  • 21. Data: 2003-10-06 11:23:20
    Temat: Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > Ja nie. Ja leję z ciebie matole;)

    Heh, no niestety na tej grupie też zdarzają się trole bagienni - jesteś
    dobrze odchodowanym egzemplarzem. PLONK i nie wysilaj się wiecej lamo.

  • 22. Data: 2003-10-06 19:17:25
    Od: "Św. Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pietia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Heh, no niestety na tej grupie też zdarzają się trole bagienni - jesteś
    > dobrze odchodowanym egzemplarzem. PLONK i nie wysilaj się wiecej lamo.

    To w końcu jak? Lamo czy trolu nerwusku??

    Leszek

  • 23. Data: 2003-10-08 19:37:42
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > a konkretniej?
    >
    > KG

    Między innymi UE zwraca nam stale uwagę że obowiązek meldunkowy jest
    sprzeczny z europejskimi unormowaniami, zakładającymi swobodny przepływ:
    towarów, usług i _osób_. Co roku Polska jest wyszczególniona w raporcie AI z
    powodu łamania jednej z konwencji o prawach czlowieka, mówiącej o swobodzie
    przemieszczania się i zmianie miejsca zamieszkania. De facto obowiązek
    meldunkowy oznacza że nie mogę zgodnie z prawem zamieszkać u znajomego w
    Krakowie bez utraty tymczasowego meldunku - dajmy na to w Poznaniu. Do tego
    pracodawca ma prawo odmówić mi przyjęcia na stanowisko (załóżmy że jest
    konkurs na państwową posadę, a ja mam zdecydowanie najlepsze kwalifikacje,
    ale nie mam meldunku w mieście, gdzie mam pracować). Oznacza to że nie
    dostanę pracy, póki nie mam meldunku, a nie mam meldunku, póki nie mam czym
    zapłacić za mieszkanie (a nie mam, bo nie mogę pracować).

    Pozdr

  • 24. Data: 2003-10-08 19:55:39
    Od: kam <X...@X...plX>

    pietia wrote:

> [...]
    > dostanę pracy, póki nie mam meldunku, a nie mam meldunku, póki nie mam czym
    > zapłacić za mieszkanie (a nie mam, bo nie mogę pracować).

    Znowu ogólniki. Prosiłem o konkrety.

    KG

  • 25. Data: 2003-10-09 10:28:22
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > Znowu ogólniki. Prosiłem o konkrety.

    Sory, niestety konkretów nie potrafię podać - nie jestem z wykształcenia
    prawnikiem;) Jeśli szukasz tych informacji, proponuję udać się na stronę
    Amnesty International albo poszperać w googlu

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2003-10-13 07:55:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-10-08, pietia <p...@o...pl> wrote:

    > Mi?dzy innymi UE zwraca nam stale uwag? ?e obowi?zek meldunkowy jest
    > sprzeczny z europejskimi unormowaniami, zak?adaj?cymi swobodny przep?yw:
    > towarów, us?ug i _osób_. Co roku Polska jest wyszczególniona w raporcie AI z
    > powodu ?amania jednej z konwencji o prawach czlowieka, mówi?cej o swobodzie
    > przemieszczania si? i zmianie miejsca zamieszkania.

    Ja pare tygodni temu rozmawialem z jednym niemcem, i z przerazeniem
    uslyszalem ze u nich obowiazek meldunkowy jest, i to w przeciwienstwie
    do naszego kraju jest egzekwowany. Za niezgloszenie zmiany miejsca
    zamieszkania grozi tam wiezienie i znajomy opowiadal ze jak kiedys sie
    przeprowadzil i zapomnial przemeldowac, to po pewnym czasie sie do
    niego przyczepili. Znaczy do wiezienia nie poszedl, ale robili mu
    jakies klopoty. A doszli do tego na tej podstawie, ze ktos wystapil o
    pozwolenie na rozbudowe na jego stary adres, i z tego ze ma byc tam
    remont wywnioskowali ze nikt tam nie mieszka, to znaczy ze i on tam
    nie mieszka, to znaczy ze mieszka gdzies nielegalnie.

    --
    Miernik
    JID:m...@a...info