    From: maria <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w rodzinie
    Date: Sun, 10 Oct 2021 08:52:48 +0200

    Dnia Sun, 10 Oct 2021 08:05:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > Akurat przyznanie się to słaby dowód. Zwłaszcza jeśli ofiara zaprzecza.

    Mały skrót przydługiego wstępu. Po pobiciu jest interwencja. Gdy policjanci
    przesłuchują syna matka się wtrąca i oskarża syna że kłamie [sic!] i
    "bagatelizuje" sprawę, twierdząc, że nic takiego nie miało miejsca
    [książkowy wręcz syndrom sztokholmski]. Policjanci pytają męża jak było, a
    ten przyznaje, w dość dosadny sposób, że ją uderzył. Żona w końcu, gdy
    wyszła na idiotkę, przyznaje, że tak było. Wszyscy trzeźwi zatem nie ma
    wątpliwości co do prawdziwości zeznań. W tej rodzinie nie ma problemu
    alkoholowego. Mamy zatem świadka syna z nagraniami, jak ojciec leje matkę,
    o czym zostają poinformowani policjanci, następnie przyznanie się do winy
    sprawcy [nagranie z podsłuchu], potwierdzenie przez ofiarę [nagranie z
    podsłuchu], oświadczenie policjantów po powrocie od nie świadka [tj. córusi
    tatusia ze "znajomościami" w Policji], którzy rozbrajająco oświadczają że
    nie wszczynają procedury NK bo: "świadkowie twierdzą co innego niż Pan"
    (tj. syn) [nagranie legalne]. Jacy k....a świadkowie? (pytanie retoryczne).
    Przecież jak na dłoni widać, że policjanci są co najmniej stronniczy i
    sprawa tej rodziny powinna zostać przeniesiona do komendy powiatowej, a w
    stosunku do policjantów i przełożonego komisariatu winny zostać
    wyciągnięte konsekwencje prawne.

    > Tak jak mówiłem - policjanci to nie twoi przyjaciele, dla nich
    > prioblemem nie jest to że ktoś kogoś może bić, a że przypiepryłaś się i
    > oczekujesz że dupę ruszą.
    Ja się nie przypieprzyłam, jestem poza tym. Sprawę drąży syn. Sprawca miał
    już NK, a nawet 207 k.k. za uszkodzenia ciała syna, ale z litości syn mu
    to wycofał, no i teraz czuje się "bezkarnie", a ofiara z syndromem
    sztokholmskim tj. żona jak widać "mu pomaga". I ten obłęd już trwa
    dziesięciolecia, a od jakiś 8 lat problem ten zna już policja i OPS. Tylko,
    że na początku tj. 8 lat temu dali wiarę ofierze z syndromem sztokholmskim
    i teraz wraz z pracownicami OPS wychodzą na niekompetentnych idiotów, i za
    wszelką cenę, jak widać, za każdym razem ukręcają NK tj. ukręca sprawę OPS
    wespół z policjantami podczas posiedzeń tzw. zespołu Interdyscyplinarnego,
    gdyż sprawca miał już NK, i to nie jest nowa sprawa. Tylko, że do tej pory
    nie istniały tego typu dowody w postaci nagrań, jak te ostatnio.

    > IMHO skoro "ofiara" się nie poczuwa, to ciężko będzie coś zrobić:
    Właśnie że się "poczuła", kiedy zrobiła z siebie idiotkę najpierw
    zaprzeczając, a po kilku minutach, gdy sam sprawca się przyznał, to
    przyznała w końcu, że tak było i że została uderzona przez męża,
    potwierdzając tym samym wersję syna tj, osoby zgłaszającej przemoc
    [istnieje dowód w postaci nagrania].
    Zatem policjanci, klasycznie, robią kurwę z logiki, a ich przełożony robi
    idiotę z siebie powołując się w tej sytuacji dokładnie na art. 2 pkt 2
    Ustawy.