  • 1. Data: 2024-01-12 18:26:45
    Temat: Prokurator krajowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No i nie ma Prokuratora Krajowego.
    Bodnar się dopatrzył powołania z naruszeniem prawa

    https://www.rmf24.pl/polityka/news-prokurator-krajow
    y-pozbawiony-funkcji-jest-decyzja-bodnara,nId,726560
    7

    Po czym jako PG przejął zadania PK :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-01-13 00:28:35
    Temat: Re: Prokurator krajowy
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):
> [...]
    >
    > https://www.rmf24.pl/polityka/news-prokurator-krajow
    y-pozbawiony-funkcji-jest-decyzja-bodnara,nId,726560

    Gubernator/prokurator krajowy, generalny, ziemski, galaktyczny, światowy.

    Kto najebał tyle posadek dla swojaków? Kto to wykarmi?

  • 3. Data: 2024-01-15 11:21:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Jan 2024 15:28:35 -0800 (PST), Alojzy Gąska napisał(a):

    > Gubernator/prokurator krajowy, generalny, ziemski, galaktyczny, światowy.
    > Kto najebał tyle posadek dla swojaków?

    Mniej niż Zero.

    > Kto to wykarmi?

    Suweren swymi podatkami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2024-01-15 11:33:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > https://www.rmf24.pl/polityka/news-prokurator-krajow
    y-pozbawiony-funkcji-jest-decyzja-bodnara,nId,726560

    Czy uznał *wszystkie* decyzję "powołanego" po "powołaniu" za nieważne i
    niebyłe? Konsekwencja/"Konsekwencja" prawdę co powie (często).

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2024-01-15 13:57:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-15 o 11:33, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Czy uznał *wszystkie* decyzję "powołanego" po "powołaniu" za nieważne i
    > niebyłe? Konsekwencja/"Konsekwencja" prawdę co powie (często).

    Jaka miała by być podstawa prawna takiego uznania?

  • 6. Data: 2024-01-15 14:18:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    y-pozbawiony-funkcji-jest-decyzja-bodnara,nId,726560
    7

    > Jaka miała by być podstawa prawna takiego uznania?

    To jest jeden z testów "czystości intencji" czyli którym z efektów swoim
    twierdzeń minister sprawiedliwości Tuskiej jest zainteresowany
    (wymiana prokuratora krajowego z olaniem ustawy) a które ma w dupie.
    *Dla mnie* minister sprawiedliwości Tuskiej udaje czystości intencji
    jak partacz. [Jaki premier taki minister]

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2024-01-15 16:11:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-15 o 14:18, A. Filip pisze:

> [...]
    > *Dla mnie* minister sprawiedliwości Tuskiej udaje czystości intencji
    > jak partacz. [Jaki premier taki minister]

    Szkoda, że nie potrafisz po polsku, ale tak niestety jest,
    że obsadzenie stanowiska było niezgodne z przepisami
    i można prokuratora legalnie usunać. Ale nie ma powodu, żeby jakoś
    dramatycznie rzucać się do usuwania czy unieważniania jego decyzji,
    jeśli nie kolidują one z procedurą przywracania praworządności.
    I w ten sposób test czystości intencji jest wypełniony wzorowo.

  • 8. Data: 2024-01-16 18:19:37
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No i ile VATu i opłat celnych zostawałoby dla swoich.

    -----

  • 9. Data: 2024-01-16 18:25:41
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Oni niczego nie udają, oni od początku oświadczyli, że są i pozostaną chujami.

    Właśnie obejrzałem jakiś program satelitarny o Szwecji. Jest tam obecnie 19,8%
    kolorowych imigrantów. Pracuje z nich około 15%. W
    dużych miastach jest obecnie zapewne około 50% kolorowych imigrantów, oczywiście
    niepracujących, bo i po co skoro mają szwedzki
    socjal.
    Mają dość, więc następnych mamy my dyrygowani przez chujów Tuska przyjąć. Później
    chuje Tuska z nim samym spierdolą na Florydę
    (Donaldy wszystkich krajów łączcie się), a my i nasze dzieci w pięciu pokoleniach
    będą żyć w strachu, kradzieżach, rozbojach,
    pożarach i gwałtach. Szóstego pokolenia białych nie będzie.

    -----