  • 51. Data: 2004-10-12 14:13:59
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Wirtualna wrote:
    > Użytkownik "Black Peter" <b...@c...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:H2yad.904$z77.668@news.chello.at...
    >
    > Czy przedstawili ci jakikolwiek papier na to? Jakiekolwiek
    > oswiadczenie wierzyciela (tpsa)? Chyba nie - bo ja nie dostalem w
    > swojej sprawie.

    Przedstawili zawiadomienie o przelewie wierzytelnosci... w tresci TPSA
    zawiadamia ze na podstawie umowy cesji z dnia dokonala przelewu
    wierzytelnosci na rzecz IJ w zwiazku z czym IJ wstapila w prawa wierzyciela.
    Podstawa art. 509 KC

    Pismo obarczone skanowanym (nowym) logiem TPSA i skanowanym podpisem
    Dyrektora Obszaru Wsparcia Operacyjnego

    I do tego wykaz zaleglych faktur. (specyfikacja dlugu) lacznie 165 zl i 11gr
    odsetek

    W drugim pisemku jest minnymi ze jezeli kontakt z Panstwa strony nastapi w
    terminie 7 dni ofd daty doreczenia bedziemy sklonni rozwazyc dogodne warunki
    splaty dlugu. Prosza o pilny kontakt telefoniczny.

    Wiec jak wynika z waszych wypowiedzi chca w ten sposob otrzymac moj nowy nr
    telefonu i mnie nekac?

    > p.
    > W.

    pozdrawioam
    BP

  • 52. Data: 2004-10-12 14:26:01
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > Ja pislalem o sadowym komorniczym wezwaniu.

    To jeszcze raz napisz dużymi literami O CZYM PISZESZ.

    > Przeciez wyroku nie ma, wiec na jakiej podstawie komornik zajmie sie
    > sprawa egzekucji?

    Na podstawie NAKAZU ZAPŁATY np...

    > Ale, przeciez dyskutujemy o dlugu wobec TPsa, ktory kupila IJ.
    > W tym przypadku o sprawie karnej nie moze byc mowy!

    Dyskusja jednak rozwinęła się przez to, że była wzbogacana przez
    pisarzy o pewne wątki , często miłosne ...

    > Ale o czym piszesz?
    > Czy jesli ktos jest tobie winien pieniadze napiszesz ze zapadł wyrok i
    > żadasz natychmiastowej spłaty?

    Tak, jesli to nastąpiło.
    I co mi zrobisz ?

    > CZy masz takie prawo, czy to ty łamiesz prawo?

    Nie.

    > Ale na jakiej podstawie?

    Przeczytaj jeszcze raz to co zdarzyło mi się spłodzić.

    A gdzie napisano, że wyroku nie ma ?

    A skąd wiesz, że nie złożyli ?

    > A moze napisali o tym ze w wyniku wyroku w sadzie karnym w
    > nieistniejacym wydziale.
    > To takze jest nakaz zaplaty?

    Hmmm ... teraz to popiłeś ostro ... ktoś powołuje się w pismach na
    wyroki/nakazy wydane przez nieistniejące sądy i ich wydziały ? Wiesz
    ktop to jest DROZDA ? A może wiesz czym dość częśto kończy się
    TELEEKSPRES , czy jak tam się zowie ów program ... (istnieje jeszcze ?)

    > Bo nie korzystam z usług TPsa!
    > I moga mi wysylac pisma o zaplate, a mnie one nie obchodza, bo nigdy z
    > nimi umowy nie podpisalem!
    > Czyli wg. twojego rozumowania, kazdy obywatel, kotroego dane osobowe
    > dostaly sie w rece TPsa
    > ma placic, jak TPsa kaze mu zaplacic?

    Wskaż gdzie taka moja sugestia się pojawiła ... Propozycja ...
    przeczytaj jeszcze raz post na który opowiadałem użytkownikowi
    p...@o...pl ... potem przeczytaj właśnie tą odpowiedź ... Nie
    wprowadzaj zamętu ...

    > No to zrozum, oni proponuja ugode czyli od 300zl ktore sobie naliczyli
    > odliczaja 200 zl, osoba ktora jest winna TPsa 100 zl odpowiada na to,
    > IJ zapomina o swoim pismie i znow zada 300zl plus 100 zl za pisma.

    A zgadzasz się na niepiśmiennicze ugody ?

    > No wiec dwa przyklady, pierwsza to podpalenie drzwi po tym jak czlowiek nie
    > otworzyl 'smutnym panom' - panowie pukali i twierdzili ze sa z IJ.
    > No coz zbieg okolicznosci.

    A ja twierdziłbędę , że jestem z ministerstwa finansów, po czym zjem
    wszystkie kartofle w twojej piwnicy.
    Jeśli popełniono przestępstwo, wiesz jak panowie wyglądali, wiesz , że
    są z IJ , zawiadom organa ścigania ... i jazda ...

    > Druga to kiedy odwiedzili mojego sasiada - w trakcie rozmowy zlapali go
    > za ubranie.

    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa poszło ?

    > Obydwie sprawy umorzone z powodu niewykrycia sprawcow.

    Kurde ... to nie wie kto przyszedł do neigo ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 53. Data: 2004-10-12 14:28:14
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > czy tak trudno przeczytać komentrz do KC i orzecznictwo? :>

    a konkretnie?

    KG

  • 54. Data: 2004-10-12 14:31:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Black Peter wrote:
    > Wiec jak wynika z waszych wypowiedzi chca w ten sposob otrzymac moj nowy nr
    > telefonu i mnie nekac?

    Tak.
    Jak chcesz się z nimi pobawić, to złóż skargę do Generalnego Inspektora
    Ochrony Danych Osobowych - www.giodo.gov.pl

    KG

  • 55. Data: 2004-10-12 14:34:15
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    kam wrote:

    > Tak.
    > Jak chcesz się z nimi pobawić, to złóż skargę do Generalnego
    > Inspektora Ochrony Danych Osobowych - www.giodo.gov.pl
    >
    > KG

    Nie chce sie z nimi bawic chce miec spokoj... co mam robic... zadzwonic z
    budki telefonicznej i powiadomic ich ze sprawa przedawniona czy nic nie
    robic?

    BP

  • 56. Data: 2004-10-12 14:53:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Black Peter napisał:

> [...]
    > odsetek
    > Wiec jak wynika z waszych wypowiedzi chca w ten sposob otrzymac moj nowy nr

    Watson ... po prostu Watson :>
    A tak na marginesie ... Tak mi się przypomniała czyjas wypowiedź o
    składaniu zawiadomienia, że próbują wyłudzić, bo każdy może sobie to
    wysłac ... Ehhh ... Dla mnie EOT.

    Jeśli wierzytelność jest przedawniona siedź cicho i poczekaj na ew
    nakaz zapłaty :> Bądź poprzyj się artykulikiem "przedawnieniowym" ,
    informując, że nie zapłacisz, bo wierzytelność sporna, bezzasadna a do
    tego przedawniona ... i nara nara ...

  • 57. Data: 2004-10-12 14:56:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 16:28:14 +0200, kam naskrobał(a):

    > a konkretnie?

    a konkrentnie to sobie poczytaj albo nawet pogogluj po serwisach prawnych
    bo n/t przedawnienia w każdym jest tona.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 58. Data: 2004-10-12 15:09:21
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > a konkrentnie to sobie poczytaj albo nawet pogogluj po serwisach prawnych
    > bo n/t przedawnienia w każdym jest tona.

    proszę o wskazanie komentarza albo orzeczenia, w którym uznano że
    zapłata części oznacza uznanie całości długu

    KG

  • 59. Data: 2004-10-12 16:12:53
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    > Nie chce sie z nimi bawic chce miec spokoj... co mam robic... zadzwonic z
    > budki telefonicznej i powiadomic ich ze sprawa przedawniona czy nic nie
    > robic?
    >
    > BP

    Ja tylko opisalem to z czym sie spotkalem.
    Radze ci nie dzwonic do nich ze znanego telefonu.

    A jak ci przysla kartke pocztowa to przemyslec dzwonienie bo co to da?
    A jak juz to dzwonic z automatu.

    Do czasu kiedy nie przysla ci poleconego, nie odpowiadaj im!

    Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.
    Pamietaj takze ze taki pan nie moze ci wreczyc listu, a juz bez
    wylegitymowania sie ze jest z Poczty nie moze poprosic cie o dowod
    osobisty.

    Poprostu wg. mnie IJ dziala na granicy prawa, korzystajac z tego
    ze ludzie nie znaja sie na prawie - oszukuja i naciagaja ich.
    Za kazde pismo żadaja opłat, ktore w glowie sie nie mieszcza.

    Kiedys z ciekawosci popatrzylem jak naciagaja ludzi w swojej siedzibie.
    Przestraszone osoby, podpisuja wszystko!
    A najbardziej zastanowilo mnie pytanie starszego pana skierowane do
    20-letniej panienki: "Czy możemy liczyć z żoną, że nie eksmitują
    nas państwo z mieszkania" - sprawa dotyczyla zaleglosci, wg. mnie
    nieslusznie
    naliczonej przez TPsa, za abonament po rozwiazaniu przez tych staruszkow
    umowy.
    TPsa jeszcze przez 10 miesiecy naliczala im abonament, nie oferujac w
    zamian
    nic - czyli gluchy telefon...

    Krzysztof

  • 60. Data: 2004-10-12 18:17:32
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Ja tylko opisalem to z czym sie spotkalem.
    > Radze ci nie dzwonic do nich ze znanego telefonu.

    ROTFL ... bo to będzie oznaczało uznanie długu i zwiększenie go o X,
    gdzie X = 174,25 PLN BRUTTO*długość rozmowy w minutach.

    > A jak ci przysla kartke pocztowa to przemyslec dzwonienie bo co to da?
    > A jak juz to dzwonic z automatu.

    Tia ... A po rozmowie automat obowiązkowo spalić ! I ekskomuniką obłożyć.

    > Do czasu kiedy nie przysla ci poleconego, nie odpowiadaj im!

    Zaczynasz wrabiać biednego człowieka ...

    > Uwazaj tez na takich panow, ktorzy twierdza ze sa z poczty i ze maja
    > przesylke poleconą, to sa ich kurierzy.

    A co ? Biją ? Mówią, że chcą doręczyć pismo ... ty odmawiasz przyjęcia
    ... Chcą podpisu, że odmówiłeś ... tego też odmawiasz ... ale nie ...
    oni domy palą ;>

    > Pamietaj takze ze taki pan nie moze ci wreczyc listu, a juz bez
    > wylegitymowania sie ze jest z Poczty nie moze poprosic cie o dowod
    > osobisty.

    No i bez wylegitymowania się , że jest z KRK nie może poświęcić
    Twojego domu. Pamiętaj !

    > Poprostu wg. mnie IJ dziala na granicy prawa, korzystajac z tego
    > ze ludzie nie znaja sie na prawie - oszukuja i naciagaja ich.

    To na granicy , w granicach, czy przekraczając te granice ... coś
    mieszasz ostatnio.

> [...]
    > 20-letniej panienki: "Czy możemy liczyć z żoną, że nie eksmitują
    > nas państwo z mieszkania" - sprawa dotyczyla zaleglosci, wg. mnie

    I to jest normalne ... Starsi ludzie wielokoć nie wiedzą co słowo
    WINDYKACJA oznacza ... Czy to jest WERYFIKACJA, INDYKACJA (To akurat w
    święto dziękczynienia)IDENTYFIKACJA ... Po prostu człowiek zapytał co
    się będzie działo ... Miał prawo ... i co ... twierdzisz, że IJ za
    rachunek telefoniczny zagroziło eksisją z dodatkową ekshumacją zwłok,
    jeśli za życia nie zapłacą ??? Człowieku ... wrzuć luz ... Żyjesz w
    jakiejś spiskowej teorii dziejów...