  • 111. Data: 2013-10-14 19:38:37
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Oct 2013, Marek Dyjor wrote:

    > hm... czy zabranie psa jest imho moralne? nawet jakbym był wierzycielem

    I to jest clou programu.
    To wierzyciel decyduje, czy egzekwować czy nie.

    pzdr, Gotfryd

  • 112. Data: 2013-10-14 21:50:38
    Temat: Re: Przedmiot zaj cia komornicze go: przetwory
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Kto cię tak okłamał? - licytacja jest jak najbardziej aktualna!
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    Licytacje na tej stronie, nawet jeśli już dawno nieaktualne, często nie są
    usuwane a o ich nieaktualności można się dowiedzieć np. czekając przed
    lokalem na komornika ;) Zawsze warto zadzwonić do kancelarii przed licytacją
    i potwierdzić czy ma się odbyć czy też nie...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 113. Data: 2013-10-15 22:01:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Moze nastepnym razem nasza komornik "'a sądołów" wezmiepsa, kota, albo
    > choc chomika czy zlota rybke...

    karaluchy sztuk 30, wszy ilość nie okreslona, tasiemiec uzbrojony sztuk
    jeden..

  • 114. Data: 2013-10-16 05:26:14
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-14 19:38, Gotfryd Smolik news wrote:

    > I to jest clou programu.
    > To wierzyciel decyduje, czy egzekwować czy nie.

    Ale tylko w granicach prawa...

  • 115. Data: 2013-10-16 09:56:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2013, p47 wrote:

    > Ale tylko w granicach prawa...

    Owszem, ale chodziło o przesuwanie tych granic w drugą stronę :)
    (jak najbardziej prawnego *nie*egzekwowania uprawnień wątpliwych
    etycznie, moralnie itd)

    pzdr, Gotfryd

  • 116. Data: 2013-10-17 15:08:30
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-16 09:56, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Owszem, ale chodziło o przesuwanie tych granic w drugą stronę :)
    > (jak najbardziej prawnego *nie*egzekwowania uprawnień wątpliwych
    > etycznie, moralnie itd)

    No więc tak dla rozrywki i cwiczenia umysłu;- czy nie mozna by zaskarzyć
    skutecznie zabranie pieska jako czyn bezprawny, bo naruszający ustawy
    (generalnie je tak nazywając) o przeciwdziałaniu okrucienstwa wobec
    zwierzat?
    ;-)

    Mozna by wziąć opinie wetyerynarza, że zabranie psa z jego rodziny jest
    znęcaniem sie na nim, spowoduje nadmierny stres u niego, brak apetytu;-)
    itp. co może wywołać rozstrój jego zdrowia..

    ;-)

  • 117. Data: 2013-10-17 15:14:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 15:08:30 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
    > Mozna by wzi�� opinie wetyerynarza, �e zabranie psa z jego rodziny jest
    > zn�caniem sie na nim, spowoduje nadmierny stres u niego, brak apetytu;-)
    > itp. co mo�e wywo�a� rozstr�j jego zdrowia..
    Mój teściu bardzo dużo ogląda telewizji.
    Zabranie mu przez komornika telewizora wywołałoby zapewne podobne albo jeszcze gorsze
    objawy.
    Znaczy komornikowi nie powinno się pozwalać zajmować telewizorów?.

  • 118. Data: 2013-10-17 16:08:04
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 15:14, Kris wrote:
> [...]
    gorsze objawy.
    > Znaczy komornikowi nie powinno się pozwalać zajmować telewizorów?.

    Nie ma ustawy o przeciwdziałaniu okrucienstwa wobec tesciów
    Nie ma Towarzystwa Ochrony Tesciów
    A takie ustawy itp odnośnie zwierząt są..
    ;-)

  • 119. Data: 2013-10-17 16:14:29
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 16:08, p47 wrote:

    > Nie ma ustawy o przeciwdziałaniu okrucienstwa wobec tesciów
    > Nie ma Towarzystwa Ochrony Tesciów
    > A takie ustawy itp odnośnie zwierząt są..
    > ;-)

    a tak trochę powazniej,- sadzę, że gdyby tesc przedstawił w powództwie
    przeciwkoegzekucyjnym mocną opinie biegłego sądowego, ze zabranie
    telewizora spowoduje u niego powazne, negatywne skutki zdrowotne,z
    długotrwałymi, i trwałymi nastepstwami to MZ miałby szanse na
    uratowanie telewizora.