  • 91. Data: 2004-10-15 13:21:42
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Van Gogush napisał:

    > No czytam i czytam , pracowałeś z nia i zrezygniowaliście. Powód sam
    > opisałeś "niska skuteczność" ale podałes od razu wytłumaczenie "inna
    > specjalizacja".
    > Tak jakbys ich troche lubił ? taka nić sympatii :)

    Nie pracowałem z IJ ... zlecałem coś tej firmie ... Wytłumaczenie
    poszło na priv.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 92. Data: 2004-10-15 13:53:22
    Temat: Re: nowy wątek dla Stasia - telefoniczne potwierdzenie doręczenia
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@s...wp.pl> napisal(a):
    > Czy jeszcze czegos nie rozumiesz Prawniczku? Misiu - przed tobą jeszcze
    > sporo nauki... Zrozum, że w Sądzie dowód z pisma to nie wszystko! Nie ma
    > sprawy nie do udowodnienia. Polecam Ci lekturkę kpc :)

    Nie przejmuj się -> już kiedyś temu misiowi od bankomatu-kurvobanku
    próbowałem wytłumaczyć, że w sądzie nie walczy się tylko na pisma i
    dowody rzeczowe, ale on tego po prostu nie przyjmuje do świadomości. ;)
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 93. Data: 2004-10-16 16:01:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004, Stasio Podróżnik wrote:

    > + Użytkownik Wirtualna napisał:
    > +
    > + > > Użytkownik Wirtualna napisał:
    > + > > Nieznana spółeczka TP SA napisała, że sprzedałą dług do IJ ...
    > + > > ROTFL x2 dziś dzięki Tobie.
    > + > przeczytaj raz jeszcze - nieznaną spółeczką wzywającą do zapłaty jest IJ a
    > + > nie TPsa - co próbujesz mi wmówić.
    > +
    > + *Plonk* za głupotę i problemy z czytaniem prostych zdań ... ze zrozumieniem
    > + czytanie ... => ckgor1$oit$...@i...gazeta.pl

    Plonk warning: za problemy z czytaniem prostych zdań ;)....

    "Dopóki ZBYWCA nie zawiadomi dłużnika o przelewie"...

    Z treści posta wynika zawiadomienie dokonane przez NABYWCĘ.
    Jest prawdą iż zastrzeżenie "chyba że dłużnik...wiedział
    o przelewie" komplikuje sytuację :[
    Ale dłużnik NIE został prawidłowo powiadomiony. IMHO.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 94. Data: 2004-10-16 16:02:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > + Użytkownik Wirtualna napisał:
    > +
    > + > nie dzwon, bo potwierdzisz DORĘCZENIE!

    W czym ROTFL ? Jak nagrają kto i po co...

    pozdrowienia, Gotfryd