  • 41. Data: 2007-09-09 19:53:53
    Temat: Re: Przyrzeczenie umowy o prac
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc1heh$230$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Jak byś studiował prawo to byś o tym wiedział.
    Jakbyś miał maturę zdaną, a nie kupioną, to "jak byś" pisał razem.

    > Ale cywilnoprawny.
    > Są stosunki prawne: administracyjne, karne i cywilnoprawne. To podstawy
    > teorii prawa.
    Są także stosunki płciowe. To podstawy życia normalnego człowieka.
    Polecam.

    > Masz wyraźnie napisane w art. 300 kp.
    Przeczytaj pytanie PRZED usiłowaniem odpowiedzi.

    > Umowa przedwstępna o prace jest jak najbardziej ważna i skuteczna.
    Znowu odpowiadasz bez czytania pytania ze zrozumieniem. Napiszę ci
    wersalikami:
    ZAWARCIE UMOWY NIE OZNACZA, ŻE MA ONA MOC PRAWNĄ.
    Lepiej?

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2007-09-09 20:06:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > ZAWARCIE UMOWY NIE OZNACZA, ŻE MA ONA MOC PRAWNĄ.
    > Lepiej?

    Więc maturzysto powiedz co to ta "moc prawna" według ciebie ? W
    promilach się mierzy ;) ?
    Prawo nie zna pojęcia "moc prawna".

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 43. Data: 2007-09-09 20:15:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fc1k2r$pu9$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Więc maturzysto powiedz co to ta "moc prawna" według ciebie ? W promilach
    > się mierzy ;) ?
    Nie, w parsekach.

    > Prawo nie zna pojęcia "moc prawna".
    Jeśli ty studiowałeś prawo, to ja zmarnowałem pieniądze.

    --
    Jotte