nie zatrudnienia.

    To jest to zawarta umowa o pracę, a nie jakieś przyrzeczenie lub
    cokolwiek innego. Umowa o pracę wcale nie oznacza, że praca ma się
    zacząć w dniu podpisania umowy.
    Powinna w ciągu 7 dni zostać sprządzona na piśmie.
    Tylko jak bez pisma chcesz udowodnić, że tak było?

  • 8. Data: 2007-09-01 15:07:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbbuj2$2sq$6@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > zatrudnienia. Takie umowy podpisuje na przykład UP z pracodawcami,
    > którzy korzystają z różnych dotacji itp.
    Eee, nie. Treść umowy o pracę określa KP.

    Jak to jak?
    Ujawniając nagranie. ;)

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-09-01 15:12:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > Eee, nie. Treść umowy o pracę określa KP.

    Założyłem że dogadywali się konkretnie

    > Jak to jak?
    > Ujawniając nagranie. ;)

    Cholera. Ale producenci dyktafonów zbijają teraz kasę.

  • 10. Data: 2007-09-01 15:44:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 1 września 2007 16:28
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <i04fiw3nqog1$.n6l0ha1ychh8.dlg@40tude.net>):

    > Dnia Sat, 01 Sep 2007 16:27:38 +0200, Mithos napisał(a)
    > w:<news:fbbt6g$cdh$1@nemesis.news.tpi.pl>:
    >
    > A gdyby coś takiego nazwać umową przedwstępną?

    No ale po co? Przecież można zawrzeć umowę o pracę od razu.
    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl