  • 1. Data: 2024-01-11 14:52:29
    Temat: egzamin
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gigantyczne-p
    roblemy-uczniow-cke-przekazala-nieprawidlowy-kl,nId,
    7260741#crp_state=1

    "Nieprawidłowy klucz odpowiedzi przekazany przez Centralną Komisję
    Egzaminacyjną jest powodem gigantycznych problemów uczniów szkół
    ponadpodstawowych i techników zawodowych w całym kraju.

    Informujemy, że w związku z problemem technicznym po stronie partnera
    technologicznego CKE, w maszynie ASE wyświetlanie liczby poprawnych
    odpowiedzi po zakończeniu egzaminu w części pisemnej może funkcjonować
    niepoprawnie. "

    To jaki to był egzamin - pisemny, komputerowy, klawiaturowy, myszkowy?

    https://cke.gov.pl/informacja-w-sprawie-czesci-pisem
    nej-egzaminu-zawodowego-wyswietlanie-wstepnego-wynik
    u/

    "dotyczy części pisemnej egzaminu zawodowego w sesji ZIMA 2024
    przeprowadzanego
    z wykorzystaniem elektronicznego systemu przeprowadzania egzaminów
    (SIOEPKZ) -

[...]

    Problem techniczny dotyczy wyłącznie sposobu wyświetlania wyników
    wstępnych na ekranie zdającego.

    Wszystkie wyniki zdających będą przeliczone prawidłowo."

    Współczuję uczniom ..

    A co to za "maszyna ASE" ?

    J.

  • 2. Data: 2024-01-11 15:52:23
    Temat: Re: egzamin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 14:52, J.F pisze:
    > To jaki to był egzamin - pisemny, komputerowy, klawiaturowy, myszkowy?
    Test wyświetlany na komputerze.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-01-11 16:04:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jan 2024 15:52:23 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Test wyświetlany na komputerze.

    To czy należy go nazywać "pisemny" ?

    J.

  • 4. Data: 2024-01-12 02:00:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 16:04, J.F pisze:
    > To czy należy go nazywać "pisemny" ?
    Nie wiem. Odpowiedziałem Ci na pytanie, bo akurat wiem, jak on wyglądał.
    Jakie ma znacznie, jak go nazwiemy?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-01-12 08:40:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jan 2024 02:00:40 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Nie wiem. Odpowiedziałem Ci na pytanie, bo akurat wiem, jak on wyglądał.
    > Jakie ma znacznie, jak go nazwiemy?

    To nie my, to ministerstwo, cke, czy kto tam nazwał.
    Powinni nazywac zgodnie z prawdą.

    Po pisemnym egzaminie powinny zostawac napisane kartki z odpowiedziami
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-01-12 14:07:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2024 o 08:40, J.F pisze:

    > To nie my, to ministerstwo, cke, czy kto tam nazwał.
    > Powinni nazywac zgodnie z prawdą.
    > Po pisemnym egzaminie powinny zostawac napisane kartki z odpowiedziami
    > :-)

    Dobrze, ze w Babilonie o tym nie wiedzieli, bo tam zostawały gliniane
    tabliczki. :-) A w Ameryce Południowej, to z kolei jakieś sznureczki.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2024-01-12 17:07:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jan 2024 14:07:21 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Dobrze, ze w Babilonie o tym nie wiedzieli, bo tam zostawały gliniane
    > tabliczki. :-)

    Ale to ciągle "pismo". Babilonskie, ale pismo.

    > A w Ameryce Południowej, to z kolei jakieś sznureczki.

    No to egzamin wiązany, a nie pisemny :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-01-12 23:20:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2024 o 17:07, J.F pisze:
    > Ale to ciągle "pismo". Babilonskie, ale pismo.

    A literki na ekranie, to nie pismo?

  • 9. Data: 2024-01-12 23:45:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.01.2024 o 14:52, J.F pisze:

    > To jaki to był egzamin - pisemny, komputerowy, klawiaturowy, myszkowy?

    Teoretyczny, na komputerze, w postaci testu ABCD, potem jest egzamin
    praktyczny. Coś jak na prawo jazdy. Z tym, że oficjalne wyniki są po
    kilku dniach czy tygodniach, i wynik jednego egzaminu nie wpływa na
    dopuszczenie do drugiego. Tak to z grubsza wygląda.

  • 10. Data: 2024-01-13 00:26:09
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    J.F napisał(a):
    > maszynie ASE wyświetlanie liczby poprawnych
    > odpowiedzi po zakończeniu egzaminu w części pisemnej może funkcjonować
    > niepoprawnie. "

    Jak zwykle "ż" wybielacze. Nie "może funkcjonować źle" tylko wszyscy oblali test
    ze względu na chujowy test. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Ktoś nie dopilnował.

    Oburzenie ogólne na 10-15%. Życie ludzkie nie było zagrożone:)

    Komisyja uwzględniła błąd ludzki i przeliczy odpowiedzi jeszcze raz.