  • 81. Data: 2013-05-26 20:50:33
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.05.2013 21:19, Ikselka pisze:
    /...../
> [...]
    > (2006). Ponadto wymieniona w art. 197, § 1 i 2 przemoc dotyczy
    > obezwładniania ofiary. Bicie jej kwalifikuje się już jako szczególne
    > okrucieństwo wymienione w § 3 (Polanowski, ibidem).
    >
    > Za konieczny warunek do zaistnienia gwałtu potocznie uważa się też
    > penetrację waginy, tymczasem gwałtem w rozumieniu Art. 197 kodeksu karnego
    > jest także wymuszony akt oralny i analny oraz inne czynności seksualne, np.
    > powodowane chęcią zaspokojenia seksualnego dotykanie narządów płciowych
    > ofiary czy jej piersi (Polanowski, ibidem; Kodeks karny, ibidem). "

    I za 30% takich przypadków jest wyrok w zawiasach. Weź się puknij.
    Ponoć pisiory chciały coś tu zaostrzyć?

  • 82. Data: 2013-05-26 21:37:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 10:47:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ja też jestem ciekawy, jakich praw są pozbawieni homoseksualiści. Na
    > pewno dyskryminacją nie jest brak możliwości wzięcia ślubu przez dwóch
    > facetów, ponieważ ja jako heteroseksualista jestem tak samo traktowany.

    Cudne! Bingo!
    :-D
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 83. Data: 2013-05-26 21:39:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 08:32:27 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > to się podaje jako argument żeby JESZCZE ziwększyć przywileje kobiet w
    > miejscu pracy itp. tzw. PARYTETY i inne. Toteż w reakcji na to
    > pojawiać się zaczynają głosy które mówią: DOŚĆ!
    >
    > Jednak troszke pofolgujmy sobie... co do wagi ciała, to jest moda żeby
    > kobiety były jak najbardziej odchudzone. Tak samo mężczyzn też mozna
    > poddać głodówkom, wtedy się zrówna! Tak samo się zrównaja wagi, a
    > nawet kobieta przegoni wagą mężczyznę, jeżeli weźmiesz jakąś upasioną
    > kobietę, taką grubaskę co waży ze 100kg, bywają takie i to wcale

    Jesteś głupi, po prostu i małymi literami :-)

  • 84. Data: 2013-05-26 21:40:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 09:31:07 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Pomijając jakichś krezusów - znacznie ponad siły mężczyzny który nie
    > ma winy za rozpad małżeństwa. Często taki mężczyzna DOBREGO CHARAKTERU
    > nie ma szans juz NA NIC za wyjątkiem wiecznego pościgu przez
    > KOMORNIKÓW! Wielu z nich trafia so szpitali psychiatrycznych z ciężką
    > DEPRESJĄ itp.
    > Podczas gdy W TYM SAMYM czasie jego była małżonka KTÓRA ROZBIŁA
    > rodzinę bawi się i CIESZY SIĘ ŻYCIEM!
    >
    > Ale SĄDY MAJĄ TO GDZIEŚ bo wina za rozpad się NIE LICZY!

    Przestań się tak wydzierać, histeryku.

  • 85. Data: 2013-05-26 21:41:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 09:45:16 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > (...)Jeszcze teraz system prawny zostaje zaadoptowany do tego aby owe
    > WREDNE SUKI mogły LEPIEJ NISZCZYĆ dobrych, czułych i starających się
    > mężczyzn!

    Mało że się wydzierasz i histeryzujesz dużymi lierami, to jeszcze
    "adoptujesz" system prawny... Żenada, histeryczny tępaku.

  • 86. Data: 2013-05-26 21:41:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-26 18:23, Użytkownik Yerine Ictimai napisał:

    > Taa? W TEORII!
    > Praktyka sądów rodzinnych pokazuje, że kobiety otrzymują SPECJALNE
    > potraktowanie, z automatu zakłada się, że dziecko "ma lepiej" z
    > kobietą i już!

    Bo dziecko zwłaszcza małe statystycznie będzie lepiej miało
    z kobietą.

    > Także kwestia WINY za rozbicie rodziny nie wnosi nic.

    A to powinna ?

    > Realizacji alimentów nie ma szans nikt przeanalizować, kobieta nie ma
    > żadnej presji aby musieć starać się gospodarować EKONOMICZNIE (tak
    > jakby musiała wraz z mężem razem zarobionymi pieniędzmi) - ot, "łatwo
    > przyszło łatwo poszło"!

    Realizacji się nie analizuje tylko nadzoruje.

    > Praktycznie to wygląda tak, że rozpoczyna związek z następnym
    > mężczyzną a ten poprzedni ich finansuje. Takie coś niektóre sobie już
    > na samym początku zaplanowują.

    Ostatni płatnik alimentów z jakim rozmawiałem płaci po 600zł
    na dziecko, jedno zbliża się do pełnoletności a drugie do
    raczkowania. Ale faktycznie matka młodszego już sobie jakiegoś
    faceta znalazła. Wolno jej.

    > Raczej tego co u znajomych rozbitych rodzin (przez kobietę).

    Nie ważne przez kogo rozbitych, alimenty na utrzymanie dziecka
    należą się jak psu buda i twoje oburzenie że była żona
    ułożyła sobie życie z kimś lepszym od ciebie nie zmienią
    tego. A dorabiając legendy jak to rozwódki żyją sobie
    w luksusie z samych alimentów tylko udowadniasz jakim
    nieudacznikiem jesteś.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2013-05-26 21:42:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 10:04:09 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > często normalne przetrwanie wydaje się możliwe tylko w przypadku
    > "zwarcia szyków", natomiast samotny mężczyzna porzucony przez kobietę
    > która "znalazła sobie LEPSZY MODEL", nie mogący sie spotkać z
    > kochanymi dziećmi - ma sytuację psychiczną iście OPŁAKANĄ! Jeszcze ma
    > płacić NA NICH alimenty?? Skąd ma brać SIŁY żeby zdobyć jakieś
    > pieniądze? Tym bardziej, że w około kryzys i bieda aż piszczy...
    >
    > Ale tamta kobieta oczywiście polityką się nie interesuje - wszak jak
    > ma ładna buzię to ZAWSZE się znajdzie jakiś JELEŃ co ma ŁOŻYĆ!

    Ludzie, weźcie stąd tę żałosną patologię...

  • 88. Data: 2013-05-26 21:44:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 11:22:00 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    >
    > Słyszałeś o tzw. SYNDROMIE "ŚMIERCI ŁÓŻECZKOWYCH"? To trudno pojąć,
    > kobiety potrafią CELOWO zakażać dzieci, np. dodawać odchody z sedesu
    > do odżywki, wstrzykiwać różne płyny do mycia itp. żeby tylko MÓC SIĘ
    > NIMI "OPIEKOWAĆ"!

    > Owszem, nikt tu nie mówi, że to mądre i że ma to sens w dłuższej
    > perspektywie. Jednak te zaćpane/zapite laski rzadko kalkulują, robią
    > "CO CHCĄ", mają WYJEB... na wszystko, i nawet trudno powiedzieć czy po
    > latach czegokolwiek żałują... Żeby żałować to trzeba najpierw mieć
    > jakąś tam zdolność myślenia abstrakcyjnego...

    Ty masz TYLKO TAKĄ. //przekrzykuję

  • 89. Data: 2013-05-26 21:59:42
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 26, 9:41 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Mało że się wydzierasz i histeryzujesz dużymi lierami, to jeszcze
    > "adoptujesz" system prawny... Żenada, histeryczny tępaku.

    Taką masz radochę, że wyłapałaś literówkę?
    Ale JAKAŻ złość, ileż wściekłych emocji!

    Jeszcze raz, Ikselko... skąd wiesz, że właśnie masz do czynienia z
    mężczyzną?

  • 90. Data: 2013-05-26 22:08:00
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 26.05.2013 05:01, Yerine Ictimai pisze:

    > Oj, niestety sie mylisz, właśnie JEST to danie NIEPROPORCJONALNEJ
    > władzy w ręce kobiet. (Sytuacja nieuzasadnionych przywilejów wobec
    > Temidy tylko za to, iż ktoś posiada płeć żeńską.)
    > To rozwalanie rodzin, a potem społeczeństwa.

    nie ma czegoś takiego.

    > Chiron słusznie zauważa, iż kobiety znacznie częściej bywają CHWIEJNE
    > emocjonalnie. To słynne NAPIĘCIE PRZEDMIESIĄCZKOWE chociażby... Poza
    > tym, kobiety mają statystycznie MNIEJSZE MÓZGI! To TABU, ale to FAKT
    > NAUKOWY: przeciętna waga mózgu mężczyzny wynosi 1500g, a kobiety
    > 1200g.

    no. i mniejszy obwód głowy mają. to niesamowite że ktoś jeszcze na
    poważnie podnosi ten argument.

> [...]
    > argumentował, że kobiety mają takie FORY wszędzie, iż nie ma innego
    > powodu!
    >
    > Oczywiście są wyjątki, są inteligentne, dobrze wykształcone,
    > zrównoważone i RACJONALNIE rozumujące kobiety!
    > SĄ!
    > Problem, iż na 10 takich mężczyzn przypadają ze 2 kobiety których
    > RACJONALNOŚCI można zaufać - zwłaszcza w tzw. SYTUACJACH TRUDNYCH!
    >
    > Tak więc, JAKA to "obrona słabszych"?
    > To wspieranie SŁABYCH i rozhisteryzowanych w ich PODŁYCH kaprysach i
    > HUMORACH?
    > To zarazem NISZCZENIE silnych i ODPOWIEDZIALNYCH?

    gwałciciel nie jest ani silny ani odpowiedzialny. co ty bierzesz?

    > Jasne, trzeba, także inne przestępstwa, dlaczego tylko gwałty?

    marna prowokacja. nie ma co czytać dalej.

    --
    Paweł