  • 1. Data: 2007-09-01 15:52:27
    Temat: Sprzedaż alkoholu w necie
    Od: Piotr M <h...@o...pl>

    Witam!
    Czy mogę sprzedać kilka butelek alkoholu np na portalach ogłoszeniowych
    i/lub w innych mediach?

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2007-09-01 18:30:50
    Temat: Re: Sprzedaż alkoholu w necie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mogę sprzedać kilka butelek alkoholu np na portalach ogłoszeniowych
    > i/lub w innych mediach?

    Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą, to nie, bo nie dostaniesz zezwolenia. A
    jak jesteś, to również nie, bo będzie to niezgodne z zezwoleniem.
    Generalnie więc nie.

  • 3. Data: 2007-09-01 18:35:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą, to nie, bo nie dostaniesz zezwolenia. A
    > jak jesteś, to również nie, bo będzie to niezgodne z zezwoleniem.
    > Generalnie więc nie.

    Inaczej : nie moze tego sprzedac legalnie. Nielegalnie moze sobie
    sprzedawac :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-09-02 08:53:50
    Od: webNet <w...@w...katowice.pl>

    Mithos pisze:

    > Inaczej : nie moze tego sprzedac legalnie. Nielegalnie moze sobie
    > sprzedawac :)

    A jesli server stoi np: na kanrach ? To tez podlega polskim przepisom ?
    I tez nie mozna oferowac sprzedaży alkocholu ?

    ps: Jestem laik w tych sprawach.

  • 5. Data: 2007-09-02 09:11:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    webNet napisał(a):

    > A jesli server stoi np: na kanrach ? To tez podlega polskim przepisom ?
    > I tez nie mozna oferowac sprzedaży alkocholu ?

    ale przeciez dziala w polsce, skutek nastepuje w polsce.
    Co wy z tymi serwerami, moim zdaniem nie ma to kluczowego znaczeia gdzie
    on stoi, co najwyzej w kwestii dowodowej.

    P.
    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 6. Data: 2007-09-02 12:48:01
    Od: Piotr M <h...@o...pl>

    Ano właśnie, teraz nasunęła mi się myśl, doprecyzuje pytanie postawione
    w wątku.

    W Polsce bez zezwolenia nie można handlować alkoholem, a można bez
    zezwolenia ogłaszać/umieszczać informację, np w necie, że ma się na
    sprzedaż alkohol?

    --
    pozdrawiam, Piotr M

  • 7. Data: 2007-09-02 23:26:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W Polsce bez zezwolenia nie można handlować alkoholem, a można bez
    > zezwolenia ogłaszać/umieszczać informację, np w necie, że ma się na
    > sprzedaż alkohol?

    Moim zdaniem będzie to już oferta sprzedaży.

  • 8. Data: 2007-09-03 16:49:07
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    wiadomościnews:fbebe0$bae$1@achot.icm.edu.pl...

    > Moim zdaniem będzie to już oferta sprzedaży.

    Samo stwierdzenie, że ktoś ma na sprzedaż alkohol nie stanowi oferty,
    jeśli nie precyzuje istotnych elementów umowy (np. ceny, rodzaju
    alkoholu etc.).