  • 41. Data: 2004-10-12 10:32:06
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    p...@o...pl wrote:
    > Jesli dzownisz z firmy - to IJ dotrze do twojego szefa, po drodze informujac
    > wszystkich twoich wspolpracownikow o tym jaki to z ciebie dran i ze toczy sie
    > przeciwko tobie karna sprawa sadowa!

    tu też nie ma przestępstwa? ;)

    > W rozmowach będa ci także mówić o tym, że grozi ci do 2 lat pozbawienia
    > wolności, przepadek mienia etc.

    tu też nie ma przestępstwa? ;)

    > Kolejna sprawa to, że pani (ciekawe że wszystkie pracujące tam mają na imię
    > Żakilna) powie ci o tym że na posiedzieniu niejawnym w sądzie cywilnym zapadł
    > wyrok ktory sie dzis uprawomocnil i jesli nie wpłacisz (jak byles winiem 100 zl
    > to 300 zl) zasadzonej kwoty, to za kilka dni IJ majac uprawnienia komornicze
    > zabierze ci wszystko.

    tu też nie ma przestępstwa? ;)

    KG

  • 42. Data: 2004-10-12 10:42:33
    Od: p...@o...pl

    Oni licza na naiwnych ktorzy sie przestraszą!
    Poza tym jak im to udowodnisz, ze swiadcza nieprawde,
    bo jesli zwolnia cie z pracy to czy znajdziesz chetnego do swiadczenia przeciwko
    IJ?
    Mozesz nagrac to na kasete i podac do sądu.
    A ich prawnik uzna ze kaseta jest sfałszowana i nie została zarejestrowana w
    sposób właściwy.

    Ja tylko napisałem jakie oni mają metody działania.

  • 43. Data: 2004-10-12 11:12:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik p...@o...pl napisał:

    > I TU WPADLES.

    POSTINOR ...

    > przeciwko tobie karna sprawa sadowa!

    Udowodnij, że tak zrobili , a to ty masz ich w garści , i to oni
    szukają antykoncepcji ... nie POSTINORKA ... ale już RU-486

    > Twierdzac ze maja takie prawo...

    W tych listach już tak twierdzą ?

    > W pismach moze pojawic sie czerwony nadruk (jakby pieczątka) "Przedsądowe
    > wezwanie do zapłaty"

    A w tym to co dziwnego jest ??????

    > W rozmowach będa ci także mówić o tym, że grozi ci do 2 lat pozbawienia
    > wolności, przepadek mienia etc.

    Jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa, moga
    cię informować, że jeśli się okaże to prawdą (Np - zakup auta na
    kredyt ... umowa precyzowana w ten sposób, że auto jest własnością
    wierzyciela do całkowitej spłaty kredytu ... ty auto sprzedajesz bez
    wiedzy,zgody wierzyciela - to co w tym dziwnego ?)

    > Kolejna sprawa to, że pani (ciekawe że wszystkie pracujące tam mają na imię
    > Żakilna)

    :) A faceci ?

> [...]
    > to 300 zl) zasadzonej kwoty, to za kilka dni IJ majac uprawnienia komornicze

    No jeśli wyrok (nakaz) jest, ty nic nie zrobiłes po otrzymaniu nakazu,
    to nie rozumiem o so chozi ???

    > Jak to nic nie da, przesli ci ugode i ze skloni sa do umorzenia odsetek czy
    > czesci dlugu - jak im na to odpiszesz znow twoj dlug powiekszy sie o kilka
    > procent!

    Lepsze to niż wspomniane postępowanie egzekucyjne ... opłacać się
    będzie i jednej i drugiej stronie ...

    > Taka zabawa w straszenie, ktora kilka razy skonczyla sie na zagrozeniu zycia
    > przez to ze nieznani sprawcy podpalili drzwi od mieszkania, pojawili sie u
    > dluznikow smutni panowie bez naturalnego krycia czaszki w postaci wlosow.
    > I ciekawe ze zawsze ludzie mieli problem z IJ...

    To nieznani, czy z IJ ????

    > Wystarczy popatrzec na ludzi w ich biurze, ktorzy sie przestraszyli i placa jak
    > jakiejs mafi haracz, ktory sie ciagle powieksza!

    Jaśniej ...

    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/

  • 44. Data: 2004-10-12 11:16:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > W tych listach już tak twierdzą ?

    A jak nazwiesz wezwanie do zapłaty 'kosztów'?

    > No jeśli wyrok (nakaz) jest, ty nic nie zrobiłes po otrzymaniu nakazu,
    > to nie rozumiem o so chozi ???

    po przecinku...
    nie wspominając o tym, że o nakazie raczej powinieneś wiedzieć

    KG

  • 45. Data: 2004-10-12 11:31:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > A jak nazwiesz wezwanie do zapłaty 'kosztów'?
    > po przecinku...
    > nie wspominając o tym, że o nakazie raczej powinieneś wiedzieć

    Np TOiP precyzował, że zrobienie czegoś tam kosztue tyle ... ;) Choćby
    wysłanie monitu ... wierzyciel kupił wierzytelność już z "tym" ... tak
    , tak .. wiem, że nie o to pytałeś :P Ale już dziś spadam z news ;)
    Jutro się poprodukuję :>

  • 46. Data: 2004-10-12 11:44:52
    Od: p...@o...pl

    > A w tym to co dziwnego jest ??????

    No a komornicze wezwanie to tez jest ok?

> [...]
    > wierzyciela do całkowitej spłaty kredytu ... ty auto sprzedajesz bez
    > wiedzy,zgody wierzyciela - to co w tym dziwnego ?)

    A nie uwazasz ze jest to proba zastraszenia?
    Przeciez nie kazdy zna sie na prawie i jak dostanie pismo z informacją ze moze
    pojsc na dwa lata do wiezienia to od razu sie odezwie!
    A przeciez to nie jest sprawa karna tylko cywilna!

    > No jeśli wyrok (nakaz) jest, ty nic nie zrobiłes po otrzymaniu nakazu,
    > to nie rozumiem o so chozi ???

    Kurcze! Czy ty umiesz czytac?
    Przeciez musisz dostac wyrok!
    A jesli oni mowia ze juz zapadł wyrok, nie składając pozwu.
    No to trzeba pochwalic sady ze "z powietrza" wszczynaja postepowania cywilne!

    > Lepsze to niż wspomniane postępowanie egzekucyjne ... opłacać się
    > będzie i jednej i drugiej stronie ...

    Znow czytac nie potrafisz!
    A jesli nie jestes winien ani TPsa, ani IJ - to fajnie jest płacic za nic!
    A jesli byles winien 100 zl - oni proponuja ugode ty chcesz na nia przystac,
    a oni w chwile po twoim pismie zapominaja o swojej propozycji doliczajac kolejne
    'ustawowe' opłaty za pismo do 100 zł czyli jestes winien np. 100+200+100 i tak w
    kolko...

    Nie rozumiem twojego podejscia - no moze rozumiem jesli pracujesz w IJ?

    > Stasio Podróżnik

    Krzysztof
    ps. nie mam problemu z IJ tylko interesowalem sie kilkoma takim sprawami.

  • 47. Data: 2004-10-12 11:57:35
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Ja mam jeszcze takie pytanie.
    Po jakim okresie nastepuje przedawnienie usług telekomunikacyjnych wg.
    prawa?
    CZy jest to rok, dwa, trzy czy moze dziesiec?

    Krzysztof

  • 48. Data: 2004-10-12 12:19:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik p...@o...pl napisał:
    > No a komornicze wezwanie to tez jest ok?

    Jeśli jest nakaz zapłaty wezwanie "przedkomornicze/przedegzekucyjne"
    jest jak najbardziej OK

    > A nie uwazasz ze jest to proba zastraszenia?

    W opisanym przeze mnie przypadku *NIE*

    > Przeciez nie kazdy zna sie na prawie i jak dostanie pismo z informacją ze moze
    > pojsc na dwa lata do wiezienia to od razu sie odezwie!

    Nieznajomość przepisów nie zwalnia z obowiązku stosowania się do nich ...

    > A przeciez to nie jest sprawa karna tylko cywilna!

    W omawianym przeze mnie przypadku sprawa karna może mieć miejsce ...

    > Kurcze! Czy ty umiesz czytac?

    Prawdopodobnie tak, skoro odpisuję, jest to tym bardziej prawdopodobne ...

    > Przeciez musisz dostac wyrok!

    Nie musisz , możesz dostać nakaz ... i tu kwestia ... zrobisz coś czy
    nic nie zrobisz ... jeśli nie zrobisz - powyższe jest jaknajbardziej
    możliwe,prawdopodobne etc...

    > A jesli oni mowia ze juz zapadł wyrok, nie składając pozwu.
    > No to trzeba pochwalic sady ze "z powietrza" wszczynaja postepowania cywilne!

    A może mówią, że sąd wydał nakaz zapłaty ... Podaj konkrety razem z
    "cytatami" z pism, rozmów ... Ja też potrafię powiedzieć ZJEM DZIŚ
    ZUPĘ , tak, żebyś zrozumiał to , że urwę ci *upę ...

    > Znow czytac nie potrafisz!

    Czyżby ?

    > A jesli nie jestes winien ani TPsa, ani IJ - to fajnie jest płacic za nic!

    Udowodnij, że nie jesteś ... masz na to CZAS ... jeśli np pojawił się
    u ciebie w skrzyneczce NAKAZ ZAPŁATY (awizo - nie odebrałeś listu ...
    itp) i nic nie zrobiłeś ... ZAPŁACISZ ...

> [...]
    > 'ustawowe' opłaty za pismo do 100 zł czyli jestes winien np. 100+200+100 i tak w

    Nic na gębę... wszystko na piśmie ... ugoda również ...

    > Nie rozumiem twojego podejscia - no moze rozumiem jesli pracujesz w IJ?

    Hmmm ... Tak samo jak ja nie rozumię o czym ty do mnie rozmawiasz ...
    Przedstaw konkret, a nie jakieś stereotypy - typu podpalenia, panowioe
    bez karków ... piszesz o kryminale a nie windykacji ...!!!

    > ps. nie mam problemu z IJ tylko interesowalem sie kilkoma takim sprawami.

    Ja również ...

  • 49. Data: 2004-10-12 12:47:40
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    > Jeśli jest nakaz zapłaty wezwanie "przedkomornicze/przedegzekucyjne"
    > jest jak najbardziej OK
    Ja pislalem o sadowym komorniczym wezwaniu.
    Przeciez wyroku nie ma, wiec na jakiej podstawie komornik zajmie sie
    sprawa egzekucji?

    > W opisanym przeze mnie przypadku *NIE*

    Ale, przeciez dyskutujemy o dlugu wobec TPsa, ktory kupila IJ.
    W tym przypadku o sprawie karnej nie moze byc mowy!

    > Nieznajomość przepisów nie zwalnia z obowiązku stosowania się do nich ...

    Ale o czym piszesz?
    Czy jesli ktos jest tobie winien pieniadze napiszesz ze zapadł wyrok i
    żadasz natychmiastowej spłaty?
    CZy masz takie prawo, czy to ty łamiesz prawo?
    > W omawianym przeze mnie przypadku sprawa karna może mieć miejsce ...

    Ale na jakiej podstawie?

> [...]
    > "cytatami" z pism, rozmów ... Ja też potrafię powiedzieć ZJEM DZIŚ ZUPĘ
    > , tak, żebyś zrozumiał to , że urwę ci *upę ...
    A moze napisali o tym ze w wyniku wyroku w sadzie karnym w nieistniejacym
    wydziale.
    To takze jest nakaz zaplaty?

    > Czyżby ?

    > Udowodnij, że nie jesteś ... masz na to CZAS ... jeśli np pojawił się u
    > ciebie w skrzyneczce NAKAZ ZAPŁATY (awizo - nie odebrałeś listu ... itp)
    > i nic nie zrobiłeś ... ZAPŁACISZ ...

    Bo nie korzystam z usług TPsa!
    I moga mi wysylac pisma o zaplate, a mnie one nie obchodza, bo nigdy z
    nimi umowy nie podpisalem!
    Czyli wg. twojego rozumowania, kazdy obywatel, kotroego dane osobowe
    dostaly sie w rece TPsa
    ma placic, jak TPsa kaze mu zaplacic?

    > Nic na gębę... wszystko na piśmie ... ugoda również ...

    No to zrozum, oni proponuja ugode czyli od 300zl ktore sobie naliczyli
    odliczaja 200 zl, osoba ktora jest winna TPsa 100 zl odpowiada na to,
    IJ zapomina o swoim pismie i znow zada 300zl plus 100 zl za pisma.

    > Hmmm ... Tak samo jak ja nie rozumię o czym ty do mnie rozmawiasz ...
    > Przedstaw konkret, a nie jakieś stereotypy - typu podpalenia, panowioe
    > bez karków ... piszesz o kryminale a nie windykacji ...!!!

    No wiec dwa przyklady, pierwsza to podpalenie drzwi po tym jak czlowiek nie
    otworzyl 'smutnym panom' - panowie pukali i twierdzili ze sa z IJ.
    No coz zbieg okolicznosci.
    Druga to kiedy odwiedzili mojego sasiada - w trakcie rozmowy zlapali go za
    ubranie.
    Obydwie sprawy umorzone z powodu niewykrycia sprawcow.

  • 50. Data: 2004-10-12 14:01:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 01:18:27 +0200, Marcin Wasilewski naskrobał(a):

    > To może jakaś podstawa prawna? W jakim akcie prawnym jest napisane, że
    > wpływ przelewu jest traktowany jako uznanie długu i przerywa przedawnienie?

    czy tak trudno przeczytać komentrz do KC i orzecznictwo? :>

    > Znajduje list od np. KRUKA na stole kolegi np. na 1500 zł., tak "dla
    > jaj" wypełniam sobie przelew np. na 1 zł. podając jako wpłacającego dane
    > kolegi po czym go opłacam. Rozumiem, że w ten sposób kolega uznał dług w
    > całości? :)

    tak

    > Dostaje wezwanie do zapłaty na kwotę 100 zł (przedawnione). Wpłacam 1
    > zł. odpisując, że tylko taką kwotę byłem winny - rozumiem, że teraz bez
    > problemu mogą ze mnie ściągnąć 100 zł? :)

    tak

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org