  • 11. Data: 2013-10-07 23:24:18
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komorniczego: przetwory
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 23:10, Robert Tomasik pisze:

    > Zakładając, że dziennikarz - jak zwykle - czegoś nie poprzekręcał. Bo
    > wydaje mi się nieprawdopodobne po prostu.

    Ditto.

    Ewentualnie na zasadzie czystej złośliwości "ja ci pokażę", ale tak
    zupełnie bez potencjalnego zysku? Mało wiarygodne - gdzieś musi być
    jakiś detal pominięty.

  • 12. Data: 2013-10-07 23:24:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zakładając, że dziennikarz - jak zwykle - czegoś nie poprzekręcał. Bo
    > wydaje mi się nieprawdopodobne po prostu.

    Pani komronik oprocz przetworów zajmuje się również licytacją
    dziecięcych zabawek.
    Ciekawe, które dziecko narobiło tyle długów, że trzeba było rowerek
    zlicytowac

    http://www.komornikchudy.pl/

    Co prawda przetworów tam na liscie nie ma, ale podobno były.

  • 13. Data: 2013-10-08 00:46:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Zacznijmy od tego, ze towar niesprzedawalny, albowiem nie spełnia norm
    > dla żywności (nadzór sanitarny). Moim zdaniem działanie bez sensu i
    > jedynie obliczone na złośliwość. Chyba, że to jakaś kaczka dziennikarska..

    Niestety, to prawda

    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

  • 14. Data: 2013-10-08 05:39:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-07 21:04, MAG pisze:
    > "Z wyliczeń pani Katarzyny wynika, że komornik zarekwirowała 58 słoików
    > syropu malinowego, 22 z przecierem pomidorowym, 27 z ogórkami kiszonymi,
    > 6 z miodem i 13 z grzybami marynowanymi. - To były przetwory głównie z
    > myślą o moim 8-letnim dziecku. Jest alergikiem i nie wszystko może jeść.
    > Dlatego robię przecier i ogórki na zupy. Maliny, które hoduje w ogródku,
    > są potem świetne na przeziębienie - opowiada."
    >
    > więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1473
    1942.html

    W końcu jakiś skuteczny komornik się znalazł. A właścicielka przetworów
    cipa, że powództwa przeciwegzekucyjnego nie wytoczyła.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-10-08 08:24:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 00:46, Maciej Bebenek pisze:

    > Niestety, to prawda
    >
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Ocipiała??

    Co następne - zajęcie i licytacja kokainy? ;->

  • 16. Data: 2013-10-08 11:25:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    3

    > Ocipiała??

    a co jest jakis zakaz sprzedaży produktów spożywczych?

    > Co następne - zajęcie i licytacja kokainy? ;->

    a czy obrót kokainą jest legalny w RP?

  • 17. Data: 2013-10-08 11:39:31
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > a co jest jakis zakaz sprzedaży produktów spożywczych?

    Niby nie, ale są przepisy dotyczące żywności. Nie chciałbym być w skórze
    gościa, który sprzeda te słoiki a potem okaże się, że kupiec to zjadł i
    się przekręcił. Odpowie komornik, bo zamiarem dłużnika nie było
    wystawianie tej żywności do obrotu.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 18. Data: 2013-10-08 11:52:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

> [...]
    > to zjadł i się przekręcił. Odpowie komornik, bo zamiarem dłużnika nie
    > było wystawianie tej żywności do obrotu.

    komornik nie odpowie bo komornicy za nic nie odpowiadają :)

  • 19. Data: 2013-10-08 11:55:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 11:25, Marek Dyjor pisze:

    > a co jest jakis zakaz sprzedaży produktów spożywczych?

    Przetworów? Nieprzebadanych? Bez opisanego dokładnie składu?
    Wyprodukowanych przez osobę bez aktualnych badań?

    SANEPID chyba mógłby się przyczepić...

    > a czy obrót kokainą jest legalny w RP?

    O, pardą, w Polsce nie jest chyba na liście leków. Ale gdzie indziej
    jest stosowane w laryngologii i okulistyce.

    No to niech będzie morfina. Jest na liście leków.

  • 20. Data: 2013-10-08 12:26:02
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > komornik nie odpowie bo komornicy za nic nie odpowiadają :)

    A to już inna para kaloszy :)

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof