  • 1. Data: 2004-10-11 13:20:43
    Temat: allegro- nieuczciwy sprzedawca?
    Od: Marek <A...@g...pl>

    27 IX wygrałem aukcję. 1 X zrobiłem przelew na wskazane przez sprzedającego
    konto, wpłata została przez sprzedającego potwierdzona 4 X (ale po moim
    ponagleniu, bo się nie odzywał). Do dzisiaj nie otrzymałem towaru.Kupowałem
    pamięć za 260 zł. Może zdarzenie losowe, może oszust- nie wiem. Czy wobec
    nieotrzymania towaru mimo ponaglenia (brak reakcji) mogę rozwiązać umowę
    (jaki punkt regulaminu?) i zażądać zwrotu wpłaconych pieniedzy ? Czy jak
    tych środków nie otrzymam, obejmie mnie ubezpieczenie allegro? Prosze o
    opinię, jeszcze nie chcę pisać do allegro, bo gostka od razu namierzą.
    --
    Marek

  • 2. Data: 2004-10-11 13:47:11
    Temat: Re: allegro- nieuczciwy sprzedawca?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    wobec
    > nieotrzymania towaru mimo ponaglenia (brak reakcji) mogę rozwiązać umowę

    a kogo to interesuje jaki punkt regulaminu?

    >i zażądać zwrotu wpłaconych pieniedzy ?

    rob co chcesz ale przede wszystkim pisz na grupe przenzaczona do tego,
    albo alt.pl.allegro
    albo na forum na stronie allegro

    Czy jak
    > tych środków nie otrzymam, obejmie mnie ubezpieczenie allegro?

    NTG

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 3. Data: 2004-10-11 14:47:04
    Od: Marek <A...@g...pl>

    > a kogo to interesuje jaki punkt regulaminu?
    Jak wygranie aukcji implikuje automatyczne zawarcie umowy kupna-sprzedazy,
    to i rozwiazanie tej umowy musi miec jakas podstawe.

    > rob co chcesz ale przede wszystkim pisz na grupe przenzaczona do tego,
    > albo alt.pl.allegro albo na forum na stronie allegro
    tak zrobiłem

    --
    Marek