  • 1. Data: 2003-10-04 16:31:35
    Temat: urlop bezpłatny
    Od: "Niutka" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    We wrzesniu skonczyla mi sie umowa o prace na czas okreslony. Nie zostala
    ona przedluzona ze tego wszgledu, iz brak funduszy na moj etat. Ale podobno
    ten etatn bedzie zwnowiony od stycznia. Z kolei istnieje propozycja, aby
    poszla na urlop bezplatny (po podpisaniu pewnie najpierw umowy o prace)i
    bede miala w ten sposob ciaglosc zatrudnienia. Czy ja mam jakies korzysci z
    takiego ukladu? Dodam, ze w tym czasie intensywie bede szukala pracy i jesli
    znajde jakokolwiek mi odpowiadajaca nie zamierzam wracac do poprzedniej. Czy
    z kolei potencjalny pracodawca nie bedzie "krzywo patrzec" na ten urlop
    bezplatny?
    Jaki jet tu bilas strat i zysków, bo juz sie gubie?

    Niutka