  • Data: 2021-10-11 22:47:42
    Temat: Re: Przemoc w rodzinie
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2021 o 10:35, maria pisze:
    > A o istnieniu takowego dowodu w postaci
    > nagrania byli poinformowani policjanci i jakoś nie raczyli zabezpieczyć
    > dowodu.

    Żeby zbierać dowody to chyba trzeba zacząć od postępowania, a skoro nikt nie czuje
    się
    pokrzywdzony na tyle żeby zawiadomić o popełnieniu przestępstwa to nie ma
    postępowania a
    nagrania nikogo nie interesują.

    > Widocznie najwyraźniej nie pasuje do przyjętej błędnej tezy 8 lat
    > temu?

    Myślę że wierzysz spisek tam gdzie wszyscy mają to w dupie bo takich spraw są
    tysiące.

    > Wiem, to musi boleć. I zatem dlatego robią wszystko by to nie wyszło,

    Raczej mają to gdzieś skoro nikt nie zawiadomił prokuratury o popełnieniu
    przestępstwa,
    więc nie ma sprawy bo nie wlicza się do statystyki.

    Policja nie jest od chodzenia po domach i zbierania dowodów w potencjalnych sprawach
    czy
    tym bardziej osądzania ich na miejscu zgodnie z życzeniami osób trzecich jeżeli
    zainteresowani twierdzą że nic się nie dzieje.