  • 1. Data: 2003-10-04 16:38:23
    Temat: Publikowanie tajnego donosu
    Od: d...@w...sobie.to

    WItam

    Ktos napisal na mnie donos do Urzedu Skarbowego. Donos jest calkiem
    wyssany z palca, ale mniejsza o to. US klasyfikuje go jako
    tajemnice skarbowa i oczywiscie nie ujawnia. Z uwagi jednak na
    prowadzone przez prokurature postepowanie w sprawie zawiadomienia
    o niepopelnionym przestepstwie, kopia znalazla sie w aktach.
    Akta te dotycza innej firmy, ale jestem osoba uprawniona do
    przegladania dokumentow tej wlasnie firmy. Po zamknieciu postepowania
    firma wystapila o kopie akt i dostala wlasnie takze ten donos.
    W ten oto sposob mam go w posiadaniu (kopie).

    Chcialem go upublicznic (wystawic skan na www), a moze nawet opublikowac
    (kupic polowe strony w jakiejs gazecie).

    Zastanawiam sie jednak, czy takie dzialanie nie bedzie mialo cech czynu
    zabronionego, choc dokument posiadlem legalnie i bez zadnego zastrzezenia
    o jego tajnosci.

    Jak myslicie?

    Chcialem zadzialac prewencyjnie, by ktos inny nie padl ofiara tej samej
    osoby.

    Piszcie z CC na priva (mam *dobre* From, nic ne wycinac), bo tak nic
    nie przegapie.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    30. While your roommate is out, glue your shoes to the ceiling. When

  • 2. Data: 2003-10-05 10:55:51
    Temat: Re: Publikowanie tajnego donosu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro na tym dokumencie nie jest napisane "tajemnica skarbowa", to możesz
    go nawet wywiesić na klatce schodowej. Najwyżej osoba pokrzywdzona może
    Cię pozwać, ale poza Tobą, to ewentualnie taką osobą mógłby być autor tego
    dzieła (prawa autorskie :-) ), który pewnie ze zrozumiałych względów nie
    będzie chciał się ujawniać.